Το ζευγάρι εκμεταλλεύτηκε το διάλειμμα από τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις για να κάνει μια απόδραση κι επέλεξε για αυτή, το νησί των Ανέμων.
Η τραγουδίστρια δεν παρέλειψε να μοιραστεί φωτογραφίες από το ταξίδι τους με τους διαδικτυακούς της φίλους.
Στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram δημοσίευσε μερικά στιγμιότυπα από τις διακοπές τους στο νησί.
Σε ένα από αυτά, Δέσποινα Βανδή και Βασίλης Μπισμπίκης ποζάρουν μαζί, ενώ στα υπόλοιπα η τραγουδίστρια φωτογραφίζεται είτε στο σκάφος, είτε με καλούς της φίλους.
Στη λεζάντα της ανάρτησής της, η Δέσποινα Βανδή έγραψε: «Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και αρμονία αγαπημένοι μου! ❤️».
Οι σύγχρονοι μηχανισμοί ωρίμανσης ιδεών, που μειώνουν το ρίσκο, επιταχύνουν την εφαρμογή και βοηθούν τις πόλεις να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.