F1 – Τουρκία: Ο Φέτελ στην pole!
- Ένα δέκατο και έξι κιλά καυσίμου χωρίζουν Φέτελ και Μπάτον
- Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας θα εκκινήσει από την 2η θέση
- Στην Τουρκία μέχρι σήμερα κερδίσει ο pole man.
Απρόβλεπτη και συναρπαστική ήταν η μάχη των κατατακτήριων δοκιμών με οδηγούς και μηχανικούς να προβληματίζονται για το ποια από τις δυο γόμες δίνει τον ταχύτερο χρόνο. Η Bridgestone είχε φέρει στη διάθεση όλων των ομάδων τη μαλακή και τη σκληρή γόμα. Ακόμη και μετά τις δοκιμές δεν ήταν ξ
- Ένα δέκατο και έξι κιλά καυσίμου χωρίζουν Φέτελ και Μπάτον
- Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας θα εκκινήσει από την 2η θέση
- Στην Τουρκία μέχρι σήμερα κερδίσει ο pole man.
Απρόβλεπτη και συναρπαστική ήταν η μάχη των κατατακτήριων δοκιμών με οδηγούς και μηχανικούς να προβληματίζονται για το ποια από τις δυο γόμες δίνει τον ταχύτερο χρόνο. Η Bridgestone είχε φέρει στη διάθεση όλων των ομάδων τη μαλακή και τη σκληρή γόμα. Ακόμη και μετά τις δοκιμές δεν ήταν ξεκάθαρο ποια από τις δυο πλεονεκτούσε.
Ο Μπάτον εκκινεί από την ακάθαρτη πλευρά της πίστας
Οι Φέτελ και Μπάτον που σημείωσαν τις δυο καλύτερες επιδόσεις χρησιμοποίησαν τη μαλακή αλλά ο Μπαρικέλο που ήταν 3ος με ελάχιστη διαφορά χρησιμοποίησε τη σκληρή. «Δεν είναι ξεκάθαρο ποια γόμα είναι ταχύτερη» τόνισε ο Φέτελ. Το σίγουρο είναι ότι το κράτημα αλλάζει συνεχώς στο Istanbul Park καθώς η αγωνιστική γραμμή στρώνεται με γόμα. Με δεδομένο ότι δεν γίνονται καθόλου αγώνες σ’ αυτή την πίστα κατά τη διάρκεια του χρόνου η ακάθαρτη γραμμή δημιουργεί πολλά προβλήματα και αναμένεται να δημιουργήσει ακόμη περισσότερα στην εκκίνηση σ’ όλους όσοι βρίσκονται στην δεξιά πλευρά δίπλα στον τοίχο των πιτ.
Απογοήτευσαν οι McLaren που στερούνται αεροδυναμικής απόδοσης
Αυτό επισήμαναν στις δηλώσεις τους τόσο ο Μπάτον όσο και ο Ράικονεν που εκκινούν από τη 2η και 6η θέση αντίστοιχα. «Εάν θέλετε να κάνετε μερικούς γύρους και εκκινήσεις με τα αυτοκίνητά σας, είστε ευπρόσδεκτοι» είπε ο Μπάτον στους δημοσιογράφους.
Σημάδια βελτίωσης για τη BMW, ο Κουμπίτσα μπήκε στη 10αδα
Στη Ferrari προβληματίστηκαν με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου υπό φορτίο καυσίμου. Ο Μάσα με τη μαλακή γόμα αντιμετώπισε υπερστροφή στο Q3 ενώ ο Ράικονεν που επέλεξε τη σκληρή αντιμετώπισε όπως και ο Μπαρικέλο υποστροφή.
Απογοήτευση για τη McLaren και τα δυο μονοθέσια της βρετανικής εταιρείας έμειναν εκτός δεκάδας καθώς υστερούν σε αεροδυναμική απόδοση.
Συνολικά η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
Pos | Driver | Team | Q1 | Q2 | Q3 | Laps |
1 | 1:27.330 | 1:27.016 | 1:28.316 | 17 | ||
2 | 1:27.355 | 1:27.230 | 1:28.421 | 22 | ||
3 | 1:27.371 | 1:27.418 | 1:28.579 | 19 | ||
4 | 1:27.466 | 1:27.416 | 1:28.613 | 20 | ||
5 | 1:27.529 | 1:27.195 | 1:28.666 | 24 | ||
6 | 1:27.556 | 1:27.387 | 1:28.815 | 24 | ||
7 | 1:27.508 | 1:27.349 | 1:28.858 | 23 | ||
8 | 1:27.988 | 1:27.473 | 1:29.075 | 20 | ||
9 | 1:27.517 | 1:27.418 | 1:29.191 | 27 | ||
10 | 1:27.788 | 1:27.455 | 1:29.357 | 20 | ||
11 | 1:27.795 | 1:27.521 | 16 | |||
12 | 1:27.691 | 1:27.629 | 20 | |||
13 | 1:28.160 | 1:27.795 | 18 | |||
14 | 1:28.199 | 1:28.207 | 18 | |||
15 | 1:28.278 | 1:28.391 | 18 | |||
16 | 1:28.318 | 9 | ||||
17 | 1:28.582 | 8 | ||||
18 | 1:28.708 | 12 | ||||
19 | 1:28.717 | 11 | ||||
20 | 1:28.918 | 9 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr