Euro5: Ακόμα ένα οικονομικό αγκάθι
Euro5: Ακόμα ένα οικονομικό αγκάθι
Το 2010 που φεύγει παίρνει μαζί του και την οδηγία εκπομπών ρύπων Euro4, αφού η ανατολή του 2011 φέρνει το ακόμα πιο αυστηρό Euro5. Αυτό σημαίνει πως οι εισαγωγικές που έχουν αγοράσει αυτοκίνητα προδιαγραφών εκπομπών ρύπων Euro 4, από την 1 Ιανουαρίου του 2011 δε θα μπορούν να τα εκτελωνίσουν και να τα πουλήσουν στην Ελλάδα και σε καμία χώρα της ΕΕ.
Θα πρέπει λοιπόν να βρουν αγοραστές εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης, κάτι που ήδη κάποιοι το έχουν κάνει. Οι περισσότερες εισαγωγικές εταιρείες όμως που διαθέτουν αυτοκίνητα Euro4 στο τελωνείο θα πρέπει να βρουν τα χρήματα, να πληρώσουν το Τέλος Ταξινόμησης και τον Φόρο Πολυτελείας και να τα εκτελωνίσουν, για να έχουν δικαίωμα να τα «πινακιδώσουν» μέσα στο χρόνο.
Η κατάσταση αυτή έχει δημιουργήσει πανικό σε κάποιες από τις ήδη οικονομικά λαβωμένες Ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες, οι οποίες ζητούν απεγνωσμένα να παραταθεί αυτή η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ενωσης για λίγους μήνες για την Ελλάδα.
Απάντηση βέβαια δεν έχουν πάρει, ένα μήνα πριν κλείσει το 2010…
Το 2010 που φεύγει παίρνει μαζί του και την οδηγία εκπομπών ρύπων Euro4,
αφού η ανατολή του 2011 φέρνει το ακόμα πιο αυστηρό Euro5. Αυτό
σημαίνει πως οι εισαγωγικές που έχουν αγοράσει αυτοκίνητα προδιαγραφών
εκπομπών ρύπων Euro 4, από την 1 Ιανουαρίου του 2011 δε θα μπορούν να τα
εκτελωνίσουν και να τα πουλήσουν στην Ελλάδα και σε καμία χώρα της ΕΕ.
Θα πρέπει λοιπόν να βρουν αγοραστές εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης, κάτι που ήδη κάποιοι το έχουν κάνει. Οι περισσότερες εισαγωγικές εταιρείες όμως που διαθέτουν αυτοκίνητα Euro4 στο τελωνείο θα πρέπει να βρουν τα χρήματα, να πληρώσουν το Τέλος Ταξινόμησης και τον Φόρο Πολυτελείας και να τα εκτελωνίσουν, για να έχουν δικαίωμα να τα «πινακιδώσουν» μέσα στο χρόνο.
Η κατάσταση αυτή έχει δημιουργήσει πανικό σε κάποιες από τις ήδη οικονομικά λαβωμένες Ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες, οι οποίες ζητούν απεγνωσμένα να παραταθεί αυτή η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ενωσης για λίγους μήνες για την Ελλάδα.
Απάντηση βέβαια δεν έχουν πάρει, ένα μήνα πριν κλείσει το 2010…
Θα πρέπει λοιπόν να βρουν αγοραστές εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης, κάτι που ήδη κάποιοι το έχουν κάνει. Οι περισσότερες εισαγωγικές εταιρείες όμως που διαθέτουν αυτοκίνητα Euro4 στο τελωνείο θα πρέπει να βρουν τα χρήματα, να πληρώσουν το Τέλος Ταξινόμησης και τον Φόρο Πολυτελείας και να τα εκτελωνίσουν, για να έχουν δικαίωμα να τα «πινακιδώσουν» μέσα στο χρόνο.
Η κατάσταση αυτή έχει δημιουργήσει πανικό σε κάποιες από τις ήδη οικονομικά λαβωμένες Ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες, οι οποίες ζητούν απεγνωσμένα να παραταθεί αυτή η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ενωσης για λίγους μήνες για την Ελλάδα.
Απάντηση βέβαια δεν έχουν πάρει, ένα μήνα πριν κλείσει το 2010…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα