LIVE

Κορωνοϊός

Στους δρόμους της Αθήνας ηλεκτρικό λεωφορείο - Ποιο δρομολόγιο πραγματοποίησε δοκιμαστικά

ilektrokinito-leoforeio

«Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον», τονίζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής

Ενα ακόμη ηλεκτρικό λεωφορείο βγήκε σήμερα το πρωί στους δρόμους της πρωτεύουσας, με δοκιμαστικό δρομολόγιο στη γραμμή 2 Παγκράτι Κυψέλη.

Η έναρξη του δρομολογίου έγινε από το αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ. ΑΕ στο Ρουφ, παρουσία της διοίκησης της εταιρείας και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή.



Πρόκειται για το ηλεκτροκίνητο SOLARIS Urbino 12 Electric, ευρωπαϊκής τεχνολογίας αυτή τη φορά, το οποίο θα κυκλοφορεί δοκιμαστικά για δυο μήνες προκειμένου να διαπιστωθεί εάν ταιριάζει στις ανάγκες της πρωτεύουσας, με τους επιβάτες να μετακινούνται στο κέντρο της χωρίς να καταβάλλουν το αντίτιμο του εισιτηρίου.

ilektrokinito-leoforeio__1_


«Σε μια εποχή πολύ δύσκολη για τη χώρα μας και για όλη την Ευρώπη, αφού από την μία έχουμε να αντιμετωπίσουμε την πολύ μεγάλη κρίση της πανδημίας και από άλλη πρέπει να προετοιμάσουμε την Ελλάδα για την επόμενη μέρα, η ηλεκτροκίνηση κατέχει κεντρική θέση στην ατζέντα και το σχεδιασμό της κυβέρνησης. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μαζί με την κυβέρνηση συνολικά, έχουν θέσει την ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο της πολιτικής τους. Γι' αυτό το λόγο έχουμε δώσει σοβαρά κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων ΙΧ και ταυτόχρονα μεγάλο μέρος από τα 1.300 νέα λεωφορεία που θα πάρουμε με το μεγάλο διαγωνισμό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προβλέπεται να είναι ηλεκτροκίνητα», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Η ηλεκτροκίνηση, επισήμανε ο υπουργός, είναι το μέλλον γιατί πρώτον εξοικονομούμε ενέργεια και δεύτερον γιατί είναι φιλική προς το περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό η κυβέρνηση σχεδιάζει να πάρει ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, τόσο στην Αθήνα, όσο και στη Θεσσαλονίκη, έτσι ώστε να αφήσουμε πίσω την εποχή που βλέπαμε ένα τροχαίο υλικό πολύ ταλαιπωρημένο, που ταλαιπωρούσε και τους εργαζόμενους, αλλά κυρίως τους επιβάτες και τους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Στόχος των δοκιμαστικών διαδρομών, κατέληξε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, είναι να δούμε αν αυτά τα λεωφορεία μπορούν να ανταποκριθούν στις συνθήκες της χώρας μας. Ο σχεδιασμός είναι ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία να βγει στον αέρα τους επόμενους μήνες.

Το Urbino 12 Electric ανήκει στην κατηγορία των 12μετρων χαμηλοδάπεδων λεωφορείων, έχει τρεις θύρες εισόδου, ηλεκτρική ράμπα στη μεσαία θύρα για τη διευκόλυνση των ΑμΕΑ και μπορεί να μεταφέρει 30 καθήμενους επιβάτες. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στον οπίσθιο άξονα του λεωφορείου και είναι συνολικής ισχύος 250 kWh.

Όπως και τα άλλα δυο λεωφορεία (κινεζικής τεχνολογίας) που έχει δοκιμάσει η Ο.ΣΥ. Α.Ε., και αυτό παρέχει πρόσβαση στους επιβάτες σε θύρες φόρτισης συσκευών USB.

Επιπρόσθετα, διαθέτει σύστημα CCVT με κάμερες και κέντρο ελέγχου στο ταμπλό, για έλεγχο της καμπίνας, της εισόδου-εξόδου των επιβατών και την ασφαλή κίνηση όπισθεν.

Τέλος, το λεωφορείο είναι εξοπλισμένο με σύστημα πυρανίχνευσης πολλαπλών σημείων.

Ειδήσεις σήμερα: 

Βρείτε ποιοι «είδαν» το ΑΦΜ σας

Δημόπουλος: «Όταν εγκριθούν τα εμβόλια δεν θα χρειάζεται δισταγμός για το αν θα τα κάνουμε»

Θρήνος στο τελευταίο αντίο: Δίπλα στους γονείς του αναπαύεται ο Μαραντόνα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (22)

Petrolhead

Μήπως μπορεί να μου πει ο Καραμανλής πως θα φoρτίζω εγώ το ηλεκτρικό αμάξι μου που μέvω στον 4ο όρoφo της Σπ. Mερκoύρη στο Παγκράτι;

Με μπαλαντέζα 30 μέτρων

Και τη συνδρομή όλης της οικογένειας!!! Μάλλον το πρόβλημα του κόστους απόκτησής του δε σε απασχολεί όσο η υποστήριξη του!!! Προτεραιότητες είναι αυτές!!!

ΑΝΤΙΣΚΑΡΙΟΣ

Τωρα και 50 χρονια προσπαθουν με τεραστιες επιδοτησεις, δηλαδη με ζημια της τσεπης ο λ ω ν μας, να τα επιβαλουν στην πραγματικη κυκλοφορια, και η Αγορα δεν τα δεχεται γιατι ειναι αντιαισθητικα,ασυμφορα και υποδεστερα των κινουμενων με καυσιμα! Φτανει πια το παραμυθι!

Μαρία

Να ενημερωσω τον κ. Υπουργο, επειδη καθημερινα χρησιμοποιω τη γραμμη 2, Κυψελη-Παγκρατι, οτι ουτως η αλλως ηδη σχεδον κανεις δεν πληρωνει εισιτηριο απο αυτους που μενουν στη Κυψελη και κανουν αυτη τη διαδρομη

Παγκράτι - Κυψέλη

δρομολόγιο "πολυπολιτισμικό"... δε βλέπω να αντέχει το όχημα. Ολοι μπαίνουν τσάμπα και θα κλατάρει το οχημα!!!

Απολιτικ απόδημος Ελληνας

Πάντα πρωτοπόροι!!

@

Θα τα τακτοποιήσουν οι αναρχικοί τα καλόπαιδα. Ό,τι και να κάνετε εάν δεν τακτοποιηθεί η Εσωτερική ΠΑΡΑΚΜΗ και η Εισαγόμενη Βαρβαρότητα, είναι όλα μάταια.

Εicke

Aν κρινω απο την εταιρεια που ηδη εχει λεωφορεια της η ΑΘηνα, θα πρεπει να βελτιωσουν τη διαμορφωση του εσωτερικου χωρου. Τα καθισματα που εχουν τα συγκεκριμενου τυπου λεωφορεια ειναι για μικρα παιδια η' για κατηγορια φτερου. Σε καμια περιπτωση για φυσιολογικο ενηλικα .

Dim

Φυσικά και υπάρχουν εδώ και δεκαετίες και λέγονται τρόλεϊ και μάλιστα η τελευταία γενιά έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί μόνο με τις μπαταρίες για αρκετά μεγάλες διαδρομές!!! Οπότε να φορτίζει αυτόματα σε καλώδια και να λειτουργεί χωρίς αυτά για τμήματα των διαδρομών χωρίς "κακόγουστα" καλώδια (δεν έχει άλλα καλώδια η Αθήνα, μόνο των τρόλεϊ) αποτελεί σίγουρα κάτι θετικό να οργανώνοταν σωστά όλο αυτό. Αλλά η "πράσινη ανάπτυξη" υπήρχε πριν από δεκαετίες. Χωρίς γραμμές τραμ (αν και το τραμ είναι ακόμα πιο οικολογικό, αλλά δυσχρηστο), χωρίς παντού καλώδια, και με απλό τρόπο. Το ερώτημα είναι, Ελλάδα είναι η Αθήνα ή υπάρχουν και άλλες περιοχές; Προσωπικά πιστεύω και με πολύ χαμηλότερο κόστος ότι μπορείς να αλλάξεις 20 μικρότερες πόλεις με πολύ μεγαλύτερο αποτύπωμα σε πολύ πιο γρήγορο χρόνο. Η Αθήνα δε θέλει πράσινα λεωφορεία πρώτα ... νέους κατοίκους θέλει (και μένω Αθήνα για να μην παρεξηγηθώ) και κίνητρα για να πάνε όλοι στην επαρχία, όταν δω να σκεφτόμαστε έτσι σαν χώρα, τότε έχουμε ελπίδα - αλλιώς όλοι στο λεκανοπέδιο να βάζουμε μπουγάδα τα "άπλυτα" μας.

Μαστορας

Αντι να αυξησουν τα λεωφορεια σε μεγαλο αριθμο, αυτοι παλι κολλημενοι με πρασινη αναπτυξη και πρασινα αλογα...

Νίκος Αχ. Νίκου

Γιάννης Αχ. Γιάννου , Κωνσταντίνος Αχ. Κωνσταντίνου , Δημήτρης Αχ. Δημητρίου .... Αχ!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης