Μετανάστριες, μιγάδες, ακτιβίστριες: Αυτά είναι τα super models... νέας κοπής!

Μετανάστριες, μιγάδες, ακτιβίστριες: Αυτά είναι τα super models... νέας κοπής!

Τα plus size κορίτσια -και όχι μόνο- έχουν πια πιο πολύ glamour και περισσότερα συμβόλαια

Μετανάστριες, μιγάδες, ακτιβίστριες: Αυτά είναι τα super models... νέας κοπής!
Μοντέλα που περπατούν για οίκους όπως οι D&G, ποζάρουν με σέξι μαγιό και κλείνουν συμβόλαια με εταιρίες-κολοσσούς στη μόδα. Μετανάστριες και μιγάδες. Ακτιβίστριες κατά τύχη. Δεν είναι απλά plus size μοντέλα. Είναι οι νέες super θεές της μόδας.


Πέρασε μια οκταετία, χρόνος ικανός για κάθε καινούρια τάση να καθιερωθεί ως μόδα, από τον Ιούνιο του 2011 και το εξώφυλλο της ιταλικής «Vogue» με τα plus size μοντέλα δια χειρός Στίβεν Μαϊζέλ και σχεδόν δύο χρόνια από το εξώφυλλο της Ασλεϊ Γκράχαμ στη «Vogue» και τις 208 εμφανίσεις της στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης την άνοιξη του 2018. Φέτος η Lizzo έγινε η σταρ της μουσικής βιομηχανίας που όλοι είχαμε ανάγκη και δεν το ξέραμε. Πριν από μερικά χρόνια μάλιστα έπεσε και το τελευταίο οχυρό όταν η plus size Ρόμπιν Λόουλι φωτογραφήθηκε για το ετήσιο τεύχος του «Sports Illustrated Swimsuit Issue» και φυσικά έγινε viral. Τα plus size μοντέλα πλέον δεν ανεβαίνουν στις πασαρέλες για να σοκάρουν και να περάσουν υποτιθέμενα πολιτικώς ορθά μηνύματα αλλά γιατί έχουν ζήτηση. Κάνουν καριέρες και κλείνουν συμβόλαια εκατομμυρίων παίζοντας στο ίδιο… πρωτάθλημα με τις αδελφές Χαντίντ.


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Im on cover of actual @glamourmag 😭@sambarry I’m honoured, and I’ll try to keep it short but this really was something I couldn’t even have dreamt of. I’m so grateful for your voice and leadership in the media and spearheading the movement of empowerment and equality. Thank you for everything you do @nicolettemason If you would have told me 16 years ago when I started modelling you’ll be; rejected not a couple of times hundreds of times, to your face, behind your back or simply with silence. That you’ll be body shamed publicly and bullied online. Spend far too many years trying to fit into one side of the industry only to be told you’d never be slim enough but then find out you aren’t large enough to be a successful plus size model. Work with dodgy agencies, do hundreds of free shoots, even live in Turkey and get paid half what the model next to you was getting simply because you were curvier. And it wouldn’t be till you realised that failure is trying to be something you are not, and instead embracing that you are different and you are not meant to fit in. Using that as your power and not be afraid to be vocal about it. Crafting a mission to change the industry not myself and my body and use all of the frustration to break down barriers not hide behind them. It’s not true that “if you cannot see you cannot be” if it were how would anyone have the courage to do anything. If you don’t see yourself represented you are the representation. Thank you to my @jagmodels for believing in me and enabling me to move to America and not giving up on me and my crazy ideas. To my parents (I could go on all day) but you’re the best family I could dream of and @philipapayne for loving me unconditionally. I want to thank myself for never giving up these last 16years because this life’s been crazy af and everything has been worth it. Ps I wouldn’t be here without all of YOU supproting me & pushed me to keep going. Love you all❤️ Thank you to an incredible team again can’t believe I get to work with creatives of your caliber: Photography+ Video @daniellelevitt Stylist @micalovesthis Makeup @makeupvincent Hair @thomasdunkin1 Nails @jackiesaulsbery Production @kerrygirvs

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη i s k r a (@iskra) στις




Η 28χρόνη Αλεσάντρα -Αλέ- Γκαρσία Λορίντο έλαμψε στην πασαρέλα των Dolce & Gabbana, εμφανίστηκε στην καμπάνια της Inamorata στο πλευρό της Εμιλι Ραταϊκόφσκι και πρωταγωνιστεί στις καμπάνιες τζιν της Gap για το φθινόπωρο του 2019. Μικρή λεπτομέρεια: είναι η κόρη του Αντι Γκαρσία. «Το μέγεθος μου είναι large, δεν μπορώ να μιλήσω στα κορίτσια που φορούν XXXL, δεν αισθάνομαι ότι εκπροσωπώ όλες τις γυναίκες που δεν χωράνε στο small. Αν με βλέπουν κάποια κορίτσια και νιώθουν όμορφα για το σώμα τους μου αρκεί», λέει η Αλέ Γκαρσία Λορίντο.


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

🥖🥖🥖

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alessandra Garcia Lorido (@alessandragl) στις


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

🍧

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alessandra Garcia Lorido (@alessandragl) στις



Κλείσιμο
Η Υβόνη Σιμόν ανήκει στα IMG Models και δίνει συμβουλές διατροφής μέσα από το προσωπικό της site. Απέκτησε δημοφιλία από το «America’s Next Top Model» και τη συμμετοχή της στην hot πασαρέλα Chromat στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Wishing we could do destination fashion week in Costa Rica this runway would work?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Yvonne Simone (@yvonnesimone) στις



Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

a @badgleymischka moment for @11honore last night ✨✨

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Yvonne Simone (@yvonnesimone) στις



Η 20χρόνη Σοσό, Σολάνζ Βαν Ντόορν είναι το πρόσωπο της σειράς εσωρούχων της Ριάνα, Savage x Fenty και έχει κάνει το lookbook της Tanya Taylor.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Me for the new @calvinklein #Spring2019 campaign 🥰 shot by @tylersphotos #mycalvins

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη So$o 🌸🦁 (@solangevandoorn) στις




H 28χρόνη Βρετανή Ισκρα Λόρενς, των 4,5 εκατομμυρίων followers, είναι το role model της καμπάνιας AerieREAL και δίνει διαλέξεις σχετικά με τη διαφορετικότητα στον χώρο της μόδας. Την ανακάλυψαν σε ηλικία 14 ετών σε διαγωνισμό ομορφιάς στην Αγγλία, όπου ήταν η πρώτη φορά που ένιωσε άσχημα για το σώμα της μιας και δεν χωρούσε στα μεγέθη ρούχων που είχαν οι διοργανωτές για τα μοντέλα.


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Sunday funday😝 . 📸 @andrewbuda for @aerie #aeriereal #noretouch #nophotoshop #everyBODYisbeautiful

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη i s k r a (@iskra) στις


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

👀Where’s my NEBRASKA fam at??? So excited to meet you all this Monday @unllym University Nebraska Lincoln from 10-3pm @aerie pop in! You can hang out with me and shop, talk, take selfies😏😛🥰 See you in a couple of days my loves❤️ #aeriereal #popin #meetup #iskra

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη i s k r a (@iskra) στις



Η 24χρόνη Σεϊνάμπου -Σεϊνά- Σισέ έχει κάνει την καμπάνια των Sephora και πασαρέλα για τον Christian Siriano. Μετακόμισε στη Νέα Υόρκη διεκδικώντας μια καριέρα μοντέλου, αλλά δεν κατάφερε να πέσει στο νούμερο που ζητούσαν τα πρακτορεία και έτσι αναζήτησε την επιτυχία στο plus size μόντελινγκ μετά από παραίνεση συναδέλφων της. «Ακόμη και σε αυτό το κομμάτι δυσκολεύτηκα, γιατί είναι πιο εύκολο για μια λευκή plus size να θεωρηθεί αποδεκτή στη βιομηχανία από ένα μοντέλο με παραπανίσια κιλά από τη Σενεγάλη», λέει το μοντέλο που φιλοξενήθηκε και στο περιοδικό της Οπρα Γουίνφρεϊ. Η Λόρενς συμφωνεί με αυτό το επιχείρημα. «Εχω το χρώμα δέρματος, μαλλιών και ματιών που θεωρούνται εμπορικά, γι’ αυτό με κλείνουν οι πελάτες», δηλώνει και προφανώς έχει δίκιο αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι είναι πρέσβειρα της L’Oréal και έλαβε μέρος στην πρώτη επίδειξη μόδας του brand στο Παρίσι το 2017.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Still pressed my mom would wipe off my hot pink eyeshadow before I got on the school bus, but life. Photographed by @willyvanderperre, beauty by @peterphilipsmakeup, + styled by @tabithasimmons, for @voguemagazine, July 2019

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Seynabou Z. Cissé (@seynaboucisse_) στις




Η βιομηχανία του plus size μόντελινγκ αγγίζει τα 21 δισ. δολάρια και, σύμφωνα με προβλέψεις, τα επόμενα χρόνια θα εκτοξευτεί στα 100 δισ. Τι συμβαίνει με τη βιομηχανία της μόδας και αρχίζει να φιλοξενεί πραγματικές γυναίκες στα εξώφυλλα περιοδικών; Μήπως σκέφτονται πως τα size 0 κορίτσια σε αφίσες καταστημάτων δεν σαγηνεύουν πια τη μέση Αμερικανίδα size 14 ώστε να την κάνουν να περάσει το κατώφλι των καταστημάτων; Τα τελευταία πέντε χρόνια όλο και περισσότερες καμπάνιες μεγάλων εταιριών μόδας περνούν με # το μήνυμα υπέρ του κινήματος body positive. Επιπλέον, οι συζητήσεις σχετικά με το beach body και τις ιδανικές αναλογίες θεωρούνται αντιεμπορικές και μη πολιτικά ορθές. Ξαφνικά, έγιναν «ορατές» γυναίκες με καμπύλες, κυτταρίτιδα, ψωμάκια και παχάκια στην κοιλιά από τα mainstream media αλλά και καμπάνιες της Calvin Klein σπάζοντας τα στερεότυπα στον χώρο της μόδας.


Σήμερα στην Αμερική το 68% των γυναικών όχι απλώς δεν φοράει small, αλλά απευθύνεται σε καταστήματα που πωλούν plus size φορέματα και φούστες. Ο μέσος όρος του μεγέθους που φορούν οι γυναίκες είναι το βρετανικό 14 -το ευρωπαϊκό 42- και παρότι αποτελούν την πλειονότητα έπρεπε να γίνει επανάσταση μέσω social media για να μπορούν να δουν μια γυναίκα με το σώμα τους σε αφίσα στην Times Square. Σύμφωνα με το Refinery29, χώρο σε plus size μοντέλα αυτή τη στιγμή αφιερώνει το 2% των media. Γιατί η βιομηχανία της μόδας σνομπάρει ένα τόσο μεγάλο αγοραστικό κοινό; Επί δεκαετίες οι γυναίκες με παραπανίσια κιλά ήταν οι εξόριστες καταναλώτριες. Δεν μπορούσαν να βρουν μοντέρνα φορέματα με στενή γραμμή στο μέγεθός τους, δεν έπρεπε να αφήνουν σε κοινή θέα τα πόδια και το μπούστο τους και ουσιαστικά κυκλοφορούσαν φορώντας φαρδιά ρούχα σαν κελεμπίες, από φθηνά υφάσματα με ακαλαίσθητα prints που έβρισκαν στα υπόγεια πολυκαταστημάτων σε εξωφρενικές τιμές. Μέχρι που ήρθε η επανάσταση του e-shopping και εταιρείες από το Asos μέχρι το H&M έδωσαν στις πληθωρικές γυναίκες αυτό που ήθελαν. Μια κανονικότητα.


Οταν η Αφροαμερικανίδα κωμικός Λέσλι Τζόουνς με ύψος 1,83, δεν έβρισκε έναν σχεδιαστή να την ντύσει για το κόκκινο χαλί της πρεμιέρας των «Ghostbusters» το 2016 δεν δίστασε μέσω του Twitter να κατακεραυνώσει τη βιομηχανία της μόδας που περιθωριοποιεί τις γυναίκες με καμπύλες. Ο σχεδιαστής Κριστιάν Σιριάνο απάντησε και δημιούργησε αποκλειστικά για τον ιδιαίτερο σωματότυπό της μια τουαλέτα η οποία φυσικά έγινε ανάρπαστη και εξαφανίστηκε αμέσως από τα ράφια των καταστημάτων του.


Η συνάδελφός της Μελίσα ΜακΚάρθι, παρά το status της ως ηθοποιού που γεμίζει ταμία και συμμετέχει στις καλύτερες τηλεοπτικές σειρές, αντιμετώπιζε επίσης δυσκολίες όταν έπρεπε να βρει κατάλληλο ένδυμα για βραβεύσεις και επίσημες εμφανίσεις. Ετσι, αποφάσισε να λανσάρει τη δική της σειρά ρούχων για γυναίκες στο ίδιο μέγεθος με εκείνη. Το target group της είναι πραγματικά τεράστιο αν αναλογιστεί κανείς ότι περισσότερες από τις μισές γυναίκες μεταξύ 18 και 65 ετών στην Αμερική φορούν μέγεθος large.


Αυτές τις γυναίκες είχαν στο μυαλό τους η διάσημη fashion blogger Τσάστιτι Γκάρνερ και η συγγραφέας, ομιλήτρια TEDx και σύμβουλος σε θέματα αυτοπεποίθησης Σεσέ Ολίσα όταν αποφάσισαν πριν από μερικά χρόνια να διοργανώσουν το Curvy Con, ένα τριήμερο event μόδας που συγκεντρώνει τις μεγαλύτερες φίρμες για plus size γυναίκες και fashion influencers όλων των μεγεθών σε έναν χώρο. Πρόσφατα, ο ξεχωριστός αυτός θεσμός συμμετείχε στο πρόγραμμα εκδηλώσεων στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.


Ωστόσο, ακόμη και σήμερα δεν λείπουν οι αντιδραστικές φωνές. Ο 55χρόνος συγγραφέας Μπρέτ Ιστον Ελις, στο τεύχος Ιουλίου της ιταλικής «Vogue», αναρωτιέται αν τελικά κάνουν καλό στον χώρο του μόντελινγκ η τόση δημοκρατικότητα και η συμμετοχή κορμιών που πριν από μερικά χρόνια κανείς δεν θα χαρακτήριζε «μοντελέ». Λίγο νωρίτερα, τον Ιούνιο η 45χρόνη δημοσιογράφος της εφημερίδας Telegraph Τάνια Γκολντ δημοσίευσε clickbait κομμάτι κατηγορώντας τη Nike επειδή «τόλμησε» να βάλει στη βιτρίνα καταστήματος μανεκέν που φορά XL. Κάποιοι μάλλον θέλουν να μείνουν επίκαιροι ακόμη και αν οι απόψεις τους ανήκουν σε παλαιολιθικές εποχές.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης