LIVE

Κορωνοϊός

Μητσοτάκης για ηλεκτροκίνηση: Εχουν πουληθεί περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από όσα υπολογίζαμε

mitsotakisev

Επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος - Πάνω από το 1/3 των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης σχετίζονται με την ενέργεια και το περιβάλλον

«Η Ελλάδα είναι ένας ευλογημένος τόπος με ένα εξαιρετικά πλούσιο περιβάλλον σε ζητήματα βιοποικιλότητας και όλες οι δράσεις οι οποίες αναπτύσσονται και θα δρομολογηθούν από τον αρμόδιο Υφυπουργό κατατείνουν ακριβώς στην προστασία αυτής της βιοποικιλότητας, για λόγους όπως σας είπα όχι μόνο ηθικούς αλλά και βαθύτατα οικονομικούς. Η αναπτυξιακή διάσταση του περιβάλλοντος, η σύνδεση του περιβάλλοντος με τον βιώσιμο τουρισμό, με τη βιώσιμη αγροτική παραγωγή, με τον πολιτισμό, βρίσκονται στον πυλώνα του αναπτυξιακού σχεδίου που έχουμε για την Ελλάδα του μέλλοντος», τόνισε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε δηλώσεις του μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης του στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

«Η συζήτηση γύρω από την προστασία του περιβάλλοντος, γύρω από τη μετάβαση σε μία οικονομία μηδενικών εκπομπών, δεν είναι μία συζήτηση η οποία γίνεται μόνο για να προστατεύσουμε τον έναν και μοναδικό πλανήτη στον οποίο κατοικούμε. Γίνεται και για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής όλων των συμπολιτών μας», προσέθεσε.

Επίσκεψη στο υπουργείο περιβάλλοντος


Οπως τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, «λίγο παραπάνω από το 1/3 των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης σχετίζονται με δράσεις που αφορούν την ενέργεια και το περιβάλλον. Το σχέδιο έχει ήδη εκπονηθεί, έχει τύχει πολύ θετικής ανταπόκρισης από τις Βρυξέλλες και απομένει τώρα να υλοποιηθεί με ταχύτητα και με αποτελεσματικότητα. Το περιβάλλον -το έχουμε πει πολλές φορές- έχει μία σημαντική αναπτυξιακή δυναμική. Οι νέες θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν γύρω από την πράσινη οικονομία θα είναι ποιοτικές θέσεις απασχόλησης, με καλούς μισθούς και θα είναι θέσεις απασχόλησης που θα μπορέσουν να δώσουν πολλές νέες ευκαιρίες σε νέα παιδιά, είτε αυτά βρίσκονται στην Ελλάδα είτε θέλουν να επιστρέψουν στην Ελλάδα από το εξωτερικό».

mitsotakis__3_


Όσον αφορά το σχέδιο για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, ο Πρωθυπουργός σημείωσε ότι «μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ό,τι λογαριάζαμε το 2020». «Χρέος μας τώρα είναι να υποστηρίξουμε τη δημιουργία ενός συνολικού οικοσυστήματος, που αφορά κυρίως στα σημεία φόρτισης στις πόλεις, στις εθνικές οδούς, έτσι ώστε μαζί με τα σημαντικά οικονομικά κίνητρα που δίνουμε ολοένα και περισσότεροι συμπολίτες μας να κάνουν αυτή την επιλογή, να αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο μηδενικών εκπομπών», δήλωσε.

mitsotakis__4_


Μιλώντας για την κλιματική αλλαγή, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε ότι πρόκειται για τη «μεγάλη πρόκληση που έχουμε μπροστά μας» και αναφέρθηκε στην επιστροφή των Ηνωμένων Πολιτειών στη Συμφωνία των Παρισίων που δρομολογεί η νέα ηγεσία.

«Είναι πάρα πολύ θετικό το γεγονός ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες επιστρέφουν στη Συμφωνία των Παρισίων για το κλίμα και προσβλέπω ότι μετά τον Covid θα δημιουργηθεί μία καινούργια δυναμική, μέσα από διεθνείς συνεργασίες μεγάλης εμβέλειας να αντιμετωπίσουμε για τις επόμενες γενιές το πιο κρίσιμο ζήτημα το οποίο καλείται να αντιμετωπίσει σήμερα η ανθρωπότητα. Και η Ελλάδα σε αυτή την προσπάθεια θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο, με εκτελεστικό βραχίονα το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας».

«Οι τομείς του Περιβάλλοντος και της Ενέργειας θα είναι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία στην μετα-κορονοϊό εποχή, μέσα από τις δράσεις που αναπτύσσουμε και προωθούμε σε ό,τι αφορά την ενεργειακή ασφάλεια και αυτάρκεια της χώρας, την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας μας, την απανθρακοποίηση της παραγωγικής μας βάσης» σημείωσε από την πλευρά του ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας.

«Το περιβάλλον είναι βασική προτεραιότητα της κυβέρνησής μας και φυσικά του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Η προστασία του περιβάλλοντος και της βιοποικιλότητας είναι βασικές προτεραιότητες του Υπουργείου μας. Και να πούμε ότι προωθούμε διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις σε όλες τις διαδικασίες που περιλαμβάνονται στις αρμοδιότητες του Υπουργείου μέσα από το τρίπτυχο τυποποίηση, απλοποίηση και ψηφιοποίηση των διαδικασιών», συμπλήρωσε.

mitsotakis__2_


Ο Πρωθυπουργός πήγε στο Υπουργείο με το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητό του, το οποίο μάλιστα φόρτισε στο ειδικό σημείο στάθμευσης και φόρτισης που διατίθεται στην είσοδο του κτηρίου.

Αναφερόμενος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, τόνισε πως το 2020 πουλήθηκαν στην Ελλάδα πολύ περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από όσα υπολογίζονταν αρχικά, κάτι που σημαίνει πως οι Ελληνες έχουν αγκαλιάσει την ιδέα της «καθαρής μετακίνησης». Να θυμίσουμε πως η πολιτεία στο πλαίσιο του προγράμματος «κινούμαι ηλεκτρικά», έχει θεσπίσει γενναία οικονομικά και φορολογικά κίνητρα για όσους επιλέξουν αν αντικαταστήσουν το παλιό συμβατικό τους αυτοκίνητο με ηλεκτροκίνητο.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του έργου και του προγραμματισμού του Υπουργείου δόθηκε έμφαση στην προώθηση της πράσινης και κυκλικής οικονομίας, στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και των οικοσυστημάτων αλλά και στη χωροταξική και πολεοδομική οργάνωση της χώρας, ώστε να αξιοποιηθεί κατάλληλα η γη. Κεντρικός άξονας της συζήτησης ήταν επίσης η αξιοποίηση των πόρων που θα εισρεύσουν στην Ελλάδα από το Ταμείο Ανάκαμψης και η σύνδεσή τους με τους στόχους της κυβέρνησης.

Στη σύσκεψη έλαβαν μέρος επίσης ο Υφυπουργός αρμόδιος για Θέματα Προστασίας του Περιβάλλοντος Γιώργος Αμυράς, ο Υφυπουργός αρμόδιος για Θέματα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος Νίκος Ταγαράς, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ αρμόδιος για το Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου Ακης Σκέρτσος, ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Θανάσης Κοντογεώργης, ο Γενικός Γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων Κωνσταντίνος Αραβώσης, ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων Μανώλης Γραφάκος, ο Υπηρεσιακός Γραμματέας του Υπουργείου Νικόλαος Μιχαλόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος Ευθύμιος Μπακογιάννης, και η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών Αλεξάνδρα Σδούκου.

Ειδήσεις σήμερα:

Συναγερμός σε γηροκομείο στο Μαρούσι: Πάνω από 40 κρούσματα - Είχαν εμβολιαστεί

Ολοκληρώθηκαν οι διερευνητικές επαφές στην Κωνσταντινούπολη

Ρωσία: Στους -35 βαθμούς Κελσίου εκπαιδεύονται οι στρατιώτες
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (21)

E

Αν υπολογίσει κάποιος το κόστος της αλλαγής των μπαταριών, μετά από έξι χρόνια ή 100000 χλμ. και το επιπλέον κόστος της αγορας, τότε τα οικονομικά οφέλη της μειωμένης κατανάλωσης και των φθηνοτερων σέρβις, εξαφανίζονται. Μονο όφελος, η απουσία ρύπων.

Είσαι μορφή ρε κυριακο

Ότι πιάνεις χρυσός γίνεται..λογικό να σημειωθεί ραγδαία αύξηση ηλεκτρικών αυτοκινητων

47 65 6f 72 67 65

"Εχουν πουληθεί περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από όσα υπολογίζαμε". Πάλι πέσατε έξω στους υπολογισμούς.

H Bαλεvτίνη πήγε μαζί με τον Abdull στα εγκαίvια του Ισλαμικoύ Τεμέvoυς

?

ουάου!

εξακόσια κάτι συνολικά αν δεν κάνω λάθος. Αν αφαιρέσεις αυτά που πήραν εταιρείες, τι επαγγέλονται οι περισσότεροι κηφ... εεε αγοραστές τους ήθελα να πώ?

Επιτέλους

Καλά τους κάνετε!

Οικολόγος πρωθυπουργός

Συνήθως μετακινείται με το τεράστιο SUV γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας που καίει τα κέρατά του. Σήμερα το είδε οικολόγος.

Κουλης ο γουρλοματης

Ο κουλης ήρθε στο νοσοκομείο να κάνει το εμβόλιο και ρώτησε την νοσοκόμα πως ξέρει τα 3.5ml στην σύριγγα που θα του βάλει. Γελάει ακόμα όλο το νοσοκομείο. Αυτός θέλει να οδηγήσει και ηλεκτρικό; αυτόν ψηφίσαμε για πρωθυπουργό δυστυχώς...

@18.30 Tα βραχιολάκια..... που φορούν να είναι ηλεκτρικά.

..

Κάτι έπρεπε να πει ο Λούτρινος

Έτσι γελάμε στην αρχή και μετά βγαίνει ξινό με τον Γκαντέμη.

ΕΛΛΗΝΑΣ

Άμα είσαι βουλευτής και πληρώνεσαι με 8.000 ευρώ το μήνα, ο πρωθυπουργός λογικά με αρκετά περισσότερα, συν ατέλειες (τηλέφωνα κλπ.) συν εκτός έδρας και ένα σκασμό άλλες παροχές και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να λες μόνο yes master, γιατί άμα έχεις δική σου άποψή και την εκφράσεις σ' έφαγε το μαύρο σκοτάδι έχεις την δυνατότητα να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο. Εάν είσαι υπάλληλος και δη σε αναστολή και περιμένεις να ζήσεις με τα 534 ευρώ ούτε μεταχειρισμένο πατίνι δεν μπορείς να αγοράσεις. Μήπως πρέπει να γίνουν και περικοπές μισθών και σ' αυτούς όχι μόνο σ' εμάς; Κι εν πάσει περιπτώσει αν δεν τους συμφέρει ας μην ξαναβάλουν υποψηφιότητα, αν βγάζουν περισσότερα από το επάγγελμά τους ας το ασκήσουν, δεν τους υποχρεώνουμε ντε και καλά να γίνουν βολευτές και πρωθυπουργοί.

ΝΙΚΟΣ

μήπως ζούμε σε άλλη χώρα;

ΕΛΛΗΝΑΣ

Όχι φιλαράκο. Στην ίδια χώρα ζούμε. Απλά έχει δύο όψεις. Μία αθέατη, σαν την αθέατη πλευρά της σελήνης όπου επικρατεί μαύρο σκοτάδι δεν βλέπεις και δεν σε βλέπουνε δηλαδή σε αγνοούνε όπου ζεις εσύ, εγώ και πολλοί άλλοι ακόμη, και την φωτεινή όψη όπου ζούνε αυτοί και το συνάφι τους και βεβαίως "αγνοούν" τι υπάρχει στην άλλη πλευρά. Βλέπεις υπάρχει ένα τεράστιο τείχος που χωρίζει τις δύο όψεις ώστε η διάβαση από την μιά όψη στην άλλη να είναι αδύνατη.

Πρώην ΝΔ

Ναι αλλά υπάρχει μια λεπτομέρια. ποιά; όλα αυτά τα λέει κυβερνηση της ΝΔ. Μακριά από οποιοδήποτε προνόμιο (Γιά τον εαυτό μου το λέω) Σαν να ήταν Χθές πριν από 12 χρόνια περίπου, και πάλι με κυβέρνηση της ΝΔ και πάλι και τότε μιλούσαν και έδιναν προνόμια γιά μιά άλλη κίνηση την πετρελαιοκίνηση και την κίνηση μεγάλου κυβισμού. Πάρτε έλεγαν και τότε αυτοκίνητα χωρίς τεκμήρια χωρίς δασμούς εαν δεν κάνω λάθος; πάρτε τέλος πάντων αυτοκίνητα με πολλά, πολλά προνόμια. Καλή ώρα σας σαν και τώρα. Πολλοί εισακούσαν την πρόταση της κυβέρνησης της ΝΔ Και εκμεταλλευτικαν τα τεράστια προνόμια που έδινε και τότε η κυβερν. της ΝΔ. Και έσπευσαν στην αγορά αυτών των αυτοκινητων Βέβαια η αγορά αυτών των αυτοκινήτων ήταν και λίγο τσουχτερή αλλά συνήθως η αγορά πάντα του αυτοκινήτου (περιουσία) γίνεται με διακανονισμό (Με δόσης). Αλλά τα γνώριζε όλα αυτά ο ιδιοκτήτης και την αγορά αλλά και η συντήρηση αυτών τών αυτοκίνητων π.χ. Γιά ένα αυτοκίνητο 1929 κυβικά πλήρωνε περίπου 400€ τέλη κυκλοφορίας. Και όλα ηταν μία χαρά με τον προγγραματισμο που είχαν κανει οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινητων. Πάμε παρα κάτω. Έλα όμως που μετά από από 2 χρόνια (2012) ξανά είρθε η ΝΔ στην κυβέρνηση, και άρχιζε σιγά, σιγα, να <<επιβράβευη>> όλους αυτούς που τούς είχαν τους ειχαν εισακούση το 2007-08-09. Και ειχαν αγοραση αυτά τα αυτοκίνητα. Πως; Μα φυσικα με την αύξηση τον τελών κυκλοφορίας (τι άλλο νομίζατε;) από 400 στα 700€!!!!!!! Και δεν σταμάτησαν εκεί έφεραν και τον φόρο πολυτελείας, λεπτομερος βέβαια οχι ότι, και οτι. ΟΧΙ από τα 1930κυβ. Αλλά από τα 1929 xaxaxaxaxaxaxa Για τόσο λεπτομέρεια μιλάμε. Εμ για αυτό είναι και άριστοι!!! Συν λοιπών 440€ ο φόρος πολυτελείας συνολων 1140€ το χρόνο!!!! Αύξηση 200% Είδατε τα προνόμια του 2007-08-09. Δηλαδή κάποιος έχει πλήρωση σε 10χρόνια. 13.680€!! Ένα αυτοκίνητο ακόμα. Τι ανταποδώση λοιπών είχαν αυτά τα 13.680; καμεια καθαρά φοροεισπρακτικα. Και τώρα αφού έχει συμπληρωθεί το όριο της 10ετιας (τόσο ήταν ο χρόνος γιά τον φόρο πολυτελείας) Γιατί ποιος θα πήγαινε μετά από το 2012 να αγοραση αυτοκίνητο 1929κυβ. γιά να πληρωνη φόρο πολυτελείας? Ε τώρα λοιπών θα τον καταργήσουν. Μεγάλη επιτυχία! Και τη μπορεί λοιπών τώρα να πούνε σε αυτών που τα είχε αγοράσει το 2007-08-09. Και μετά το τέλος του φόρου πολυτελείας :Ξέρεις το αυτοκίνητο σου είναι παλιό και ρυπογόνο και θα πρέπει να αυξήσουμε λίγο τα τέλη κυκλοφορίας. Μπορεί λέω. Αλλά υπαρχει μία πολύ καλή επιλογή. Ποια; Η ηλεκτροκίνηση. Ε και τόσα αυτοκινητα που θα παράγει π.χ. η Γερμανία τη θα τα κάνει;

ΕΛΛΗΝΑΣ

Πρέπει να ήσουν μεγάλος κοπανατζής στο μάθημα της γραμματικής τουλάχιστον.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης