Για τη σημασία της αντοχής μίλησε ο Γιώργος Κιμούλης, ενώ αναφέρθηκε και στη δυσκολία να διατηρήσει κανείς την ενικότητά του σε έναν κόσμο που επιμένει να τον αφομοιώνει. Επιπλέον, μίλησε και για τον αυτοσεβασμό ως αντίβαρο στην απαίτηση της ομοιομορφίας. Όπως είπε στην εκπομπή «Weekenders», ο ίδιος θεωρεί ότι κάποιος που δεν μπορεί να ανεχτεί πολλά, τότε δεν μπορεί και να προχωρήσει.
Όπως είπε χαρακτηριστικά για την πορεία του, τόσο στο θέατρο, όσο και στη ζωή: «Είναι επικίνδυνο, γιατί από την πολλή αντοχή, μπορεί να καταντήσεις κι εσύ χυδαίος, και θέλει μια ιδιαίτερη ισορροπία. Αλλά χωρίς αυτή την αντοχή, δεν νομίζω ότι μπορείς να προχωρήσεις πολύ».
Αναφερόμενος στην ταύτιση ζωής και καλλιτεχνικής δημιουργίας, ο Γιώργος Κιμούλης υπογράμμισε: «Δεν μπορώ να πω αν έχασα πράγματα στην πορεία, γιατί η εργασία η δική μας έχει άμεση σχέση με αυτό που είμαστε. Εμείς δεν παράγουμε κάτι έξω από εμάς. Το προϊόν είμαστε εμείς οι ίδιοι. Άρα, αυτό που είσαι στη ζωή σου, είσαι και στη σκηνή. Κανένας δε γίνεται άλλος».
Δείτε το βίντεο
Τέλος, σχολιάζοντας την κοινωνική πίεση προς την ομοιομορφία και την ενσωμάτωση, ο Γιώργος Κιμούλης ήταν σαφής στην άποψή του. «Ζούμε σε μία κοινωνία, όχι τώρα, αλλά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, που παλεύει να σε αφομοιώσει. Αν εσύ δεν πιστεύεις στην έννοια της αφομοίωσης, αλλά πιστεύεις στην έννοια της ανομοίωσης, στην αυτονομία του καθενός μας, στον σεβασμό της ενικότητας, χωρίς αυτό να σημαίνει ακραίο εγωισμό ή αδιαφορία για τους άλλους, αλλά έναν αυτοσεβασμό, μια αξιοπρέπεια… τότε αυτό θυμώνει και εκείνους που έχουν ήδη αφομοιωθεί και εκείνους που θα ήθελαν να το κάνεις κι εσύ», εξήγησε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.