Ο Βασίλης Ζούλιαςπεριέγραψε πώς ένα email, πέντε σύνολα και ένα σακάκι με κίτρινα λουλούδια τον εκτόξευσαν στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας. Καλεσμένος στην εκπομπή Status, ο Έλληνας σχεδιαστής αποκάλυψε το παρασκήνιο πίσω από τη συμμετοχή του στην επιτυχημένη σειρά του Netflix, «Emily in Paris», την καθοριστική συμβολή της Πατρίτσια Φιλντ και τον «πανικό» που προκάλεσε διεθνώς η προβολή των ρούχων του.
Όπως είπε, η εμπειρία αυτή στάθηκε κομβική για την καριέρα του, από τις παραγγελίες που κατέκλυσαν τη νύχτα το ηλεκτρονικό του κατάστημα, μέχρι το γεγονός ότι ρούχα του εμφανίστηκαν στη σειρά χωρίς να χρειαστεί να πληρώσει ούτε ευρώ, σε αντίθεση με άλλους.
Ο γνωστός σχεδιαστής αποκάλυψε αρχικά, πως η συνεργασία προέκυψε μέσω του Περικλή Κονδυλάτου, ο οποίος είχε επαγγελματική σχέση ετών με τη βραβευμένη ενδυματολόγο Πατρίτσια Φιλντ. «Ο Περικλής συνεργαζόταν χρόνια με την Πατρίτσια Φιλντ και κάποια στιγμή μου είπε "θέλεις να της στείλω την τελευταία κολεξιόν;" και του λέω "ναι". Λάβαμε ένα email ότι ήθελαν ρούχα για μια σειρά που λεγόταν Emily in Paris. Δεν ξέραμε τότε τι είναι αυτό», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Δείτε το βίντεο
Αν και αρχικά επελέγησαν 25 σχέδια, τελικά χρησιμοποιήθηκαν πέντε, με τον ίδιο να δηλώνει πως έλαβε και την ανάλογη αμοιβή. «Η Πατρίτσια Φιλντ είχε μπει στο site και είχε επιλέξει 25 κομμάτια. Κατέληξαν να φορεθούν 5. Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, πού να ήξερα; Πολλοί με ρωτούσαν πόσα πλήρωσα για να μπω στο Emily in Paris, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν».
Ο Βασίλης Ζούλιας ανέφερε ότι τα πέντε κομμάτια άρεσαν ιδιαίτερα στην πρωταγωνίστρια της σειράς, ενώ η Πατρίτσια Φιλντ τον ενημέρωσε πως δεν είχε ξαναδιαλέξει ποτέ τόσα σχέδια από έναν και μόνο σχεδιαστή. «Η Πατρίτσια μου είπε ότι ήταν σκάνδαλο, γιατί δεν έχει διαλέξει ποτέ 5 κομμάτια από έναν σχεδιαστή. Η καριέρα μου άλλαξε μέσα σε μία νύχτα από εκείνο το σακάκι με τα κίτρινα λουλούδια», παραδέχτηκε.
Η επίδραση της συμμετοχής του στη σειρά ήταν άμεση και εντυπωσιακή. «Έγινε χαμός από το πρώτο βράδυ που έπαιξε η σειρά. Άκουγα όλη τη νύχτα ειδοποιήσεις στο Shopify από τις παραγγελίες σε όλο τον κόσμο. Εκείνο το βράδυ έδειξαν ενδιαφέρον για μένα από 150 χώρες. Αυτό με έβαλε στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας», κατέληξε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.