Κι όμως κανένας νικητής ριάλιτι, όσο δημοφιλής κι αν είναι, δεν κατάφερε να νικήσει την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου.Η τέχνη νίκησε το ριάλιτι, η υψηλή αισθητική άφησε πίσω της την λογική της σύγχρονης τηλεόρασης και μία ταινία νίκησε δύο ριάλιτι.
Με 30,5% στο σύνολο και 28% στο δυναμικό κοινό η ταινία «Ευτυχία» που προβλήθηκε από τον ΑΝΤ1 έκοψε πρώτη το νήμα της τηλεθέασης αφήνοντας στη δεύτερη θέση το «Bachelor» του Alpha με 22,1 και 22,7% αντίστοιχα και στην τρίτη θέση το «Big Brother» του ΣΚΑΪ με 19% στο σύνολο και 16,5% στο δυναμικό κοινό.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.