Στα Χανιά με απόφαση του ΣΑΣ και... λόγω Ryanair το «Mykonos Palace»

myc04

Το πλοίο των Μινωϊκών Γραμμών θα εκτελεί το δρομολόγιο για την πόλη της Κρήτης, το οποίο καλύπτει ήδη η κοινοπραξία Attica-ΑΝΕΚ με δύο πλοία

Μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού δρομολογούν οι Μινωϊκές Γραμμές το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Mykonos Palace» με απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών το οποίο συνεδρίασε σήμερα το απόγευμα, Τετάρτης 4 Ιουλίου.

Στη γραμμή αυτή έως τώρα δραστηριοποιείτο η κοινοπραξία Attica-ANEK με δύο πλοία, το «Blue Galaxy» και το «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ εκτελούν δρομολόγια και δύο πλοία Ro-Ro.

Μετά τη γνωμοδότηση του ΣΑΣ απομένει η υπογραφή του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής , Παναγιώτη Κουρουμπλή για να ξεκινήσει το πλοίο των Μινωϊκών τα δρομολόγια.

Στη διάρκεια της συνεδρίασης του Συμβούλιου η διαφωνία που υπήρχε μεταξύ των δύο ομίλων ήταν όχι αν θα δρομολογηθεί το πλοίο αλλά τα ο πότε. Οι Μινωϊκές ζητούσαν άμεση δρομολόγηση ενώ οι εκπρόσωποι της κοινοπραξίας υποστήριξαν ότι το πλοίο έπρεπε να δρομολογηθεί από 1η Νοεμβρίου στο πλαίσιο της ετήσιας τακτικής δρομολόγησης αφού δεν υπάρχουν έκτακτες συγκοινωνιακές ανάγκες οι οποίες θα έπρεπε να καλυφθούν το κατακαλόκαιρο.

Πιο συγκεκριμένα οι εκπρόσωποι των Μινωϊκών Γραμμών προέταξαν ως επιχείρημα για την αναγκαιότητα τα άμεσης δρομολόγησης του «Mykonos Palace» ότι είναι ένα σύγχρονο πλοίο το οποίο θα καλύψει έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν μετά την απόσυρση της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους, Ryanair από τα Χανιά. Επίσης τόνισαν την αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς την Κρήτη και τα Χανιά.

Ο εμπορικός διευθυντής επιβατών των Μινωικών Γραμμών, Χρήστος Μπατσίδης έκλεισε την τοποθέτησή του με τη φράση: «Όλοι οι καλοί χωράνε» ενώ ο Νίκος Ταμιχάκης εντεταλμένος Ναυτικής Τεχνικής Λειτουργίας των Μινωϊκών Γραμμών δήλωσε στο ΣΑΣ: «Ήρθαμε για να μείνουμε».

Εκ μέρους της Κοινοπραξίας μίλησε ο εμπορικός διευθυντής, Διονύσης Θεοδωράτος ο οποίος αφού ξεκαθάρισε από την αρχή ότι τάσσεται υπέρ της δρομολόγησης του πλοίου σε ετήσια βάση από την 1η Νοεμβρίου 2018, στη συνέχεια υποστήριξε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά για την εξυπηρέτηση των επιβατών αυτή την περίοδο αφού η πληρότητα στα πλοία δεν ξεπερνά το 42%, ενώ το ποσοστό θα ανέβει μόλις στο 44% εξαιτίας της απόσυρσης της Ryanair.

Το «Mykonos Palace» έχει ελληνικό πλήρωμα αυξημένης σύνθεσης ενώ είναι εγγεγραμμένο στο νηολόγιο του Πειραιά. Πέρασε από τη θυγατρική των Μινωικών στη μητρική εταιρεία η οποία κατέβαλε 21 εκατομμύρια ευρώ για τις υποθήκες που υπήρχαν.

Η Διοίκηση των Μινωϊκών Γραμμών τονίζει ότι « η δρομολόγηση του Cruise Ferry MYKONOS PALACE, ενός από τα πλέον σύγχρονα και πολυτελή πλοία στην κατηγορία του, θα συμβάλλει στην αναβάθμιση των θαλάσσιων μεταφορών στη συγκεκριμένη γραμμή, θα ενισχύσει τον υγιή ανταγωνισμό, ενώ θα βελτιώσει περαιτέρω τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό και τον εμπορικό κόσμο».

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Bravo Grimaldi!!!!

Αν τα καταφέρει τελικά ....γιατί ο σκόπελος ΑΝΕΚ είναι πολύ ...ύπουλος(!) στηριζόμενος από"γνωστά" ονόματα....Μακάρι και για μας τους επιβάτες μπάς και ταξειδέψουμε με κανά πλοίο της...προκοπής κι όχι τα σαπιόπλοια της ΑΝΕΚ στοιβαγμένοι .....με κάθε είδους λαθροειδές...γύφτους(ρομά....)...πορτοφολάδες Βαλκάνιους και ...σκύλους σε ταξείδια της συμφοράς!!!

Kostas

Ανεκ η χειρότερη εταιρεία ever. Πάντα το δρομολόγιο προς Χανιά είναι υπερφορτωμένο, δεν ακολουθούν κανένα νομικό πλαίσιο ως προς την φόρτωση και εκφόρτωση. Άλλωστε και το Norman Atlantic δικό τους ήταν και η υπερφόρτωση του με βυτιοφόρα γεμάτα λάδι ήταν που προκάλεσε το ναυάγιο. Ντροπή τους.

CRIS

ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ.ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΟ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙΣ.ΣΤΗΝ ΑΑΔΡΙΑΤΙΚΗ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΧΑΜΑ ΣΤΟ ΛΕΩ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ.ΤΟ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ.

πολύ καλά έκαναν

αν και τα χρήματα θα πηγαίνουν σε ξένα χέρια(Grimaldi) δεν πήγαινε άλλο με την κατάσταση που είχε δημιουργήσει η ΑΝΕΚ. Κατ'αρχάς η ΑΝΕΚ έκλεισε την Ρεθυμνιακή που εξυπηρετούσε ένα ολόκληρο νομό πήρε το καραβι της (Πρέβελης) και το έβαλε να κάνει κάτι άγονες γραμμές μόνο και μόνο για την κρατική επιδότηση. Για να εξυπηρετηθεί το Ρέθυμνο πρέπει κάποιος να κάνει 60 χιλιόμετρα στον ΒΟΑΚ (η Πατησίων είναι καλύτερη) ! Από και πρός Χανιά έχει το Ελ.Βενιζέλος(32 ετών καράβι) και σε ένα καράβι στοιβάζει σαν σαρδέλες το επιβατικό κοινό τόσα χρόνια ! υποτίθεται ότι ζούμε στο 2018 αλλά στην Ελλάδα πρέπει να αφαιρείς μισό αιώνα τουλάχιστον αφού κουμάντο κάνουν οι νταβατζήδες . Τώρα θα σφίξουν οι κόολοι της ΑΝΕΚ με το Mykonos Palace. Ας πρόσεχε.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

panepistimio

Δραματική διαπίστωση από την Ετήσια Έκθεση της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση για το έτος 2017 - Υποχρηματοδότηση για μεγάλο αριθμό φοιτητών, μεγάλη αναλογία φοιτητών ανά διδάσκοντα, παρατεταμένη διάρκεια σπουδών για το 42% των φοιτητών μερικά από τα προβλήματα 

foto-kipros-1

Παρά το γεγονός ότι η  Λευκωσία έχει κάνει έντονο διάβημα στον ΟΗΕ ενώ η ειρηνευτική δύναμη του UNFICYP καταβάλλει προσπάθειες για απελευθέρωση των πέντε ψαράδων

sadorini_police

Ήταν ξημερώματα Παρασκευής, όταν ο 19χρονος κατάφερε να ξαφρίσει 300 ευρώ από ένα κατάστημα εστίασης στη Μύκονο και αμέσως έσπευσε να επιβιβαστεί στο πλοίο της γραμμής προς Σαντορίνη

astynomia

Οι δράστες έφτασαν με το φορτηγό του 43χρονου δράστη έξω από το σπίτι ενός 24χρονου και ο 43χρονος πυροβόλησε δύο φορές την πόρτα της εισόδου με κυνηγετικό όπλο, ευτυχώς χωρίς να προκληθεί τραυματισμός

miksi-arxei-1

«Η χώρα μας υποχρεώθηκε να υπογράψει την εκχώρηση της εθνικής μας αυτοτέλειας και του εθνικού μας πλούτου, πράγμα που δεν συνέβη με τις υπόλοιπες χώρες που έχουν αντιμετωπίσει Μνημόνια»

14