Κρατικοποίηση της ακτοπλοΐας ανακοίνωσε ο Δρίτσας
Κρατικοποίηση της ακτοπλοΐας ανακοίνωσε ο Δρίτσας
Προτεραιότητα αντιμετώπισης το υψηλό ποσοστό ανεργίας στα κατώτερα πληρώματα
Με το βλέμμα στραμμένο στον αντιπρόσωπο της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Θεόδωρο Δρίτσα ήταν οι εκπρόσωποι της ελληνικής ναυτιλίας στη διάρκεια της εκδήλωσης για την κοπή της πίτας του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΝΕΕ) στο Ίδρυμα Ευγενίδου.
Ο κ. Δρίτσας έκανε λόγο για ίδρυση δημόσιας ακτοπλοϊκής εταιρείας, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι οι ιδιωτικές εταιρείες δεν μπορούν να προσφέρουν, δεν αποδίδει. Η λογική είναι ότι «μια κυβέρνηση οφείλει να προστατεύει το γενικότερο δημόσιο συμφέρον αλλά και να επενδύει σε δημόσιες επιχειρήσεις, ειδικά σε αγορές και περιοχές όπου η ιδιωτική πρωτοβουλία αδυνατεί ή αδιαφορεί να επενδύσει». Με αφορμή την ακτοπλοία αναφέρθηκε στην «αναγκαιότητα διατήρησης του δημοσίου χαρακτήρα και της κρατικής συμμετοχής σε πολλές εταιρείες στο χώρο των μεταφορών και του ευρύτερου δημοσίου συμφέροντος».
Ο κ. Δρίτσας εμφανίστηκε κατηγορηματικός ότι δεν θα καταργηθεί το υπουργείο Ναυτιλίας αλλά ήταν ασαφής ως προς την αναγγελία του κ. Αλέξη Τσίπρα για μείωση του αριθμού των υπουργείων. Οι σκέψεις που υπάρχουν είναι η δημιουργία ενός υπερυπουργείου που θα εμπεριέχει ένα αυτοτελές «υπουργείο Ναυτιλίας». Αν και δεν αναφέρθηκε σε πιθανή πλήρη αποστρατικοποίηση του ΥΝΑ, τόνισε τη σημασία της ενδυνάμωσής του με πολιτικό προσωπικό το οποίο θα έχει περισσότερες αρμοδιότητες.
Για τα θέματα ναυτεργασίας ο κ. Δρίτσας υπογράμμισε το υψηλό ποσοστό ανεργίας στα κατώτερα πληρώματα που πρέπει άμεσα να αποτελέσει προτεραιότητα αντιμετώπισης οποιασδήποτε μελλοντικής κυβέρνησης και υποσχέθηκε την ενδυνάμωση της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης.
Επίσης, αναφέρθηκε στα «περίεργα» funds που τοποθετούνται στη ναυτιλία και περιορίζουν τις ανταγωνιστικές δυνατότητες των παραδοσιακών πλοιοκτητών και τόνισε μάλιστα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, θα επιδιώξει να παρέμβει στο ζήτημα αυτό.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ο κ. Δρίτσας έκανε λόγο για ίδρυση δημόσιας ακτοπλοϊκής εταιρείας, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι οι ιδιωτικές εταιρείες δεν μπορούν να προσφέρουν, δεν αποδίδει. Η λογική είναι ότι «μια κυβέρνηση οφείλει να προστατεύει το γενικότερο δημόσιο συμφέρον αλλά και να επενδύει σε δημόσιες επιχειρήσεις, ειδικά σε αγορές και περιοχές όπου η ιδιωτική πρωτοβουλία αδυνατεί ή αδιαφορεί να επενδύσει». Με αφορμή την ακτοπλοία αναφέρθηκε στην «αναγκαιότητα διατήρησης του δημοσίου χαρακτήρα και της κρατικής συμμετοχής σε πολλές εταιρείες στο χώρο των μεταφορών και του ευρύτερου δημοσίου συμφέροντος».
Ο κ. Δρίτσας εμφανίστηκε κατηγορηματικός ότι δεν θα καταργηθεί το υπουργείο Ναυτιλίας αλλά ήταν ασαφής ως προς την αναγγελία του κ. Αλέξη Τσίπρα για μείωση του αριθμού των υπουργείων. Οι σκέψεις που υπάρχουν είναι η δημιουργία ενός υπερυπουργείου που θα εμπεριέχει ένα αυτοτελές «υπουργείο Ναυτιλίας». Αν και δεν αναφέρθηκε σε πιθανή πλήρη αποστρατικοποίηση του ΥΝΑ, τόνισε τη σημασία της ενδυνάμωσής του με πολιτικό προσωπικό το οποίο θα έχει περισσότερες αρμοδιότητες.
Για τα θέματα ναυτεργασίας ο κ. Δρίτσας υπογράμμισε το υψηλό ποσοστό ανεργίας στα κατώτερα πληρώματα που πρέπει άμεσα να αποτελέσει προτεραιότητα αντιμετώπισης οποιασδήποτε μελλοντικής κυβέρνησης και υποσχέθηκε την ενδυνάμωση της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης.
Επίσης, αναφέρθηκε στα «περίεργα» funds που τοποθετούνται στη ναυτιλία και περιορίζουν τις ανταγωνιστικές δυνατότητες των παραδοσιακών πλοιοκτητών και τόνισε μάλιστα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, θα επιδιώξει να παρέμβει στο ζήτημα αυτό.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα