Δολοφονία Καρολάιν

Group Therapy

Ψυχοκοινωνικά μοντέλα διαχείρισης ανεπιθύμητων συμπεριφορών στο σχολικό πλαίσιο

Η Κλινική Ψυχολόγος και Αναλύτρια Εφαρμοσμένης Συμπεριφοράς, Έλσα Μπάρδα, γράφει για τους παράγοντες που επιδρούν θετικά στο παιδαγωγικό κλίμα - Οι προκλητικές συμπεριφορές των μαθητών και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν από τους εκπαιδευτικούς

Κορωνοϊός: Παιδί και μάσκα - Η πρώτη μέρα στο σχολείο

Η Κλινική Ψυχολόγος και Αναλύτρια Εφαρμοσμένης Συμπεριφοράς, Έλσα Μπάρδα, δίνει συμβουλές σε γονείς και εκπαιδευτικούς για την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο και την ομαλή προσαρμογή τους στη «νέα κανονικότητα»

1
«Cabin fever»: «Ο πυρετός της καμπίνας» (ή ο πυρετός επιβίωσης στην εποχή του κορωνοϊού)

Η Κλινική Ψυχολόγος και Αναλύτρια Εφαρμοσμένης Συμπεριφοράς, Έλσα Μπάρδα, γράφει για το φαινόμενο του «πυρετού της καμπίνας» και τα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα σε συνθήκες απομόνωσης

Το Σύνδρομο του απατεώνα

Η Κλινική Ψυχολόγος και Αναλύτρια Εφαρμοσμένης Συμπεριφοράς, Έλσα Μπάρδα, ερμηνεύει και αναλύει το Σύνδρομο της «ψευδεπίγραφης επιτυχίας»

Κοινωνική αμφιθυμία: Δεν μπορείς ή δεν θέλεις;

Την συναντούμε στις διαπροσωπικές σχέσεις, στον εργασιακό χώρο και στον κοινωνικό περίγυρο - Η Κλινική Ψυχολόγος και Αναλύτρια Εφαρμοσμένης Συμπεριφοράς, Έλσα Μπάρδα, γράφει για το φαινόμενο της κοινωνικής αμφιθυμίας

Το οικογενειακό πρότυπο και πώς επηρεάζει τα παιδιά στις συντροφικές σχέσεις

Η Κλινική Ψυχολόγος και Αναλύτρια Εφαρμοσμένης Συμπεριφοράς, Έλσα Μπάρδα, γράφει για τα «ερεθίσματα» που λαμβάνουν τα παιδιά από την οικογένεια και πώς αυτά τα επηρεάζουν στη μετέπειτα διαμόρφωση των συντροφικών τους σχέσεων