Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Στην τελική ευθεία η επέκταση του προαστιακού στο Λουτράκι
Στην τελική ευθεία η επέκταση του προαστιακού στο Λουτράκι
Το έργο αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2020 – Τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Το Φεβρουάριο του 2020 αναμένεται ότι θα ξεκινήσει η λειτουργία του προαστιακού στο Λουτράκι, σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνο Βούρδα.
Με βάση το χρονοδιάγραμμα, στις 23 Μαρτίου 2018 ολοκληρώνεται η κατάθεση αιτήσεων – προσφορών υποψηφίων αναδόχων. Η υπογραφή της σύμβασης προσδιορίζεται μέχρι το Σεπτέμβριο, ενώ το έργο θα ολοκληρωθεί το πολύ μέσα σε 18 μήνες.
Ο κ. Βούρδας παρουσίασε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου, που περιλαμβάνει διπλή γραμμή τρένου 6,4 χλμ από τον Ισθμό ως το Λουτράκι με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση, αποβάθρες σε Ισθμό, Καζίνο – Μηχανικό και Λουτράκι (οδός Αιγαίου), δευτερεύουσα γραμμή στον Ισθμό για διέλευση προς Κόρινθο και Λουτράκι, ανακαίνιση σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου, τοποθέτηση αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων, δυνατότητα απευθείας σύνδεσης Λουτρακίου με Κόρινθο και Αθήνα.
Το υπουργείο αποκλείει να υπάρχει εμπλοκή, καθώς, όπως επισημαίνουν οι αρμόδιοι, έχει εξασφαλιστεί η τήρηση των κανόνων διαλειτουργικότητας της νέας με την κεντρική σιδηροδρομική γραμμή και η ρύθμιση των ζητημάτων απαλλοτριώσεων.
Οι ανακοινώσεις έγιναν στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν οι Γενικοί Γραμματείς του υπουργείου Υποδομών, Γιώργος Δέδες και Θάνος Βούρδας σε τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Ο κ. Δέδες ανέφερε ότι το έργο, προϋπολογισμού 15 εκατ. Ευρώ, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. «Εντάξαμε το έργο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, δεσμεύσαμε τις πιστώσεις, έχουμε τις εγκρίσεις από όλες τις αρμόδιες επιτροπές για τα τεύχη δημοπράτησης και το υλοποιούμε», ανέφερε, αφήνοντας αιχμές για τις προηγούμενες κυβερνήσεις.
Με βάση το χρονοδιάγραμμα, στις 23 Μαρτίου 2018 ολοκληρώνεται η κατάθεση αιτήσεων – προσφορών υποψηφίων αναδόχων. Η υπογραφή της σύμβασης προσδιορίζεται μέχρι το Σεπτέμβριο, ενώ το έργο θα ολοκληρωθεί το πολύ μέσα σε 18 μήνες.
Ο κ. Βούρδας παρουσίασε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου, που περιλαμβάνει διπλή γραμμή τρένου 6,4 χλμ από τον Ισθμό ως το Λουτράκι με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση, αποβάθρες σε Ισθμό, Καζίνο – Μηχανικό και Λουτράκι (οδός Αιγαίου), δευτερεύουσα γραμμή στον Ισθμό για διέλευση προς Κόρινθο και Λουτράκι, ανακαίνιση σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου, τοποθέτηση αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων, δυνατότητα απευθείας σύνδεσης Λουτρακίου με Κόρινθο και Αθήνα.
Το υπουργείο αποκλείει να υπάρχει εμπλοκή, καθώς, όπως επισημαίνουν οι αρμόδιοι, έχει εξασφαλιστεί η τήρηση των κανόνων διαλειτουργικότητας της νέας με την κεντρική σιδηροδρομική γραμμή και η ρύθμιση των ζητημάτων απαλλοτριώσεων.
Οι ανακοινώσεις έγιναν στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν οι Γενικοί Γραμματείς του υπουργείου Υποδομών, Γιώργος Δέδες και Θάνος Βούρδας σε τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Ο κ. Δέδες ανέφερε ότι το έργο, προϋπολογισμού 15 εκατ. Ευρώ, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. «Εντάξαμε το έργο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, δεσμεύσαμε τις πιστώσεις, έχουμε τις εγκρίσεις από όλες τις αρμόδιες επιτροπές για τα τεύχη δημοπράτησης και το υλοποιούμε», ανέφερε, αφήνοντας αιχμές για τις προηγούμενες κυβερνήσεις.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα