Η Κιμ Καρντάσιαν είναι εκνευρισμένη με τον διάσημο κωμικό Τόνι Χίντσκλιφ, καθώς ο τελευταίος υπονόησε, κατά τη διάρκεια του «The Roast of Tom Brady» που προβλήθηκε πριν μερικούς μήνες στο Netflix, ότι είναι «πόρνη». Όπως αναφέρεται στο «Us Weekly», στο νέο επεισόδιο της σειράς «The Kardashians» που θα προβληθεί την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου, ένας φίλος της Καρντάσιαν χαρακτηρίζει τα αστεία που έγιναν εις βάρος της, ως «εντελώς απαράδεκτα», με την τηλεπερσόνα να συμφωνεί.
Η 44χρονη φάνηκε να εκπλήσσεται από το πόσο τετριμμένο και προβλέψιμο ήταν το χιούμορ, συμπληρώνοντας: «Είναι το πιο εύκολο αστείο που μπορεί να κάνει κάποιος. Θα μπορούσαν να το πουν για οποιονδήποτε». Η συγκεκριμένη εμπειρία έκανε μάλιστα την τηλεπερσόνα να δηλώσει, πως «ποτέ, μα ποτέ» δεν θα δεχόταν να συμμετάσχει ξανά σε παρόμοια εκπομπή, προσθέτοντας: «Τι πρέπει να κάνω δηλαδή; Να κάθομαι εκεί και να λέω "πόσο καινοτόμο, με αποκαλέσατε πόρνη;"».
Kim Kardashian put comedian Tony Hinchcliffe on blast for insinuating during Tom Brady's Netflix roast that she's a "whore." https://t.co/CRuaWJC0Lz
Το «Roast of Tom Brady» έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Μάιο στο πλαίσιο του φεστιβάλ «Netflix is a Joke» και μεταδόθηκε ζωντανά από τη streaming υπηρεσία. Στην εκπομπή συμμετείχαν κωμικοί όπου «έκραξαν» τον αθλητή Τομ Μπρέιντι, χωρίς καμία παρέμβαση. Όπως φάνηκε ωστόσο, ο Μπρέιντι δεν ήταν ο μόνος που «τα άκουσε».
Ο 40χρονος κωμικός Τόνι Χίντσκλιφέκανε ειρωνικά σχόλια για την προσωπική ζωή της Κιμ Καρντάσιαν, λέγοντας σε μία σκηνή: «Έχει δει πολλούς μαύρους άντρες να πανηγυρίζουν στην end-zone της» και συνέχισε: «Κιμ, μια συμβουλή: "κλείσε τα πόδια σου. Έχεις περισσότερες δημόσιες αντιπαραθέσεις από τον Κέντρικ Λαμάρ και τον Ντρέικ"».
Το πρόγραμμα της Groupama Ασφαλιστικής για τα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία συνδυάζοντας καλύψεις για αστική ευθύνη και περιουσία.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.
Δύο ελληνικές startups είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Hubraum Tech Incubator Center στην Κρακοβία, όπου παρακολούθησαν διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, εμβαθύνανε σε καινοτόμες τεχνολογίες και έλαβαν εξειδικευμένη γνώση για το πώς αναπτύσσεται μία νεοφυείς επιχείρηση