Οργή των Φιλολόγων για τα Λατινικά: Χαριστική βολή στην Κλασική Παιδεία

4477667

Η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων κάνει λόγο για προσπάθεια εκμηδενισμού της κλασικής παιδείας με την κατάργηση της μετάφρασης του γνωστού, αλλά και τις μειωμένες ώρες διδασκαλίας των Αρχαίων -  Ανάκληση της απόφασης ζητεί η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ

Εντονες αντιδράσεις και προβληματισμό προκαλούν στην εκπαιδευτική κοινότητα οι εξαγγελίες Γαβρόγλου για το νέο σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι φιλόλογοι εκφράζουν τη σφοδρή αντίθεσή τους για κατάργηση των λατινικών.

Η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων, για μιαν ακόμη φορά, διαμαρτύρεται εντονότατα για τη συνεχιζόμενη, συστηματική υποβάθμιση έως και εκμηδένιση της Κλασσικής Παιδείας στους δύο βασικούς πυλώνες της, τα Αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά, που αβασάνιστα επιχειρεί τον τελευταίο καιρό το υπουργείο Παιδείας, χωρίς ουσιαστικό διάλογο με τα Πανεπιστήμια και τους ειδικούς επιστημονικούς φορείς.

Οπως τονίζει “Προηγήθηκε η δραστική μείωση των ωρών διδασκαλίας και η αφαίρεση του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών από τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Γυμνασίου, που οδήγησαν στην πλήρη περιθωριοποίηση και απαξίωση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας και στέρησαν τους μαθητές από την κατανόηση της διαχρονίας της γλώσσας μας και των σταθερών αξιών που εκφράζουν τα κλασσικά κείμενα”.

Οι φιλόλογοι επισημαίνουν οτι :”Ακολούθησε η μείωση της διδασκαλίας κειμένων από το πρωτότυπο στο Λύκειο και η πρόσφατη Υπουργική Απόφαση για την κατάργηση στις Πανελλήνιες Εξετάσεις της μετάφρασης του διδαγμένου κειμένου και την υποβάθμισή της στην εξέταση του αδίδακτου κείμενου. Τώρα το Υπουργείο Παιδείας καταφέρει τη χαριστική βολή κατά του άλλου βασικού άξονα της Κλασικής Γραμματείας, της Λατινικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας.Με βάση κυρίως πρόταση του Ι.Ε.Π. ο υπουργός Παιδείας κ. Κ. Γαβρόγλου εξαγγέλλει «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση», που αφορά πρωτίστως τη Γ΄ Λυκείου και τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Στο πλαίσιο αυτό αντικαθιστά το μάθημα των Λατινικών με το μάθημα της Κοινωνιολογίας, με προδήλως ανέρειστα επιχειρήματα όπως ότι η μόνη χρησιμότητα των Λατινικών είναι για τα Τμήματα Φιλολογίας και ότι τα Λατινικά συμβάλλουν στην αποστήθιση και τη βαθμοθηρία. Οι ισχυρισμοί αυτοί εύκολα ανασκευάζονται από πανθομολογούμενες διαπιστώσεις για την ουσιαστική αξία της διδασκαλίας και γνώσης των Λατινικών: η ορολογία των φυσικών, ιατρικών και γενικά όλων των θετικών επιστημών βασίζεται κυρίως στα Λατινικά. Και γι’ αυτό και μόνο, έστω και στοιχειώδης γνώση της Λατινικής θα ήταν χρήσιμο να προσφέρεται και στη γενική παιδεία, όπως συνέβαινεπαλαιότερα, όταν η ανθρωπιστική παιδεία συνέβαλλε ουσιαστικά στην ολόπλευρη πνευματική καλλιέργεια των πολιτών. Καταργώντας τα Λατινικά και από τη Θεωρητική Κατεύθυνση το Υπουργείο λησμονεί ότι η Λατινική τροφοδότησε με απαράμιλλη γλωσσική αρτιότητα το Ρωμαϊκό Δίκαιο, που συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο της σύγχρονης Νομικής Επιστήμης”.

Με την κατάργηση των Λατινικών, τονίζουν οι φιλόλογοι “ παραγνωρίζεται επίσης η ουσιαστική σχέση της Λατινικής με την Ελληνική γλώσσα στη δομή, στη μορφολογία και στο λεξιλόγιο. Η Ελληνική, κατά τον Μεσαίωνα και μετά την πτώση του Βυζαντίου, διαδόθηκε στη Δύση κυρίως μέσω της Λατινικής, έτσι ώστε οι ευρωπαϊκές γλώσσες που έχουν ως βάση τη Λατινική να χαρακτηρίζονται από τον μεγάλο σύγχρονο γλωσσολόγο F.R. Adrados ως «κρυπτοελληνικές».

Ως εκ τούτων, οι κλασσικές γλώσσες, τα Αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά, δεν είναι νεκρές, αλλά ζουν, ενυπάρχουν ενσωματωμένες στη σύγχρονη γλώσσα των επιστημών και της καθημερινής ζωής, συμβάλλοντας έτσι στην πνευματική και πολιτισμική ανάπτυξη του σύγχρονου οικουμενικού ανθρώπου. Ως προς την «αποστήθιση» που επικαλείται το Υπουργείο, αυτή οφείλεται στον τρόπο διαμόρφωσης της ύλης των Λατινικών και στον μηχανιστικό τρόπο διδασκαλίας, χωρίς επαφή με τα μεγάλα κλασικά κείμενα της Λατινικής Γραμματείας, πρόσφορα για γλωσσική διδασκαλία αλλά και ανάδειξη των μορφωτικών αξιών του ρωμαϊκού πολιτισμού. Βελτίωση, επομένως, της ύλης και του τρόπου διδασκαλίας και όχι κατάργηση των κλασικών γλωσσών απαιτείται για μία καλύτερη παιδεία. Σε μια εποχή επικράτησης της τεχνολογίας, τα κλασικά γράμματα ενισχύουν το μορφωτικό επίπεδο των νέων, οξύνουν την κριτική τους σκέψη και καλλιεργούν τον ψυχικό τους κόσμο.

Για τους λόγους αυτούς, οι περισσότερες χώρες του κόσμου μας, αναγνωρίζοντας την πολύπλευρη αυτή προφορά των κλασσικών γλωσσών, αναβαθμίζουν την παρουσία της Ανθρωπιστικής Παιδείας στην εκπαίδευση, όπως προσφάτως έπραξε η Γαλλία. Θλιβερή εξαίρεση αποτελεί η χώρα μας, η γενέτειρα του Δυτικού Πολιτισμού. Με βάση τα παραπάνω, θεωρούμε ότι η απόφαση κατάργησης των Λατινικών είναι λανθασμένη και ζητούμε την άμεση ανάκλησή της”.

Ανάκληση της απόφασης ζητεί η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ

Την έκπληξη και απογοήτευση διατυπώνει η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών , σχολιάζοντας, με ανακοινωθέν της, την κατάργηση των Λατινικών που ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.

Η Κοσμητεία απευθύνει έκκληση προς το υπουργείο Παιδείας “να επανεξετάσει και τελικά να αναθεωρήσει και να ανακαλέσει αυτή την απολύτως εσφαλμένη απόφασή του, η οποία δυστυχώς θα συντελέσει με μαθηματική ακρίβεια στην περαιτέρω υποβάθμιση των σπουδών των μαθητών και μαθητριών της χώρας μας”.

Σε κείμενο που υπογράφεται από 332 φιλολόγους τονίζεται:”Εδώ και δεκαετίες οι φιλόλογοι γινόμαστε μάρτυρες της μεθοδευμένης, συστηματικής υποβάθμισης και αποψίλωσης των κλασικών και ανθρωπιστικών σπουδών στα σχολεία. Τομές της επιδείνωσης η κατάργηση των εξετάσεων των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο, της Λογοτεχνίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, η εκμηδένιση σχεδόν της διδασκαλίας του Επιταφίου και της Αντιγόνης και η σοβαρή υποβάθμιση των Λατινικών. Τα επόμενα βήματα είναι ο πλήρης εξοβελισμός των Λατινικών από την Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ' Λυκείου και η περαιτέρω υποβάθμιση των Αρχαίων μέσω της κατάργησης της εξέτασης της μετάφρασης στο Γνωστό”.

ΣΧΟΛΙΑ (115)

Πολύτιμα για τον κάποιον, άχρηστα για άλλο

Τα λατινικά χρησιμοποιούνται στην ορολογία πολλών διαφορετικών επιστημών οι περισσότερες των οποίων δεν είναι θεωρητικές. Από την ιατρική ως τη γεωπονική, ο άνθρωπος που κατέχει λατινικά κάνει περίπατο ενώ αυτός που δεν κατέχει αγωνίζεται να θυμηθεί αναρίθμητες ακατανόητες λέξεις. Αυτός που κατέχει λατινικά θα μάθει πολύ γρήγορα ιταλικά, γαλλικά ισπανικά κλπ. και θα έχει ένα αποφασιστικό εργασιακό πλεονέκτημα απέναντι σε αυτόν που τα αγνοεί. Αυτός που μιλάει λατινογενείς γλώσσες έχει πλεονέκτημα σε όλους τους τομείς, ακόμα και στο καμάκι. Αλλιώς είναι να μιλήσεις στην Γαλλίδα στα γαλλικά και αλλιώς είναι να αγωνίζεται να συνεννοηθείς στα αγγλικά. Και φυσικά όποιος γνωρίζει λατινικά και αρχαία, αυτός θα μιλήσει τα πληρέστερα και τα πλουσιότερα αγγλικά. Από μόρφωση ως τη δουλειά ως το καμάκι, τα λατινικά σκίζουν. Πάντως είναι κατανοητό που οι συριζαίοι και οι ανελ δεν καταλαβαίνουν την αξία τους. Ο μέσος συριζαίος είναι αμόρφωτος, τεμπέλης και αγ@μητος ενώ ο μέσος ανελ είναι ψυχασθενής. Τί να τα κάνουν αυτοί τα λατινικά;

Ι.Κάλφας Σουηδία

Η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων κάνει λόγο για προσπάθεια εκμηδενισμού της κλασικής παιδείας με την κατάργηση της μετάφρασης του γνωστού, αλλά και τις μειωμένες ώρες διδασκαλίας των Αρχαίων. Δεν είμαι και δεν είναι δυνατόν ποτέ να γίνω οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ . Για τους εξής λόγους; Πρώτον η βάση του Σύριζα είναι η κομμουνιστική θεωρία που όπου και να εφαρμόστηκε έφερε την δυστυχία και μιζέρια του λαού με σύμμαχο πάντοτε την βία και το έγκλημα. Ο Στάλιν για να επιβίωση η κομμουνιστική θεωρία εκτέλεσε στον βίων του 60 εκατομμύρια ανθρώπους . Το δεύτερο αίτιο που απορρίπτω τον ΣΥΡΙΖΑ σαν σοβαρή παράταξη είναι πως ο Τσίπρας πίρε την εξουσία με το ψέμα. Σύμφωνα με το Σκανδιναβικό κατεστημένο ένας κουκουλοφόρος ψεύτης δεν είναι κύριος και ουδέποτε μπορεί να γίνει Πρωθυπουργός, συν αυτού αυτές οι παρατάξεις των συμμοριτών ουδέποτε αγάπησαν την Ελλάδα. Ότι αφορά όμως πολλές από τις αλλαγές που έκανε και κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν αναγκαίες και που θα έπρεπε να γίνουν προ πολλών αιτών . « Η Ελλάδα παρέμεινε στο χθες η όπως λέγετε στον μεσαίωνα» Τα λατινικά και αρχαία Ελληνικά θε έπρεπε να εκμηδενιστούν από το βασικό διδακτικό πριν πολλά χρόνια. Το ίδιο και με το θρήσκευμα. Το Σύνταγμα των ιερέων θα πρέπει να συρρικνωθεί στο ένα τέταρτο από 12-14000 ιερείς στους 40000 και από 1110-120 δεσποτάδες με λιμουζίνες και οδηγούς στους 10-15 το πολύ . Συν αυτού να αμείβονται από τους πιστούς και το 60% των φιλοδωρημάτων της παραεξουσίας πρέπει να πηγαίνει στο κρατικό ταμείο. Εδώ θα ήθελα να προσθέσω στον Έλληνα πως μια συρρίκνωση της θρησκευτικής πάρα εξουσίας στο ένα τέταρτο το πολύ δεν συνεπάγεται με την λανθασμένη σκέψη πως οι Έλληνες στην Ελλάδα θα γίνουν κανίβαλοι.

KO

Η κοινωνιολογία έχει εκπέσει των αρχικών της γνωσιολογικών καταβολών και αποτελεί ιδεολογικό όχημα τού νεομαρξισμού. Είναι σχήμα οξύμωρο να καλείται επιστήμη.

Άλκης

Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και κυρίως από το 2015 κι έκτοτε οι φιλολογικές σπουδές δέχονται μια σκληρή επίθεση και άγρια προσπάθεια υπόβαθμισής τους, ενώ την ίδια ώρα στη Γαλλία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Ιταλία, την Ισπανία,ακόμα και στη χώρα των Γιάνκηδων την Αμερική, μέχρι την Σουηδία, την Νορβηγία, την Ιαπωνία και την Φιλανδία γίνονται διαδηλώσεις για την αύξηση των ωρών διδασκαλίας της αρχαίας ελληνικής και λατινικής φιλολογίας, οι οποίες βεβαίως αποτελούν βασικούς διδακτικούς πυλώνες στα κορυφαία Πανεπιστήμια του Πλανήτη όπως η Οξφόρδη, Κέιμπριτζ, ΜΙΤ, Τεχνολογικό Ινστιτούτο Καλιφόρνιας κλπ. Προφανώς όλοι αυτοί οι υποανάπτυκτοι δεν έχουν καταλάβει πόσο άχρηστες είναι οι συγκεκριμένες σπουδές και γιαυτό θα έπρεπε μάλλον ο υπουργός μας-αυτό το τέρας μορφώσεως, που αποτελεί καθρέπτη της επίσης μέγιστα μορφωμένης Ελλάδας- να οργανώσει μια παγκόσμια καμπάνια για την ανάγκη περιορισμού των εν λόγων νεκρών κι ασήμαντων επιστημών. Επιπλέον θα έπρεπε να εξαλειφθούν από τη θύμηση ορισμένες δηλώσεις που για κάποιον άγνωστο λόγο ύμνησαν την επιστήμη της φιλολογίας όπως του Αινστάιν ο οποίος είπε: <<Ποια φυσική, ποια χημεία, ποια άστρα. Στη βάση κάθε επιστήμης στέκει η φαντασία η οποία για να καλλιεργηθεί χρειάζεται κρίση, διάλογο, ποίηση, λογοτεχνία, φιλοσοφία, κωμωδία, τραγωδία, ρητορική. Για αυτό όσο ζω θα είμαι ευγνώμων στον Όμηρο, τον Ευριπίδη, τον Σοφοκλή, τον Αριστοτέλη, τον Δημόκριτο, τον Πλάτωνα, τον Κικέρωνα, τον Οβίδιο καθώς αυτοί με έμαθαν να μην μένω στα φαινόμενα και στις εύκολες λύσεις αλλά να διεισδύω στην βαθύτερη ουσία των πραγμάτων, να μην είμαι μονοδιάστατος αλλά να αμφισβητώ τα πάντα ακόμα και τα δεδομένα. Χωρίς αυτούς τα άστρα δεν θα ήταν παρά απλές φωτεινές κουκκίδες στον ουρανό. Και βεβαίως αυτοί με δίδαξαν ήθος κοινωνικό, πολιτικό, ανθρώπινο κι εν τέλει παναθρώπινο. Ως εκ τούτου θεωρώ ακράδαντα ότι κοινωνία στην οποία η φιλολογία δεν είναι στην κορυφή των επιστημών και στο επίκεντρο κάθε εκπαιδευτικού συστήματος είναι κοινωνία σε βαθιά παρακμή.>> Είναι να απορεί κανείς πώς με τέτοιες αρλούμπες αυτός ο άνθρωπος θεωρήθηκε ένας από τους κορυφαίους επιστήμονες όλων των εποχών. Γεια σου αθάνατε και δυστυχώς ανίκητε ραγιά!!! Κρίμα, πολύ κρίμα.

Νοτης

Σωστος ο Γαβρογλου. Δεν υπαρχει κανενας λογος να διδασκουν μια ξενη πεθαμενη γλωσσα. Προσωπικα μου αρεσουν, αλλα σημερα δεν βλεπω το οφελος να συνεχισουν τα Λατινικα. Οσο για τις αντιδρασεις των φιλολογων, ανουσιες, χανουν καποιες ωρες, αλλα , χανουν και ιδιαιτερα, ας κλαινε, εχεσθη η φορας εις τας αλωνας

...

Όταν απολυθείς φίλτατε ή χάσεις τη δουλεία σου <<κάτσε κλάψε>> και μη τυχόν διαμαρτυρηθείς... Τέτοια χαιρεκακία πρώτη φορά βλέπω...

ΧΥΖ

Η Πληροφορική στο Γυμνάσιο διδάσκεται μόνο 1 ώρα την εβδομάδα!!! Αντιθέτως τα παιδιά κάθε ημέρα διδάσκονται Αρχαία Ελληνικά!!! Ε Λ Ε Ο Σ!!!

Έχεις δίκιο.

Πράγματι, η πληροφορική είναι περιττή και πρέπει να καταργηθεί εντελώς διότι όλα τα σύγχρονα παιδιά γνωρίζουν απο υπολογιστές καλύτερα από τον δάσκαλο. Η ώρα που θα κερδηθεί μπορεί να δοθεί στα αρχαία ελληνικά για να χτίσουν την παιδεία τους

Φιλόλογος

Συμφωνώ να κοπούν τα λατινικά, αλλα να επιστρέψει η εξέταση των αρχαίων στο γυμνάσιο. Οι ιδεοληπτικοι του τσιπριζα εχουν διαβάσει μαρξ και σταλινικές ανοησίες και δεν αντιλαμβάνονται την αξία της Ελληνικής, γι αυτο δεν τούς πειράζει οι Ζαεφικοι να λέγονται Μακεδόνες ή όπως αλλιώς θέλουν. Όλοι όσοι γράφουν εδώ μέσα έμαθαν γράμματα απο κάποιο φιλόλογο άρα προς τί το μίσος, μήπως σάς πίεζαν να μάθετε τους ρηματικους τύπους... πώς θα μιλάμε και θα γράφουμε σε 20 χρόνια, σαν γυφτορομα ή σαν τους μακεφονες του Ζαεφ. Αλλά στην.Ευρώπη όπου εχω πάει, μόλις αρχίσω να εξηγώ κάτι απο τα Αρχαία (ΑΡΧΗ) μας όλοι δείχνουν σεβασμό και θαυμασμό. Επειδή στο σχολείο τους κάποιοι φιλόλογοι τούς δίδαξαν οτι οι ευρωπαϊκές γλώσσες προέρχονται απο τα Αρχαία μας μέσω των λατινικών (πχ wine απο vino απο οίνος, όχι μόνο λέξεις όπως democracy κλπ έχουν ελληνική ρίζα αλλά πάμπολλες, πχ dialogue, catalogue, perimeter, κλπ) και οι μορφωμένοι ευρωπαίοι υποκλίνονται σε όποιον ξερει Αρχαία Ελληνικά. Αυτό βέβαια δεν ισχύει για τα ερείπια του τσιπριζανελ που δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα. Δεν είδατε οτι βγάζουν τη Φυσική απο τις πανελλήνιες και βάζουν μόνο Βιολογία (τρέμε Νεύτωνα -που έγραψες στα λατινικά, τρέμε Αϊνστάιν που έγραψες για τα Φωτόνια). Σωστά λέτε οτι γενικά οι καθηγητές των δημοσίων σχολείων ψήφισαν τον κο Χαχαχα, κυρίως με την ελπίδα να πάρουν κανένα ψιχιο αύξηση, καθώς μάς έκοψαν 40%, αλλά το μετάνιωσαν και πολύ μάλιστα. Η κυβερνώσα συμμορία κατάφερε να γίνει ανέκδοτο η αριστερά και οτι σχετικό. 😂

ΑΡΙΣΤΕΡΑ..

..σημαίνει παρακμή, αποσύνθεση, καταστροφή. Ισοπέδ... εεε, ισότητα, με συγχωρείτε. Στον πάτο.

Marvel

Είμαι κάτοικος εξωτερικού και ειλικρινά απορώ γιατί έχει ξεσπάσει αυτή η συζήτηση για τα Λατινικά. Οι Έλληνες σε διεθνείς μελέτες πάσχουν σε σοβαρά θέματα εκπαίδευση όπως κοινωνικές δεξιότητες, ικανότητα συνεργασίας, κατανόηση απλού κειμένου, κριτική σκέψη, ξένες γλώσσες, βασικές γνώσεις σύγχρονης επιστήμης , διεθνή ιστορία κλπ....και συζητάμε ακόμα αν χρειάζονται στην εκπαίδευση μας τα Λατινικά, τα αρχαία και τα θρησκευτικά? Με προγράμματα εκπαίδευσης του περασμένου αιώνα θα δημιουργήσουμε πολίτες του αιώνα της τεχνολογίας? Αφού δεν είμαστε ικανοί να δημιουργήσουμε μόνοι μας έναν σύγχρονο πρότυπο σύστημα όπως π.χ. οι Φινλανδοί, τουλάχιστον ας αντιγράψουμε τα προγράμματα σπουδών επιτυχημένων χωρών. Στο σχολείο των παιδιών μου (ιδιωτικό κεντρικής Ευρώπης) τα μαθήματα είναι μόνο 5, γλώσσα/λογοτεχνία, αγγλικά (διδάσκονται σαν την μητρική), μαθηματικά, κοινωνικές επιστήμες (στοιχεία ιστορίας, οικονομίας, θρησκειολογιας, κοινωνιολογία), φυσικές επιστήμες (στοιχεία φυσικής, χημείας, γεωλογίας, γεωγραφίας , βιολογίας ). Ούτε Λατινικά, ούτε αρχαία γερμανικά εποχής Καρλομάγνου, ούτε παπαγαλία της κακιάς ώρας. Και φυσικά μαθαίνουν να δουλεύουν σε υπολογιστές (εργασιες σε word, παρουσιάσεις PowerPoint) από το δημοτικό. Τελειώνεις ελληνικό σχολείο και δεν έχεις ακούσει ποτέ για θεωρία σχετικότητας, κβαντική φυσική, κοινωνικά πολιτικά συστήματά, δεν έχεις ιδέα από οικονομία.... αλλά μαθαίνεις να κλινεις το ρήμα είμαι άψογα (φυσικά σε 5 χρόνια μετά το λύκειο έχεις ξεχασει τα πάντα... ρωτήστε και μένα που είχα άριστα στα αρχαία. ). Κάντε αντιπολίτευση στο ΣΥΡΙΖΑ όσο σκληρή θέλετε (δόξα το θεό έχει αρκετά θέματα για να πιαστείς ), αλλά τουλάχιστον στο θέμα της παιδείας ας ανοίξουν λίγο τα μυαλά μας και ας παραδειγματιστούμε από άλλες πιο σοβαρές χώρες. Θελουμε να εξελίξουμε σύγχρονους πολίτες η θα μείνουμε με εκπαίδευση εποχής μεταξα?

Φαίαξ

Δεν κλείνει και τα σχολεία καλύτερα, έτσι που το πάει ο υπουργός;...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

psin

Ο δήμαρχος Μαραθώνα έκανε λόγο για «γωνία λήψης της φωτογραφίας όπου φαίνεται να επιδιώκει να σταματήσει τον αγώνα» - Ευχαρίστησε μέσω Facebook όσους έτρεξαν στον Μαραθώνιο, ενώ «ανέβασε» και σχόλια δρομέων

1
lymperopoulos_taxi

«Ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά… Λίγο νωρίτερα από το συνηθισμένο, ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης ντύθηκε Άγιος Βασίλης και μοιράζει δώρα» λένε οι ιδιοκτήτες ταξί, σχολάζοντας το σκέλος του σχεδίου της ΝΔ για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, που αφορά στην επιδότηση 3.500 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικών ταξί

14
4619514

«Όποιες κι αν είναι οι επιδιώξεις τους  δεν πρόκειται να αποτελέσουν τροχοπέδη στην απονομή της Δικαιοσύνης» σημείωσε ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρης Βερβεσός

george

Ο Γιώργος Μπούφας έχει καστανά μαλλιά, καστανά μάτια, έχει ύψος 1,70 μ. και ζυγίζει 54 κιλά - Αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας - Εξαφανίσθηκε στη μία το μεσημέρι από το σχολείο του  - Η δραματική έκκληση της μητέρας του