Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Θεσσαλονίκη: «Ντου» αντιεξουσιαστών στα κεντρικά γραφεία του ΟΑΣΘ
Θεσσαλονίκη: «Ντου» αντιεξουσιαστών στα κεντρικά γραφεία του ΟΑΣΘ
Ομάδα ατόμων μπήκε στο κτήριο και πέταξε τρικάκια σε κάθε όροφο το πρωί της Πέμπτης
Αντιεξουσιαστές πραγματοποίησαν παρέμβαση το πρωί της Πέμπτης στα κεντρικά γραφεία του ΟΑΣΘ. Ομάδα 15-20 ατόμων μπήκε στο κτήριο και πέταξε τρικάκια σε κάθε όροφο.
Τα μέλη της Ελευθεριακής Πρωτοβουλίας Θεσσαλονίκης και της ΑΣ Pueblο, τα οποία πραγματοποίησαν την παρέμβαση, εξήγησαν τους λόγους της παρέμβασης τους σε ανάρτηση στο Facebook ενώ δημοσίευσαν και βίντεο από αυτή.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, δεν αναφέρθηκε φθορά ούτε πραγματοποιήθηκε κάποια προσαγωγή.
Αναλυτικά η ανάρτησή τους:
«Όσο η πολιτική ελίτ, τα διοικητικά και μετοχικά στελέχη του ΟΑΣΘ απομυζούν τα δημόσια ταμεία, χιλιάδες φτωχοδιάβολοι στενάζουν υπό το άθλιο καθεστώς των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.
Ο ΟΑΣΘ από το 1957 κατέχει το μονοπώλιο των μέσων μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης. Ένα από τα πολλά παράδοξα είναι ότι μέχρι το 2017 ο οργανισμός, αν και νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, επιχορηγείται από το κράτος. Έτσι δημιουργείται μια συνθήκη πλήρους ασφάλειας των κεφαλαίων των μετόχων, καθώς τυχόν μειώσεις στα έσοδα καλύπτονται από τα κρατικά ταμεία. Το 2017 ο ΟΑΣΘ κρατικοποιείται, τίθεται σε ειδική εκκαθάριση εν λειτουργία και συστήνεται ένας νέος δημόσιος φορέας. Σήμερα οι συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης έχουν τη μορφή σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ).
Ο ΟΑΣΘ έχει επωμιστεί το συγκοινωνιακό έργο μαζί με τα ΚΤΕΛ, τα οποία έχουν αναλάβει ήδη 6 γραμμές και από το Γενάρη θα αναλάβουν 25 γραμμές της υπαίθρου. Από αυτήν τη συνθήκη χαμένοι για ακόμα μια φόρα θα βγουν οι από τα κάτω, μιας και το αναλογικό εισιτήριο που ισχύει στα ΚΤΕΛ δεν είναι απίθανο να ισχύσει και στις συγκεκριμένες γραμμές, τις οποίες χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο εργάτες στις βιομηχανικές περιοχές (Σίνδος, Θέρμη, Ωραιόκαστρο).
Από την άλλη, η κατάσταση στο κέντρο με τα λεωφορεία έχει φτάσει στο απροχώρητο. Οι ρατσιστικές και σεξιστικές επιθέσεις, είτε από επιβάτες είτε από οδηγούς, αποτελούν καθημερινό φαινόμενο. Ορισμένοι οδηγοί, εξάλλου, είχαν πρωτοστατήσει σε τέτοιου είδους κινήσεις έχοντας αποκλείσει πρόσφυγες από τα λεωφορεία, πριν τους αποκλείσει η κυβέρνηση της ΝΔ από τα νοσοκομεία. Επίσης, η συχνότητα των δρομολογίων είναι απαράδεκτα χαμηλή, με αποτέλεσμα να στοιβαζόμαστε σαν τις σαρδέλες, μέχρι που πρόσφατα έσπασε τζάμι στο λεωφορείο λόγω της ασφυκτικής συνάθροισης επιβατικού κοινού. Βέβαια, οι υπεύθυνοι (πρόεδρος ΟΑΣΘ, δήμαρχος Θεσσαλονίκης, υπουργός υποδομών και μεταφορών) σπεύδουν να μας καθησυχάσουν πως οι συνθήκες θα βελτιωθούν, πως θα γίνει διαγωνισμός για αγορά στόλου. Τα λεωφορεία τα οποία, όμως, υπόσχονται με τα παχιά τους λόγια δε θα βγουν στο δρόμο πριν το 2021! Οι εν λόγω ιθύνοντες μας παροτρύνουν να δείξουμε υπομονή.
Προφανώς έχουν καιρό να μπουν σε λεωφορεία, για να το λένε με τόση ευκολία. Γιατί εμείς που ερχόμαστε κάθε μέρα αντιμέτωποι με τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ έχουμε να τους πούμε πως δεν έχουμε υπομονή.Είναι ξεκάθαρη η συνειδητή πολιτική υποβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών, με την έλλειψη λεωφορείων, η οποία θα οξυνθεί, καθώς στην επόμενη διετία θα αποσυρθούν δεκάδες λεωφορεία λόγω ορίου ηλικίας (20 ετών). Την ίδια στιγμή στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ αραχνιάζουν δεκάδες οχήματα με τα μισά χρόνια. Ο Μητσοτάκης έτσι κι αλλιώς ήταν εξοργιστικά κυνικός, όταν έλεγε πως η κατάσταση με τις συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη θα γίνει πολύ χειρότερη, μέχρι να γίνει καλύτερη… Καλύτερη όμως για ποιον; Προφανώς καλύτερη για τους ιδιώτες που θα αναλάβουν το έργο, αφού θα συνεχιστεί το μεγάλο φαγοπότι, με μηδενική διαφάνεια εισροών και εκροών του οργανισμού. Σήμερα βγαίνει ο κάθε λογής κηφήνας και μας ανακοινώνει με περίσσιο θράσος πως για την κατάσταση του ΟΑΣΘ ευθυνόμαστε εμείς οι «λαθρεπιβάτες», οι από τα κάτω που δε δεχόμαστε να βγάλουμε εισιτήριο για τις μετακινήσεις μας. Έρχονται και μας ζητάνε και τα ρέστα, δηλαδή, τη στιγμή που οι συνεχείς μειώσεις των μισθών και η ελαστικοποίηση της εργασίας έχει αναγκάσει πολλούς από μας να αδυνατούμε να πληρώσουμε τα βασικά. Έχουν το θράσος και μας κουνάνε επιδεικτικά και αλαζονικά το δάχτυλο, τη στιγμή που οι φόροι που πληρώνουμε χρηματοδοτούν τα ταμεία του ΟΑΣΘ, από τα οποία τρώνε και πίνουν ασύστολα οι οδηγοί-μέτοχοι και τα διοικητικά στελέχη του οργανισμού. Επιπλέον, τα κόμιστρα των εισιτηρίων αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς κι έτσι καθίστανται απρόσιτα σε καθημερινή βάση για πολλούς και πολλές που δυσκολεύονται οικονομικά να τα βγάλουν πέρα. Οι τιμές των εισιτηρίων αυξάνονται διαρκώς, για να μην έχουν χασούρα οι οδηγοί-μέτοχοι. Το κράτος, μάλιστα, αναλαμβάνει να καταβάλει στον ΟΑΣΘ είτε ολόκληρο το αντίτιμο είτε τη διαφορά που προκύπτει για όσους διακινούνται με τον ΟΑΣΘ δωρεάν ή με μειωμένο εισιτήριο. Συνεπώς, η τεχνητή αφήγηση ότι για τα κακώς κείμενα του ΟΑΣΘ ευθύνονται όσοι δεν επικυρώνουν εισιτήριο αποτελεί ένα παραμύθι που πλασάρουν τόσο οι μέτοχοι και τα στελέχη του ΟΑΣΘ, όσο και η εκάστοτε κρατική και δημοτική ηγεσία, προκειμένου να αποποιηθούν τις ευθύνες που τους βαραίνουν τόσο για τη διαφθορά, όσο και για τις αντιλαϊκές πολιτικές τους.
Το ζητούμενο δεν είναι αν ο νέος φορέας που θα συσταθεί θα είναι ιδιωτικός, κρατικός ή σύμπραξη και των δυο. Για εμάς το ζητούμενο είναι να έχουμε δημόσιες και ελεύθερες μετακινήσεις για όλους: εργαζόμενους, φοιτητές, συνταξιούχους, άνεργους, μετανάστες. Καθένας από μας αναγκάζεται να χρησιμοποιεί το λεωφορείο, για να πάει στη δουλεία, στη σχολή, στο νοσοκομείο κτλ. Επομένως, μην έχετε καμία απαίτηση να πληρώνουμε εισιτήριο. Το κόμιστρο να το επωμιστούν εκείνοι που επωφελούνται από τον τελικό μας προορισμό, τα αφεντικά και το κράτος.
Στις ισχύουσες συνθήκες του κυρίαρχου, καπιταλιστικού κοινωνικού σχηματισμού, το κεφάλαιο έχει αποικήσει σε συντριπτικό βαθμό τον χρόνο, κατευθύνοντας κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα στην αναπαραγωγή του. Ακόμα και οι ίδιες μας οι μετακινήσεις συντείνουν στην ίδια την αναπαραγωγή του κεφαλαίου και του ίδιου του κυρίαρχου, κεφαλαιοκρατικού συστήματος. Μετακινούμαστε για να δουλέψουμε, για να σπουδάσουμε (ώστε να εργαστούμε), για να βγούμε βόλτα (ώστε να ξεσκάσουμε από τη δουλειά), για να καταναλώσουμε (τον μισθό της δουλειάς μας), για να βγούμε στη γύρα για εύρεση εργασίας. Με λίγα λόγια, μετακινούμαστε για να κινηθούν εν τέλει τα γρανάζια του καπιταλιστικού μηχανισμού. Μέσα σε αυτήν την ασφυκτική συνθήκη της καπιταλιστικής καθημερινότητας το κόστος των μετακινήσεων, μεταξύ άλλων παροχών/υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, μετακυλίεται από την αστική τάξη στις πλάτες των φτωχοδιαβόλων. Η εκμετάλλευσή μας από την αστική τάξη δεν περιορίζεται, λοιπόν, μονάχα στους χώρους εργασίας μας. Η ταξική αφαίμαξη εκτείνεται σε κάθε πιθανό επίπεδο της καθημερινότητάς μας, σε κάθε πιθανό σημείο του μητροπολιτικού ιστού.
Τα μέλη της Ελευθεριακής Πρωτοβουλίας Θεσσαλονίκης και της ΑΣ Pueblο, τα οποία πραγματοποίησαν την παρέμβαση, εξήγησαν τους λόγους της παρέμβασης τους σε ανάρτηση στο Facebook ενώ δημοσίευσαν και βίντεο από αυτή.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, δεν αναφέρθηκε φθορά ούτε πραγματοποιήθηκε κάποια προσαγωγή.
Αναλυτικά η ανάρτησή τους:
«Όσο η πολιτική ελίτ, τα διοικητικά και μετοχικά στελέχη του ΟΑΣΘ απομυζούν τα δημόσια ταμεία, χιλιάδες φτωχοδιάβολοι στενάζουν υπό το άθλιο καθεστώς των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.
Ο ΟΑΣΘ από το 1957 κατέχει το μονοπώλιο των μέσων μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης. Ένα από τα πολλά παράδοξα είναι ότι μέχρι το 2017 ο οργανισμός, αν και νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, επιχορηγείται από το κράτος. Έτσι δημιουργείται μια συνθήκη πλήρους ασφάλειας των κεφαλαίων των μετόχων, καθώς τυχόν μειώσεις στα έσοδα καλύπτονται από τα κρατικά ταμεία. Το 2017 ο ΟΑΣΘ κρατικοποιείται, τίθεται σε ειδική εκκαθάριση εν λειτουργία και συστήνεται ένας νέος δημόσιος φορέας. Σήμερα οι συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης έχουν τη μορφή σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ).
Ο ΟΑΣΘ έχει επωμιστεί το συγκοινωνιακό έργο μαζί με τα ΚΤΕΛ, τα οποία έχουν αναλάβει ήδη 6 γραμμές και από το Γενάρη θα αναλάβουν 25 γραμμές της υπαίθρου. Από αυτήν τη συνθήκη χαμένοι για ακόμα μια φόρα θα βγουν οι από τα κάτω, μιας και το αναλογικό εισιτήριο που ισχύει στα ΚΤΕΛ δεν είναι απίθανο να ισχύσει και στις συγκεκριμένες γραμμές, τις οποίες χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο εργάτες στις βιομηχανικές περιοχές (Σίνδος, Θέρμη, Ωραιόκαστρο).
Από την άλλη, η κατάσταση στο κέντρο με τα λεωφορεία έχει φτάσει στο απροχώρητο. Οι ρατσιστικές και σεξιστικές επιθέσεις, είτε από επιβάτες είτε από οδηγούς, αποτελούν καθημερινό φαινόμενο. Ορισμένοι οδηγοί, εξάλλου, είχαν πρωτοστατήσει σε τέτοιου είδους κινήσεις έχοντας αποκλείσει πρόσφυγες από τα λεωφορεία, πριν τους αποκλείσει η κυβέρνηση της ΝΔ από τα νοσοκομεία. Επίσης, η συχνότητα των δρομολογίων είναι απαράδεκτα χαμηλή, με αποτέλεσμα να στοιβαζόμαστε σαν τις σαρδέλες, μέχρι που πρόσφατα έσπασε τζάμι στο λεωφορείο λόγω της ασφυκτικής συνάθροισης επιβατικού κοινού. Βέβαια, οι υπεύθυνοι (πρόεδρος ΟΑΣΘ, δήμαρχος Θεσσαλονίκης, υπουργός υποδομών και μεταφορών) σπεύδουν να μας καθησυχάσουν πως οι συνθήκες θα βελτιωθούν, πως θα γίνει διαγωνισμός για αγορά στόλου. Τα λεωφορεία τα οποία, όμως, υπόσχονται με τα παχιά τους λόγια δε θα βγουν στο δρόμο πριν το 2021! Οι εν λόγω ιθύνοντες μας παροτρύνουν να δείξουμε υπομονή.
Προφανώς έχουν καιρό να μπουν σε λεωφορεία, για να το λένε με τόση ευκολία. Γιατί εμείς που ερχόμαστε κάθε μέρα αντιμέτωποι με τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ έχουμε να τους πούμε πως δεν έχουμε υπομονή.Είναι ξεκάθαρη η συνειδητή πολιτική υποβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών, με την έλλειψη λεωφορείων, η οποία θα οξυνθεί, καθώς στην επόμενη διετία θα αποσυρθούν δεκάδες λεωφορεία λόγω ορίου ηλικίας (20 ετών). Την ίδια στιγμή στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ αραχνιάζουν δεκάδες οχήματα με τα μισά χρόνια. Ο Μητσοτάκης έτσι κι αλλιώς ήταν εξοργιστικά κυνικός, όταν έλεγε πως η κατάσταση με τις συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη θα γίνει πολύ χειρότερη, μέχρι να γίνει καλύτερη… Καλύτερη όμως για ποιον; Προφανώς καλύτερη για τους ιδιώτες που θα αναλάβουν το έργο, αφού θα συνεχιστεί το μεγάλο φαγοπότι, με μηδενική διαφάνεια εισροών και εκροών του οργανισμού. Σήμερα βγαίνει ο κάθε λογής κηφήνας και μας ανακοινώνει με περίσσιο θράσος πως για την κατάσταση του ΟΑΣΘ ευθυνόμαστε εμείς οι «λαθρεπιβάτες», οι από τα κάτω που δε δεχόμαστε να βγάλουμε εισιτήριο για τις μετακινήσεις μας. Έρχονται και μας ζητάνε και τα ρέστα, δηλαδή, τη στιγμή που οι συνεχείς μειώσεις των μισθών και η ελαστικοποίηση της εργασίας έχει αναγκάσει πολλούς από μας να αδυνατούμε να πληρώσουμε τα βασικά. Έχουν το θράσος και μας κουνάνε επιδεικτικά και αλαζονικά το δάχτυλο, τη στιγμή που οι φόροι που πληρώνουμε χρηματοδοτούν τα ταμεία του ΟΑΣΘ, από τα οποία τρώνε και πίνουν ασύστολα οι οδηγοί-μέτοχοι και τα διοικητικά στελέχη του οργανισμού. Επιπλέον, τα κόμιστρα των εισιτηρίων αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς κι έτσι καθίστανται απρόσιτα σε καθημερινή βάση για πολλούς και πολλές που δυσκολεύονται οικονομικά να τα βγάλουν πέρα. Οι τιμές των εισιτηρίων αυξάνονται διαρκώς, για να μην έχουν χασούρα οι οδηγοί-μέτοχοι. Το κράτος, μάλιστα, αναλαμβάνει να καταβάλει στον ΟΑΣΘ είτε ολόκληρο το αντίτιμο είτε τη διαφορά που προκύπτει για όσους διακινούνται με τον ΟΑΣΘ δωρεάν ή με μειωμένο εισιτήριο. Συνεπώς, η τεχνητή αφήγηση ότι για τα κακώς κείμενα του ΟΑΣΘ ευθύνονται όσοι δεν επικυρώνουν εισιτήριο αποτελεί ένα παραμύθι που πλασάρουν τόσο οι μέτοχοι και τα στελέχη του ΟΑΣΘ, όσο και η εκάστοτε κρατική και δημοτική ηγεσία, προκειμένου να αποποιηθούν τις ευθύνες που τους βαραίνουν τόσο για τη διαφθορά, όσο και για τις αντιλαϊκές πολιτικές τους.
Το ζητούμενο δεν είναι αν ο νέος φορέας που θα συσταθεί θα είναι ιδιωτικός, κρατικός ή σύμπραξη και των δυο. Για εμάς το ζητούμενο είναι να έχουμε δημόσιες και ελεύθερες μετακινήσεις για όλους: εργαζόμενους, φοιτητές, συνταξιούχους, άνεργους, μετανάστες. Καθένας από μας αναγκάζεται να χρησιμοποιεί το λεωφορείο, για να πάει στη δουλεία, στη σχολή, στο νοσοκομείο κτλ. Επομένως, μην έχετε καμία απαίτηση να πληρώνουμε εισιτήριο. Το κόμιστρο να το επωμιστούν εκείνοι που επωφελούνται από τον τελικό μας προορισμό, τα αφεντικά και το κράτος.
Στις ισχύουσες συνθήκες του κυρίαρχου, καπιταλιστικού κοινωνικού σχηματισμού, το κεφάλαιο έχει αποικήσει σε συντριπτικό βαθμό τον χρόνο, κατευθύνοντας κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα στην αναπαραγωγή του. Ακόμα και οι ίδιες μας οι μετακινήσεις συντείνουν στην ίδια την αναπαραγωγή του κεφαλαίου και του ίδιου του κυρίαρχου, κεφαλαιοκρατικού συστήματος. Μετακινούμαστε για να δουλέψουμε, για να σπουδάσουμε (ώστε να εργαστούμε), για να βγούμε βόλτα (ώστε να ξεσκάσουμε από τη δουλειά), για να καταναλώσουμε (τον μισθό της δουλειάς μας), για να βγούμε στη γύρα για εύρεση εργασίας. Με λίγα λόγια, μετακινούμαστε για να κινηθούν εν τέλει τα γρανάζια του καπιταλιστικού μηχανισμού. Μέσα σε αυτήν την ασφυκτική συνθήκη της καπιταλιστικής καθημερινότητας το κόστος των μετακινήσεων, μεταξύ άλλων παροχών/υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, μετακυλίεται από την αστική τάξη στις πλάτες των φτωχοδιαβόλων. Η εκμετάλλευσή μας από την αστική τάξη δεν περιορίζεται, λοιπόν, μονάχα στους χώρους εργασίας μας. Η ταξική αφαίμαξη εκτείνεται σε κάθε πιθανό επίπεδο της καθημερινότητάς μας, σε κάθε πιθανό σημείο του μητροπολιτικού ιστού.
Καλούμε την πλατιά κοινωνική πλειοψηφία των καταπιεσμένων και εκμεταλλευόμενων να στραφεί στη συλλογική αντιμετώπιση των κοινών τους προβλημάτων, ακριβώς γιατί τα υλικά συμφέροντα όσων βρίσκονται στη βάση της κοινωνικής και παραγωγικής πυραμίδας είναι κοινά. Υπαίτιοι για την αβάσταχτη καθημερινότητα που βιώνουμε, για την ανέχεια, τη φτώχεια, την ανεργία, τους κοινωνικούς και ταξικούς αποκλεισμούς, την υποβάθμιση των δημόσιων υπηρεσιών, τους μισθούς πείνας και τις συντάξεις ψίχουλα, είναι όσοι ζουν παρασιτικά εις βάρος της τάξης των παραγωγών, είναι τα αφεντικά και το πολιτικό τους προσωπικό. Γι’ αυτό λοιπόν, ο κόσμος της κοινωνικής βάσης οφείλει να ορθώσει αναχώματα αντίστασης απέναντι στους κυρίαρχους που μας καταδυναστεύουν, αναγνωρίζοντας και πολεμώντας τον πραγματικό του ταξικό εχθρό, χωρίς να κατηγορούμε ατομικά ο ένας τον άλλον και δη ανθρώπους της τάξης μας, καθώς τόσο ο κοινωνικός κανιβαλισμός όσο και η εξατομικευμένη οδός βολεύουν μόνο τα αφεντικά, διότι διασπούν εκ των έσω το συλλογικό σώμα των ταξικά εκμεταλλευόμενων ανθρώπων.
Είναι επιτακτική ανάγκη στο εδώ και στο τώρα να προσπαθήσουμε να επανοικειοποιηθούμε τα κλεμμένα από τους αστούς τμήματα της καθημερινής μας ζωής. Συλλογικά και μαζικά δεν χτυπάμε εισιτήρια στα αστικά (αν τυχόν χτυπήσουμε εισιτήριο, τότε, μόλις κατεβούμε από το αστικό, το παραδίδουμε σε κάποιον συνεπιβάτη μας), σαμποτάρουμε τα ακυρωτικά μηχανήματα, δείχνουμε την αλληλεγγύη μας στους συνεπιβάτες με τους οποίους βράζουμε από κοινού στο ίδιο καζάνι της καπιταλιστικής εξαθλίωσης, δεν επιτρέπουμε να γίνονται ανεκτές ρατσιστικές και σεξιστικές συμπεριφορές, διώχνουμε τους ελεγκτές που επιτελούν τον ρόλο των ρουφιάνων-οιονεί μπάτσων, σβήνουμε συλλογικά τα πρόστιμα που μας επιβάλλουν. Απαιτούμε αξιοπρεπείς συνθήκες στις μετακινήσεις μας, αυξημένα δρομολόγια και αστικά, τις απαραίτητες προδιαγραφές για την αξιοπρεπή πρόσβαση των ατόμων με αναπηρίες στα μέσα μαζικής μεταφοράς και τέλος ελεύθερες μετακινήσεις για όλους και όλες. Να στηρίξουμε τις πρωτοβουλίες λαϊκής αυτενέργειας που αφορούν τον αγώνα για ελεύθερες και αξιοπρεπείς μετακινήσεις για όλες και όλες.
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΘ
ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΜΑΣ ΑΦΑΙΜΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΙΤ
ΟΣΟ ΕΝΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ, ΤΟΣΟ ΘΑ ΘΕΡΙΕΥΟΥΝ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ
ΜΕ ΤΑΞΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ
Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης
Αναρχική Συλλογικότητα Pueblo
(μέλη της Αναρχικής Ομοσπονδίας)»
Πηγή: GR Times
Είναι επιτακτική ανάγκη στο εδώ και στο τώρα να προσπαθήσουμε να επανοικειοποιηθούμε τα κλεμμένα από τους αστούς τμήματα της καθημερινής μας ζωής. Συλλογικά και μαζικά δεν χτυπάμε εισιτήρια στα αστικά (αν τυχόν χτυπήσουμε εισιτήριο, τότε, μόλις κατεβούμε από το αστικό, το παραδίδουμε σε κάποιον συνεπιβάτη μας), σαμποτάρουμε τα ακυρωτικά μηχανήματα, δείχνουμε την αλληλεγγύη μας στους συνεπιβάτες με τους οποίους βράζουμε από κοινού στο ίδιο καζάνι της καπιταλιστικής εξαθλίωσης, δεν επιτρέπουμε να γίνονται ανεκτές ρατσιστικές και σεξιστικές συμπεριφορές, διώχνουμε τους ελεγκτές που επιτελούν τον ρόλο των ρουφιάνων-οιονεί μπάτσων, σβήνουμε συλλογικά τα πρόστιμα που μας επιβάλλουν. Απαιτούμε αξιοπρεπείς συνθήκες στις μετακινήσεις μας, αυξημένα δρομολόγια και αστικά, τις απαραίτητες προδιαγραφές για την αξιοπρεπή πρόσβαση των ατόμων με αναπηρίες στα μέσα μαζικής μεταφοράς και τέλος ελεύθερες μετακινήσεις για όλους και όλες. Να στηρίξουμε τις πρωτοβουλίες λαϊκής αυτενέργειας που αφορούν τον αγώνα για ελεύθερες και αξιοπρεπείς μετακινήσεις για όλες και όλες.
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΘ
ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΜΑΣ ΑΦΑΙΜΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΙΤ
ΟΣΟ ΕΝΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ, ΤΟΣΟ ΘΑ ΘΕΡΙΕΥΟΥΝ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ
ΜΕ ΤΑΞΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ
Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης
Αναρχική Συλλογικότητα Pueblo
(μέλη της Αναρχικής Ομοσπονδίας)»
Πηγή: GR Times
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα