Τη «Μήδεια» που παίχτηκε στην Επίδαυρο και προκάλεσε πολλές αντιδράσεις, σχολίασε ο Σπύρος Μπιμπίλας.
Ο ηθοποιός και πρόεδρος του ΣΕΗ μίλησε στην εκπομπή «Καλοκαίρι #Yes» και αναφέρθηκε στα σχόλια που γράφτηκαν για την παράσταση.
«Είμαι υπέρ της τέχνης και των νεωτερισμών. Είμαι υπέρ των προσπαθειών και των σκηνοθετών να κάνουν αυτό που έχουν όνειρο μέσα στην ψυχή και το μυαλό τους. Όμως, όταν κάνεις θέατρο στην Επίδαυρο, ο θεατής πάει εκεί να δει θέατρο, όχι να δει σινεμά», είπε χαρακτηριστικά.
«Είδαμε μια εκπληκτική παράσταση με απίστευτους ηθοποιούς και καταπληκτικές ερμηνείες, πλην όμως τα 2/3 της παράστασης, που τα παρακολουθούσαμε μέσα από οθόνη κι όχι ζωντανά. Αυτό δεν είναι θέατρο, είναι κάτι άλλο», συμπλήρωσε.
Αναφορικά με την ιερότητα του χώρου της Επιδαύρου, δήλωσε: «Δεν μπορώ να τα καταλάβω αυτά που λένε για την ιερότητα του χώρου. Το θέατρο είναι θέατρο και γίνονται πειραματισμοί. Αυτό που έχω παρατηρήσει και είναι απαράδεκτο είναι ότι κανείς δεν σέβεται τη θύμελη. Το ιερό κέντρο της σκηνής δηλαδή, που οι νέοι σκηνοθέτες το παρακάμπτουν. Είναι σαν κάποιος να παίζει στην Αγία Τράπεζα, που εγώ ξέρετε ότι δεν πιστεύω, αλλά πρέπει να σεβόμαστε».
Τέλος, μίλησε για την τρανς ηθοποιό, Φένια Αποστόλου που θα πρωταγωνιστήσει στον «Φιλοκτήτη». «Δεν είναι ένα βήμα μπροστά, είναι κάτι φυσιολογικό. Κανονικοί άνθρωποι είναι όπως όλοι εμείς. Πώς λένε κάποιοι "γιατί;". Όλοι το ίδιο είμαστε. Ένας άνθρωπος θα παίξει στην Επίδαυρο», είπε κλείνοντας.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.