Προϊόντα καλλωπισμού και για άνδρες
Προϊόντα καλλωπισμού και για άνδρες
Το άγχος της γήρανσης δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των γυναικών: σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της L'Oreal UK, ο κλάδος των προϊόντων περιποίησης ανδρών αναπτύσσεται με διπλάσιους ρυθμούς από τον αντίστοιχο των γυναικών, αναφέρει το Reuters.
Το άγχος της γήρανσης δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των γυναικών: σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της L'Oreal UK, ο κλάδος των προϊόντων περιποίησης ανδρών αναπτύσσεται με διπλάσιους ρυθμούς από τον αντίστοιχο των γυναικών, αναφέρει το Reuters.
Σύμφωνα με την έρευνα στην οποία συμμετείχαν 1013 άνδρες, ένας στους πέντε ερωτηθέντες δήλωσαν ότι βάφουν τα μαλλιά τους για να καλύψουν τα γκρίζα. Δύο στους τρεις παραδέχθηκαν ότι χρησιμοποιούν προϊόντα περιποίησης σε καθημερινή βάση, ενώ το 82% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν υπάρχουν προϊόντα περιποίησης που θα ντρέπονταν να αγοράσουν.
Το ένα τέταρτο των ανδρών στη Βρετανία χρησιμοποιούν σε τακτική βάση ενυδατική κρέμα, ενώ δύο στους πέντε ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν καθημερινά προϊόντα καθαρισμού, καθώς και άλλα προϊόντα που καταπολεμούν τα σημάδια του στρες και της γήρανσης.
«Από τα ευρήματα της έρευνας διαπιστώνουμε ότι η γήρανση δεν απασχολεί μόνο τις γυναίκες, καθώς ολοένα περισσότεροι άνδρες στρέφονται στα προϊόντα περιποίησης για την εξασφάλισης μια πιο επαγγελματικής όψης σε περιόδους οικονομικής ανασφάλειας», σημειώνει ο Πιέρ-Ιβ Αρζέλ, διευθύνων σύμβουλος της L'Oréal UK & Ireland.
Σύμφωνα με την έρευνα στην οποία συμμετείχαν 1013 άνδρες, ένας στους πέντε ερωτηθέντες δήλωσαν ότι βάφουν τα μαλλιά τους για να καλύψουν τα γκρίζα. Δύο στους τρεις παραδέχθηκαν ότι χρησιμοποιούν προϊόντα περιποίησης σε καθημερινή βάση, ενώ το 82% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν υπάρχουν προϊόντα περιποίησης που θα ντρέπονταν να αγοράσουν.
Το ένα τέταρτο των ανδρών στη Βρετανία χρησιμοποιούν σε τακτική βάση ενυδατική κρέμα, ενώ δύο στους πέντε ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν καθημερινά προϊόντα καθαρισμού, καθώς και άλλα προϊόντα που καταπολεμούν τα σημάδια του στρες και της γήρανσης.
«Από τα ευρήματα της έρευνας διαπιστώνουμε ότι η γήρανση δεν απασχολεί μόνο τις γυναίκες, καθώς ολοένα περισσότεροι άνδρες στρέφονται στα προϊόντα περιποίησης για την εξασφάλισης μια πιο επαγγελματικής όψης σε περιόδους οικονομικής ανασφάλειας», σημειώνει ο Πιέρ-Ιβ Αρζέλ, διευθύνων σύμβουλος της L'Oréal UK & Ireland.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα