O urban artist Cacao Rocks εκπροσωπεί την Ελλάδα στην έκθεση UPAW (urban painting around the world) στο πριγκιπάτο του Μονακό
Δημήτρης Πώποτας, Aρια Καλύβα
Στο πριγκιπάτο του Μονακό ταξίδεψε ο street artist Cacao Rocks, για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην έκθεση UPAW (urban painting around the world). Ο γνωστός urban artist που αποτυπώνει σε τοιχους και καμβάδες γεωμετρικα σχέδια, εμπνευσμένα απο το απέραντο γαλάζιο, τον ήλιο και το ατέλειωτο ελληνικο καλοκαίρι με τα έργα του να έχουν φιλοξενηθει απο το ΜουσείοΜπενάκη και το ΊδρυμαΩνάση, μέχρι τη SalomonArtsGallery της ΝέαςΥόρκης και την AG18 της Βιέννης, έβαλε τη δική ελληνική σφραγιδα στο Esplanade des Pêcheurs και με συνέπεια, υπηρέτησε για μια ακομα φορα το έργο του, επιβεβαιώνοντας οτι η νέα καλλιτεχνική σκηνή της χωρας μας, αναγνωρίζεται διεθνώς.
Η εκθεση, πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Πριγκιπάτο με σκοπό την ανάδειξη της streetart και των καλλιτεχνών που εκπροσωπούν αυτό το κίνημα και την προστασία του περιβάλλοντος. Αυτη τη χρονιά, η UPAW, έχει σκοπό τη συγκεντρωση χρημάτων για την διάσωση της φώκιας ΜονάχουςΜονάχους της Μεσογείου.
Το ίδρυμα ''Fondation Prince Albert 2 de Monaco'' του Πρίγκιπα Αλβέρτου του Μονακό δημιούργησε και τον οργανισμό ''Monk Sea Alliance'' (MSA) το 2019 το οποίο εξειδικεύεται στην διασωση της φώκιας Μονάχους Μονάχους. Ο πληθυσμός αυτού του είδους τα προηγούμενα χρόνια είχε μειωθεί δραματικά και έφτασε τα 400 με 500 μέλη.
Οι καλλιτέχνες δημιούργησαν τα έργα επί τόπου, χρησιμοποιώντας τις τεχνοτροπίες της street art. Την έκθεση όπως κάθε χρόνο επισκέφθηκε ο Πρίγκιπας Αλβέρτος ενώ την Ελληνική Κοινότητα του Μονακό εκπροσώπησε ο αντιπρόεδρος της ΔημήτρηςΑναστασάκος.
Εκτός απο τον CacaoRocks, οι καλλιτέχνες που πήραν μέρος ήταν ο Nadib Bandi (Γαλλία), Chicadania (Κολομβία), Manomatic (Ισπανία), Misterpiro (Ισπάνία), AndreabravoMattoni (Ιταλία), Pez (Ισπανία), JacquesSchneider (Λουξεμβούργο), Mr Oneteas (Μονακό), Tones (Ελβετία), MichaelBeerens (Γαλλία). Την Ελλάδα είχε επίσης εκπροσωπήσει στην ίδια διοργάνωση η Κερκυραία street artist ''Simoni Fontana'' το 2019.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.