Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Ελένη Μενεγάκη: Όχι πια «βασίλισσα», μόνο influencer
Ελένη Μενεγάκη: Όχι πια «βασίλισσα», μόνο influencer
Πολλοί λένε και γράφουν για την εκ βάθρων ανανεωμένη -και με σκηνικό αλά DeGeneres – φετινή εκπομπή της. Όμως η πραγματική είδηση βρίσκεται στους ινσταγκραμικούς followers της που κοντεύουν το εκατομμύριο. Ποιος δίνει δεκάρα για την τηλεθέαση όταν υπάρχει η επιδραστικότητα;
Είναι πραγματικά μικρόνοο στην εποχή της like-οθηρίας όπου όλα αποτιμώνται σε shares και επιδραστικότητα στα κοινωνικά δίκτυα να προσπαθεί κανείς να αποτιμήσει το celebrity status ενός τηλεοπτικού σταρ αναλόγως της τηλεθέασης που σημειώνει η εκπομπή του. Ίσως μάλιστα είναι ακόμη και ξεπερασμένο. Μπορεί για παράδειγμα πολλοί τη φετινή σεζόν να λένε ή να γράφουν για τις επιδόσεις της Ελένης Μενεγάκη στους πίνακες τηλεθέασης, ωστόσο απείρως περισσότεροι είναι εκείνοι που συνεχίζουν να ορκίζονται στα ποσταρίσματά της στο Instagram -με το αζημίωτο φυσικά. Κρέμες προσώπου και μάσκες μαλλιών, χοιρινά και κοτόπουλα αρκετά για να θρέψουν έναν λόχο, κοσμήματα, αρώματα και αξεσουάρ, είδη ένδυσης και υπόδυσης, σερβίτσια και φυτικές μαργαρίνες, βιβλία και είδη οικοσκευής “καθαγιάζονται” από την λαοπρόβλητη τηλεπαρουσιάστρια μέσω του λογαριασμού της στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο και φυσικά γίνονται ανάρπαστα. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό στοιχείο -πέρα από το δυσθεώρητο αριθμητικά πλήθος των 768 χιλιάδων followers της- είναι πως μέχρι πριν από λίγα χρόνια η Ελένη Μενεγάκη ήταν ένα απολύτως αναλογικό κορίτσι που κάτι καινά δαιμόνια σαν το Facebook, το Twitter και το Instagram της φαίνονταν στην καλύτερη περίπτωση κουραφέξαλα -θυμάστε τον Άλεξ Κάβδα που προσπαθούσε να την προσηλυτίσει στο θαυμαστό κόσμο των “ίντερνετς” (sic);
Ωστόσο η ίδια φαίνεται πως ήταν καθόλα έτοιμη να καβαλήσει το κύμα της νέας ψηφιακής εποχής και να σερφράρει πιο επιδέξια κι από τον Νίκο Κακλαμανάκη στα αγωνιστικά ντουζένια του. Κι έτσι ενώ κάποιοι μιλούν για τα χλιαρά νούμερα τηλεθέασης της ανανεωμένης εκπομπής “Ελένη”, εκείνη μπορεί πλέον να θριαμβολογεί αφού κάθε φορά που κληρώνει ένα προϊόν μέσω των κοινωνικών δικτύων λαμβάνει 100.000 like για πλάκα. Πανηγυρίζουν όμως και οι εταιρίες που δωροθετούν μέσω της Ελένης, αφού αυτομάτως τα προϊόντα τους αναβαθμίζουν το status τους, γίνονται αγαπητά και άρα πιο θελκτικά στον δυνάμει καταναλωτή. Συνεπώς, μοιάζει απολύτως ξεπερασμένο αν όχι άτοπο να χαρακτηρίζει κανείς την Ελένη Μενεγάκη ως βασίλισσα της ελληνικής τηλεόρασης, αφού είναι πλέον ξεκάθαρα ένας θηλυκός Μίδας των κοινωνικών δικτύων, δηλαδή του virtual κόσμου όπου καλώς ή κακώς διαδραματίζεται πλέον η αληθινή ζωή.
Ωστόσο η ίδια φαίνεται πως ήταν καθόλα έτοιμη να καβαλήσει το κύμα της νέας ψηφιακής εποχής και να σερφράρει πιο επιδέξια κι από τον Νίκο Κακλαμανάκη στα αγωνιστικά ντουζένια του. Κι έτσι ενώ κάποιοι μιλούν για τα χλιαρά νούμερα τηλεθέασης της ανανεωμένης εκπομπής “Ελένη”, εκείνη μπορεί πλέον να θριαμβολογεί αφού κάθε φορά που κληρώνει ένα προϊόν μέσω των κοινωνικών δικτύων λαμβάνει 100.000 like για πλάκα. Πανηγυρίζουν όμως και οι εταιρίες που δωροθετούν μέσω της Ελένης, αφού αυτομάτως τα προϊόντα τους αναβαθμίζουν το status τους, γίνονται αγαπητά και άρα πιο θελκτικά στον δυνάμει καταναλωτή. Συνεπώς, μοιάζει απολύτως ξεπερασμένο αν όχι άτοπο να χαρακτηρίζει κανείς την Ελένη Μενεγάκη ως βασίλισσα της ελληνικής τηλεόρασης, αφού είναι πλέον ξεκάθαρα ένας θηλυκός Μίδας των κοινωνικών δικτύων, δηλαδή του virtual κόσμου όπου καλώς ή κακώς διαδραματίζεται πλέον η αληθινή ζωή.
Δεν πουλάω, χαρίζω
Ποια λοταρία του Υπουργείου Οικονομικών; Η Μενεγάκη δίνει πόνο και πλούσια δώρα σε εκείνους που την ακολουθούν στα social media με εγκαρτέρηση και υπομονή στωικού φιλοσόφου. Πρόσφατα, 116.000 συμπολίτες μας διαγκωνίστηκαν -διαδικτυακά πάντα- για μία κουζινομηχανή με IQ Αινστάιν, 92.000 για ένα σετ φούστας-μπλούζας, 85.000 καρδιοχτύπησαν για μία αντιγηραντική κρέμα. Προφανώς, για την πληθώρα των μνηστήρων των δώρων της Ελένης ευθύνεται και ο τρόπος που η ίδια επιλέγει να τα λανσάρει. Δε μιλάμε για στενγή τοποθέτηση αλά Κρίστα στον πάλαι ποτέ “Τροχό της Τύχης” αλλά για μια 360ο βιωματική εμπειρία που κάθε διαφημιστής ποθεί, προσδοκά και ονειρεύεται για το προϊόν του. Η Ελένη φορά, δοκιμάζει, απολαμβάνει, χαίρεται ό,τι προωθεί μέσω του Instagram λογαριασμού της κι αυτό είναι κάτι που κάνει την προώθησή της ακαταμάχητη -σχεδόν εφάμιλλη των τηλεπωλήσεων του εθνικού τελάλη μας (βλ. Δέποινα Μοιραράκη). Ποια εταιρία δε θέλει να δει το παγωτό της να πλησιάζει στα χείλη της τηλεπαρουσιάστριας/influencer και να λιώνει, όπως τα κοριτσόπουλα στη θέα του Ντάνου του κομποσκινίτη, του σταυροκοπημένου;
Με ακολουθούν, άρα υπάρχω
Μικρή σημασία έχει πια αν η τηλεθέαση είναι με το μέρος της Ελένης Μενεγάκη. Η τηλεπαρουσιάστρια έχει περάσει στο επόμενο level: δρασκέλισε τα στάδια της διασημότητας και πέρασε στην επιδραστικότητα. Ό,τι λανσάρει στα κοινωνικά δίκτυα, μοσχοπουλιέται, ό,τι αγγίζει πολλαπλασιάζει την αξία του στη συνείδηση του κοινού, ακόμη και οι συνεργάτες που επιλέγει γίνονται περιζήτητοι. Το τηλεοπτικό κοινό -και δη το γυναικείο- ορκίζεται στην Ελένη Μενεγάκη και το δόγμα της φαίνεται πως πλέον έχει εξαπλωθεί και στα κοινωνικά δίκτυα. Η λαοφιλής τηλεπαρουσιάστρια θέτει τον πήχη και οι υπόλοιποι ακολουθούν. Η περίπτωσή της οφείλει να συμπεριληφθεί στη διδακτέα ύλη των σχολών Μάρκετινγκ, αν δηλαδή δε διδάσκεται ήδη.
Ποια λοταρία του Υπουργείου Οικονομικών; Η Μενεγάκη δίνει πόνο και πλούσια δώρα σε εκείνους που την ακολουθούν στα social media με εγκαρτέρηση και υπομονή στωικού φιλοσόφου. Πρόσφατα, 116.000 συμπολίτες μας διαγκωνίστηκαν -διαδικτυακά πάντα- για μία κουζινομηχανή με IQ Αινστάιν, 92.000 για ένα σετ φούστας-μπλούζας, 85.000 καρδιοχτύπησαν για μία αντιγηραντική κρέμα. Προφανώς, για την πληθώρα των μνηστήρων των δώρων της Ελένης ευθύνεται και ο τρόπος που η ίδια επιλέγει να τα λανσάρει. Δε μιλάμε για στενγή τοποθέτηση αλά Κρίστα στον πάλαι ποτέ “Τροχό της Τύχης” αλλά για μια 360ο βιωματική εμπειρία που κάθε διαφημιστής ποθεί, προσδοκά και ονειρεύεται για το προϊόν του. Η Ελένη φορά, δοκιμάζει, απολαμβάνει, χαίρεται ό,τι προωθεί μέσω του Instagram λογαριασμού της κι αυτό είναι κάτι που κάνει την προώθησή της ακαταμάχητη -σχεδόν εφάμιλλη των τηλεπωλήσεων του εθνικού τελάλη μας (βλ. Δέποινα Μοιραράκη). Ποια εταιρία δε θέλει να δει το παγωτό της να πλησιάζει στα χείλη της τηλεπαρουσιάστριας/influencer και να λιώνει, όπως τα κοριτσόπουλα στη θέα του Ντάνου του κομποσκινίτη, του σταυροκοπημένου;
Με ακολουθούν, άρα υπάρχω
Μικρή σημασία έχει πια αν η τηλεθέαση είναι με το μέρος της Ελένης Μενεγάκη. Η τηλεπαρουσιάστρια έχει περάσει στο επόμενο level: δρασκέλισε τα στάδια της διασημότητας και πέρασε στην επιδραστικότητα. Ό,τι λανσάρει στα κοινωνικά δίκτυα, μοσχοπουλιέται, ό,τι αγγίζει πολλαπλασιάζει την αξία του στη συνείδηση του κοινού, ακόμη και οι συνεργάτες που επιλέγει γίνονται περιζήτητοι. Το τηλεοπτικό κοινό -και δη το γυναικείο- ορκίζεται στην Ελένη Μενεγάκη και το δόγμα της φαίνεται πως πλέον έχει εξαπλωθεί και στα κοινωνικά δίκτυα. Η λαοφιλής τηλεπαρουσιάστρια θέτει τον πήχη και οι υπόλοιποι ακολουθούν. Η περίπτωσή της οφείλει να συμπεριληφθεί στη διδακτέα ύλη των σχολών Μάρκετινγκ, αν δηλαδή δε διδάσκεται ήδη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα