Τα ηλεκτρικά λεωφορεία έρχονται στους δρόμους της Αθήνας

OASA_009

Μετά την εφαρμογή της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο ΟΑΣΑ προχωρά στην προμήθεια 92 λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας

Σε ένα σημαντικό βήμα αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών του προχωρά ο ΟΑΣΑ.

Μετά την εφαρμογή της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο οργανισμός προχωρά στην προμήθεια 92 λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Σήμερα, δημοσιεύθηκε η ανοιχτή πρόσκληση για σχόλια επί των τεχνικών προδιαγραφών των νέων λεωφορείων, κάτι το οποίο αποτελεί το πρώτο ουσιαστικό βήμα για την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού.

«Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη, δεδομένου ότι ο τελευταίος διαγωνισμός για την προμήθεια λεωφορείων προκηρύχτηκε το 2005» σχολίασε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουμπούρης, υπογραμμίζοντας ότι για τη χρηματοδότηση των λεωφορείων έχουν εξασφαλιστεί 30 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής.

«Η ανανέωση του στόλου οχημάτων θα συμβάλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην προμήθεια περιλαμβάνονται και 12 σύγχρονα ηλεκτρικά λεωφορεία» υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού.

Ειδικότερα, ο ΟΑΣΑ θα προκηρύξει ανοικτό διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την προμήθεια και εγκατάσταση είκοσι λεωφορείων 12 μέτρων, εξήντα αρθρωτών λεωφορείων 18 μέτρων και δώδεκα ηλεκτρικών λεωφορείων 12 μέτρων.

Τα αστικά λεωφορεία θα είναι σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO VI, σύγχρονης αισθητικής εμφάνισης και κατασκευής, με υψηλό βαθμό άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες.

Παράλληλα, θα έχουν το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και θα είναι σύμφωνα με τους όρους της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

ΣΧΟΛΙΑ (14)

George

Ελπίζω μόνο τα ηλεκτρικά λεωφορεία να μην είναι ανακατασκευή με τις μπαταρίες στην οροφή, πράγμα που τα κάνει να τουμπάρουν εύκολα λόγω ψηλού κέντρου βάρους, αλλά κανονικά ηλεκτρικά, σχεδιασμένα εξαρχής ως τέτοια. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί αγοράζουμε και θερμικά ταυτόχρονα. Το κόστος χρήσης των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρότερο και αποσβαίνουν πολύ γρήγορα την ακριβότερη τιμή τους.

George

Η Shenzhen, μια ταχέως αναπτυσσόμενη μεγαλούπολη της Κίνας με 12,5 εκατομμύρια πληθυσμό, έχει αντικαταστήσει ήδη και τα 16.000+ λεωφορεία της με ηλεκτρικά. Οι υπόλοιπες πόλεις της Κίνας ακολουθούν και συνολικά η Κίνα ρίχνει 100.000 ηλεκτρικά λεωφορεία το χρόνο στους δρόμους. Η ηλεκτροκίνηση υποχρεωτικά θα ξεκινήσει από τα οχήματα που κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα και κινούνται μέσα στις πόλεις, λόγω οικονομιών κλίμακας. Σειρά έχουν τα ταξί. Κι έπειτα τα οχήματα που κάνουν μεγαλύτερες αποστάσεις (εκτός πόλης). Τα ΙΧ έχουν ξεκινήσει νωρίτερα αλλά ο ρυθμός διείσδυσης είναι χαμηλότερος λόγω κόστους, κάτι που αναμένεται να λυθεί σε 5 χρόνια.

αγανακτησμενος

πρωτα το συνδικατο και μετα ο επιβατης ,αυτοι δεν συμφωνουν με αλλαγη δρομολογιων και ωρας ,εχουμε το φαινομενο 30 λεπτα στη σταση και 3λεωφορεια να ερχονται μαζι, επισης δεν τα σεβεται κανης .ουτε το προσωπικο της εασ ,ουτε οι πολιτες που μας εξιπηρετουν, τα εχουν πληρωση αλλοι .

@OAΣΑ

τι ακριβώς έχετε σκοπό να κάνετε με τους επιβάτες-τζαμπατζήδες που δε χτυπάνε την κάρτα τους μπαίνοντας στα λεωφορεία, τρόλει και τραμ; Περίπου οι 8 στους 10. Κι όχι μόνο δε χτυπάνε την κάρτα αλλά σπρώχνουν και θυμώνουν που κάποιος τους κλείνει την είσοδο προσπαθώντας να χτυπήσει την μηνιαία κάρτα του και δεν τους αφήνει να μπούνε πρώτοι μέσα και να πιάσουν κάθισμα. Ξεδιάντροποι γυφτελληναράδες

;

ότι γίνεται μόνο για την προμήθεια. Περιβάλλον, ρύπανση κτλ δεν ενδιαφέρει κανέναν από αυτούς.

Vasileios

Θετική κίνηση καθώς οι μεγαλύτερες και πιο σύγχρονες πρωτεύουσες του κόσμου έχουν ξεκινήσει και αυτές την εγκατάσταση ηλεκτρικών αστικών λεωφορείων που φτάνουν μέγιστες τα 80χλμ. Καλή αρχή εύχομαι!

nik the greek

Στη Γερμανια τα λεωφορια ειναι παλαιοτερα,αλλα πολυ καλα συντηρημενα,κατι που δεν γινεται στην Ελλαδα.

Μπόχα και βρώμα

Τα καθίσματα είναι ότι πιο βρώμικο υπάρχει στη γη. Συντήρηση μηδέν

5

τι του λειπει του ψωριαρη ?

Ε

Εσυ αγαπητε στο χωριο σου φροντισε να κανεις τις μετακινησεις σου με γαιδαρο. Εδω στην Αθηνα που τα λεωφορεια εχουν σαραβαλιαστει με τη χρηση τους χρειαζεται ανανεωση ολοκληρου του στολου με συγχρονα και αντιρρυπαντικα .

5

Μάστορα είμαι βετεράνος των λεωφορείων αφού κινούμαι με αυτά ανελλειπώς απο το 1984. Τα λεωφορεία χρειάζονται πρώτα πρώτα να έρχονται στην ΩΡΑ τους.Αυτο δεν έγινε ούτε θα γίνει ΠΟΤΕ.Σε ερωτήσεις γιατί ρε παιδιά δεν περνάτε κανονικά σου λένε "Είχε αρωστήσει ο συνάδελφος" "Με είχαν κλείσει πιό κάτω " κλπ ανοησίες. Δεύτερον τα λεωφορεία θέλουν αστυνόμευση. Εχω δει να ανάβουν τσιγάρα μέσα ,να εχουν απλωσει αλβανοί στα τελευταια καθίσματα σαλάμια και κονσέρβες και να τρώνε και βρωμιάρηδες επιβάτες που κατέβηκε όλο το λεωφορείο κάτω για να πάρει το επόμενο απο την βρώμα. Και τελευταίο που πρέπει να διορθωθεί είναι οι οδηγοί οι οποίοι όταν έπεσε παλιά -εσύ μπορεί να μην το θυμάσαι- το λεωφορείο πάνω στον κόσμο ,στην αφετηρία στο σημείο που είναι τώρα το μετρό πανεπιστήμιο , στην Ακαδημίας , τους είχαν περάσει απο το εργομετρικό της Καλογρέζας στο Ολυμπιακό Στάδιο και είχαν βρει ότι το 65% ήταν άχρηστοι. Απαράδεκτο για οδηγούς που μεταφέρουν χιλιάδες άτομα κάθε μέρα. Θα καίνε εκκατομύρια αυτοκίνητα υγρά καύσιμα και τα λεωφορεία μας μάραναν να γίνουν ηλεκτρικά. Τα περί γαιδάρων τα γράφεις γιατί μάλλον βλέπεις τα λεωφορεία απ έξω και δεν έχεις μπει μέσα ποτέ ή είσαι εργαζόμενος ή συγγενής εργαζόμενου σ αυτά. Ή απλώς είσαι ηλήθιος.

Ε

Για να δεις εναν ηλιθιο απλα κοιταξου στον καθρεφτη του σπιτιου σου. Τι σχεση εχουν ολα αυτα που αναφερεις με την αναγκη για ανανεωση του κουρασμενου στολου των λεωφορειων ?

ΜΗΤΣΑΡΑΣ

Πέστα χρυσόστομε !!!!

βετεράνε για γέλια

Κάποιοι καμενοι σαν εσένα καταστρεψαν αυτή την χωρα. Μικροπρεπές ανθρωπάκι, με μέτριο iq που νομίζει ότι τα ξέρει όλα. Κρίνεις και προσβάλεις τους αλλους για να αισθανθείς κάποιος απο το τίποτα που είσαι.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

psin

Ο δήμαρχος Μαραθώνα έκανε λόγο για «γωνία λήψης της φωτογραφίας όπου φαίνεται να επιδιώκει να σταματήσει τον αγώνα» - Ευχαρίστησε μέσω Facebook όσους έτρεξαν στον Μαραθώνιο, ενώ «ανέβασε» και σχόλια δρομέων

1
lymperopoulos_taxi

«Ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά… Λίγο νωρίτερα από το συνηθισμένο, ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης ντύθηκε Άγιος Βασίλης και μοιράζει δώρα» λένε οι ιδιοκτήτες ταξί, σχολάζοντας το σκέλος του σχεδίου της ΝΔ για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, που αφορά στην επιδότηση 3.500 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικών ταξί

14
4619514

«Όποιες κι αν είναι οι επιδιώξεις τους  δεν πρόκειται να αποτελέσουν τροχοπέδη στην απονομή της Δικαιοσύνης» σημείωσε ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρης Βερβεσός

george

Ο Γιώργος Μπούφας έχει καστανά μαλλιά, καστανά μάτια, έχει ύψος 1,70 μ. και ζυγίζει 54 κιλά - Αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας - Εξαφανίσθηκε στη μία το μεσημέρι από το σχολείο του  - Η δραματική έκκληση της μητέρας του