LIVE

Κορωνοϊός

Καραμανλής: Ορισμός των fake news όσα ισχυρίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

karamanlis_v

Αύξηση 70% στα λεωφορεία Θεσσαλονίκης - Ο ΟΑΣΘ επί ΣΥΡΙΖΑ άφησε χρέη παντού - H διοίκηση του ΟΑΣΘ επί ΣΥΡΙΖΑ άφησε μέχρι και απλήρωτα ενοίκια – Τους τελευταίους μήνες προστέθηκαν 165 λεωφορεία στις αστικές συγκοινωνίες

Απάντηση με στοιχεία έδωσε στο ΣΥΡΙΖΑ για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ και το συγκοινωνιακό δίκτυο της Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Καραμανλής ειδικότερα κατέθεσε στα πρακτικά της Βουλής την απόφαση της αρμόδιας ανεξάρτητης Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών για την ακύρωση του διαγωνισμού για την προμήθεια 750 λεωφορείων, που είχε προκηρύξει η προηγούμενη κυβέρνηση.

Με το ντοκουμέντο αυτό απάντησε στον ανυπόστατο ισχυρισμό ότι δήθεν η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας κατάργησε το διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ, ισχυρισμό που επικαλείται συνεχώς η αξιωματική αντιπολίτευση και το επανέλαβε μάλιστα και ο κ. Τσίπρας στη συνέντευξη τύπου την Παρασκευή.

«Ο απόλυτος ορισμός των fake news! Ο ΣΥΡΙΖΑ αποδεικνύει για ακόμα μια φορά ότι αποστρέφεται την αλήθεια», τόνισε ο κ. Καραμανλής, εξηγώντας πως ο διαγωνισμός ακυρώθηκε απο την αρμόδια ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών γιατί παραβίαζε ευθέως διατάξεις της εθνικής και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Ειδικότερα είχε υπερβολικές τεχνικές προδιαγραφές, έρχονταν σε σύγκρουση με τις αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού και δημιουργούσε πολλά ερωτηματικά όσον αφορά στη χρηματοδότηση της διακήρυξης.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών απάντησε επίσης στο ΣΥΡΙΖΑ και για την κινδυνολογία με αφορμή τεχνικό πρόβλημα σε ένα από τα λεωφορεία, που προσέφερε ο Δήμος Θεσσαλονίκης στον ΟΑΣΘ.

«Κι επειδή ακόμα και τις τελευταίες μέρες ακούσαμε τέρατα πάλι από τον ΣΥΡΙΖΑ, θέλω να σας πω ότι το πολιτικό ψεύδος έχει και όρια. Από ένα σημείο και μετά αρχίζει να γίνεται γελοίο και επικίνδυνο» σχολίασε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε:

«Δεν είναι δυνατόν η αξιωματική αντιπολίτευση να κινδυνολογεί και ένα μεμονωμένο τεχνικό πρόβλημα που αντιμετωπίστηκε επιτόπου από τον οδηγό, να το μεγεθύνει και να επιχειρεί να πανικοβάλει τον κόσμο».

Διερωτήθηκε δε απευθυνόμενος στο ΣΥΡΙΖΑ: «Τόσο πολύ σας έχει πειράξει που ενώνουμε δυνάμεις με τον Δήμο αντί να καθόμαστε με τα χέρια σταυρωμένα; Έκανε δωρεά ο Δήμος Θεσσαλονίκης 50 λεωφορεία, εσείς τι θέλατε, να πούμε όχι; Πείτε το ευθαρσώς. Τα πήραμε, τα ελέγχουμε σύμφωνα με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, τα βγάζουμε σταδιακά στο δρόμο».

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν είπε ποτέ ότι αυτά τα λεωφορεία θα είναι καινούρια. Και πρόσθεσε ότι θα είναι μεταχειρισμένα, αλλά πολύ καλύτερα από λεωφορεία που διαθέτει σήμερα ο ΟΑΣΘ, τα οποία είναι ηλικίας άνω των 15 ετών. «Το συγκεκριμένο συμβάν το ελέγχουμε -και κυρίως ελέγχουμε το γιατί βρέθηκε το λεωφορείο σε σημείο που δεν προβλεπόταν και αν έγινε μη προβλεπόμενη χρήση του. Ας περιμένουμε τα αποτελέσματα του ελέγχου και είμαι στη διάθεση σας να επανέλθω», κατέληξε.

Ο κ. Καραμανλής επέρριψε βαρύτατες ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση για την τραγική κατάσταση στην οποία οδήγησε τον ΟΑΣΘ, με απαρχαιωμένο στόλο, άδεια ταμεία και υπέρογκες οφειλές του Οργανισμού προς τα δημόσια ταμεία.

Σημείωσε πως η προηγούμενη διοίκηση παρά το γεγονός ότι είχε λάβει κρατική επιχορήγηση ύψους 165 εκατομμύριων ευρώ άφησε πίσω της χρέη, απλήρωτα ενοίκια, οφειλές ύψους 21 εκ ευρώ σε φόρους και 3 εκ. ευρώ προς προμηθευτές. «Αυτό ήταν το θεάρεστο έργο του ΣΥΡΙΖΑ» συμπλήρωσε ο κ. Καραμανλής τονίζοντας πως με βάση το σχέδιο κρατικοποίησης του ΣΥΡΙΖΑ για τον ΟΑΣΘ στις 3 Δεκεμβρίου του 2019 η Θεσσαλονίκη θα έμενε χωρίς λεωφορεία.

Ο κ. Καραμαλής σημείωσε πως η νέα κυβέρνηση κατάφερε να δώσει παράταση ζωής στον ΟΑΣΘ ώστε να συνεχίσει η Θεσσαλονίκη να έχει λεωφορεία και παράλληλα κατάφερε να τερματίσει την οικονομική ασφυξία του ΟΑΣΘ.

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ για την περιαστική ζώνη πλέον καλύπτεται το 100% των αναγκών. Αφενός, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης προχώρησε η προμήθεια 50 λεωφορείων από τον Δήμο της Λειψίας. Αφετέρου, προχωρησε σε διαγωνισμό για τη μίσθωση 180 λεωφορείων προκειμένου να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες του ΟΑΣΘ. Θεσμοθετήθηκε η επιτάχυνση των διαδικασιών για την προμήθεια ανταλλακτικών και τις εργασίες συντήρησης του υφιστάμενου στόλου. Εξασφαλίστηκε η σταθερή χρηματοδότηση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με χρηματοδότηση ύψους 48 εκατομμυρίων ευρώ και επιπλέον 55 εκατομμύρια ευρώ για τη μίσθωση λεωφορείων. Δημιουργήθηκε η νέα γραμμή, 32Ν που ενώνει τις Δυτικές Συνοικίες της Θεσσαλονίκης με όλα τα Νοσοκομεία του Κέντρου.

Σύμφωνα, μάλιστα με τα στοιχεία της τηλεματικής του ΟΑΣΘ που παρουσίασε ο Υπουργός απο το βήμα της Βουλής, την προηγούμενη εβδομάδα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφόρησαν κατά μέσο όρο 400 λεωφορεία. «Όχι 235 που παραλάβαμε, αλλά 400 λεωφορεία, δηλαδή, 165 παραπάνω οχήματα. Μιλάμε για μια αύξηση της τάξης του 70%. Αυτό πέτυχε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, κι έχουμε και τον ΣΥΡΙΖΑ να μας κουνάει το δάκτυλο» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής, τονίζοντας ότι το επόμενο βήμα είναι ο μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια νέων, σύγχρονων λεωφορείων, που θα λύσει οριστικά το πρόβλημα, ενώ εν τω μεταξύ βρέθηκε η άμεση λύση με τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και με το leasing.


Ειδήσεις σήμερα:

Ο Τραμπ πανηγυρίζει για το εμβόλιο στο Twitter

Lockdown Μαρτίου VS Νοεμβρίου: Σήμερα είχε 35% περισσότερη κίνηση

«Πρεμιέρα» μετ' εμποδίων για την τηλεκπαίδευση - Γιατί «έπεσε» το σύστημα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (28)

AL

Άλλος ένας από εμάς που μας εκπροσωπεί επάξια, το επίθετο και η καταγωγή τυχαία, μόνο ικανότητες. Α ρε Κούλη πως κρατάς ισορροπίες με τους άχρηστους.

ΛΥΣΑΞΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ !

ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΑΝ ΥΣΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΝΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ . ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΙΖΕΡΙΑΖΕΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ . ΕΓΩ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ .

αλήθεια ;;;

το προσωπικό που έχεις στο γραφείο σου στις Σέρρες, το πληρώνεις;; Το δηλώνεις, τους βάζεις ένσημα ;;; Μετά μπορείς να πεις για ψεύτες και κλέφτες...

Εκεί

Στη βόρεια πρωτεύουσα δεν ήταν chief εκείνη η σπουδαγμένη με τις γόβες που διόρισε ο μέγας Αλέξιος, δεν θυμάμαι πως την έλεγαν. Που η μαμά της ήταν παρτενέρ του μπαμπά του Παππά, του άλλου σπουδαγμένου εις τη Σκωτία. Αυτών που θα έσωζαν την Ελλάδα από τα μνημόνια και το ΕΝΦΙΑ. Άσε ρε μπάμιες, μη σκουζετε συριζακια, πασοκικα υπόλοιπα.

Περισπουδαστος

Δηλαδη αυτα που βιωνουμε καθημερινα στα λεωφορεια του οασθ,ειναι fake news των συριζαιων;

GeorgeM

Αφου τα τευχη που κατεθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ ηταν λαθος γιατι δεν τα αλλαξατε για να παρει το κρατος τα λεωφορεια; Με εξασφαλισμενη χρηματοδοτηση; Γιατι δεν κανατε τις διορθωσεις που επρεπε;

Δημητρης

Ειναι αληθεια οτι καταργηθηκε ο διαγωνισμος του Συριζα γιατι ο Καρμανλης τον θεωρησε φαραωνικο , υπα

ΜΩΥΣΗΣ

FAKE NEWS ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ! ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΑΘΗΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΣΟ ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΣΤΑ ΜΜΜ....

αν ο κύριος Καραμανλής έμπαινε ποτέ σε λεωφορείο και μετρό

Δεν θα έλεγε αυτές τις ΑΝΟΗΣΙΕΣ. Είναι σε διαζύγιο με την πραγματικότητα. Ανίκανος, Άσχετος, Επικίνδυνος!

nik

βρε απιθανε ανοητε αχριστε που οπως και ο ρφηνατος κουρασμενος καταστροφεας της Ελλαδας τι εκανες 8 μηνες που μονο στην Αττικη εχεις στο αμαξωστασιο πανω απο 300 με ελαφρες βλαβεσ λεωφορεια και ακινητα ,μηπως το κανουμε για να ανοιξουμε τισ πυλες για ιδιωτικοποιηση?δεν ειμαι συριζα δηλαδη στους συνεχιστες τισ καταστροφης με τις γνωστες καραμανλικες χουντικες αγαστες αγκαλιες -σχεσεις

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης