F1 – Τουρκία: Ο Φέτελ στην pole!

F1 – Τουρκία: Ο Φέτελ στην pole!

  • Ένα δέκατο και έξι κιλά καυσίμου χωρίζουν Φέτελ και Μπάτον
  • Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας θα εκκινήσει από την 2η θέση
  • Στην Τουρκία μέχρι σήμερα κερδίσει ο pole man.
     

Απρόβλεπτη και συναρπαστική ήταν η μάχη των κατατακτήριων δοκιμών με οδηγούς και μηχανικούς να προβληματίζονται για το ποια από τις δυο γόμες δίνει τον ταχύτερο χρόνο. Η Bridgestone είχε φέρει στη διάθεση όλων των ομάδων τη μαλακή και τη σκληρή γόμα. Ακόμη και μετά τις δοκιμές δεν ήταν ξ

F1 – Τουρκία: Ο Φέτελ στην pole!
  • Ένα δέκατο και έξι κιλά καυσίμου χωρίζουν Φέτελ και Μπάτον
  • Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας θα εκκινήσει από την 2η θέση
  • Στην Τουρκία μέχρι σήμερα κερδίσει ο pole man.
     

Απρόβλεπτη και συναρπαστική ήταν η μάχη των κατατακτήριων δοκιμών με οδηγούς και μηχανικούς να προβληματίζονται για το ποια από τις δυο γόμες δίνει τον ταχύτερο χρόνο. Η Bridgestone είχε φέρει στη διάθεση όλων των ομάδων τη μαλακή και τη σκληρή γόμα. Ακόμη και μετά τις δοκιμές δεν ήταν ξεκάθαρο ποια από τις δυο πλεονεκτούσε.


Ο Μπάτον εκκινεί από την ακάθαρτη πλευρά της πίστας

 Οι Φέτελ και Μπάτον που σημείωσαν τις δυο καλύτερες επιδόσεις χρησιμοποίησαν τη μαλακή αλλά ο Μπαρικέλο που ήταν 3ος με ελάχιστη διαφορά χρησιμοποίησε τη σκληρή. «Δεν είναι ξεκάθαρο ποια γόμα είναι ταχύτερη» τόνισε ο Φέτελ. Το σίγουρο είναι ότι το κράτημα αλλάζει συνεχώς στο Istanbul Park καθώς η αγωνιστική γραμμή στρώνεται με γόμα. Με δεδομένο ότι δεν γίνονται καθόλου αγώνες σ’ αυτή την πίστα κατά τη διάρκεια του χρόνου η ακάθαρτη γραμμή δημιουργεί πολλά προβλήματα και αναμένεται να δημιουργήσει ακόμη περισσότερα στην εκκίνηση σ’ όλους όσοι βρίσκονται στην δεξιά πλευρά δίπλα στον τοίχο των πιτ.


Απογοήτευσαν οι McLaren που στερούνται αεροδυναμικής απόδοσης

Αυτό επισήμαναν στις δηλώσεις τους τόσο ο Μπάτον όσο και ο Ράικονεν που εκκινούν από τη 2η και 6η θέση αντίστοιχα. «Εάν θέλετε να κάνετε μερικούς γύρους και εκκινήσεις με τα αυτοκίνητά σας, είστε ευπρόσδεκτοι» είπε ο Μπάτον στους δημοσιογράφους.


Σημάδια βελτίωσης για τη BMW, ο Κουμπίτσα μπήκε στη 10αδα

Στη Ferrari προβληματίστηκαν με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου υπό φορτίο καυσίμου. Ο Μάσα με τη μαλακή γόμα αντιμετώπισε υπερστροφή στο Q3 ενώ ο Ράικονεν που επέλεξε τη σκληρή αντιμετώπισε όπως και ο Μπαρικέλο υποστροφή.
Απογοήτευση για τη McLaren και τα δυο μονοθέσια της βρετανικής εταιρείας έμειναν εκτός δεκάδας καθώς υστερούν σε αεροδυναμική απόδοση.

Συνολικά η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:

Pos

Driver

Team

Q1

Q2

Q3

Laps

1

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:27.330

1:27.016

1:28.316

17

2

Jenson Button

Brawn-Mercedes

1:27.355

1:27.230

1:28.421

22

3

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

1:27.371

1:27.418

1:28.579

19

4

Mark Webber

RBR-Renault

1:27.466

1:27.416

1:28.613

20

5

Jarno Trulli

Toyota

1:27.529

1:27.195

1:28.666

24

6

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:27.556

1:27.387

1:28.815

24

7

Felipe Massa

Ferrari

1:27.508

1:27.349

1:28.858

23

8

Fernando Alonso

Renault

1:27.988

1:27.473

1:29.075

20

9

Nico Rosberg

Williams-Toyota

1:27.517

1:27.418

1:29.191

27

10

Robert Kubica

BMW Sauber

1:27.788

1:27.455

1:29.357

20

11

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:27.795

1:27.521

16

12

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

1:27.691

1:27.629

20

13

Timo Glock

Toyota

1:28.160

1:27.795

18

14

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:28.199

1:28.207

18

15

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:28.278

1:28.391

18

16

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:28.318

9

17

Nelsinho Piquet

Renault

1:28.582

8

18

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:28.708

12

19

Giancarlo Fisichella

Force India-Mercedes

1:28.717

11

20

Sebastien Bourdais

STR-Ferrari

1:28.918

9


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης