Τραγωδία στη Φθιώτιδα: Ξεκληρίστηκε οικογένεια σε σφοδρό τροχαίο

Τραγωδία στη Φθιώτιδα: Ξεκληρίστηκε οικογένεια σε σφοδρό τροχαίο

ΙΧ αυτοκίνητο συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με απορριμματοφόρο με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους ένας 55χρονος, ο 84χρονος πατέρας του και η μητέρα του 82 ετών

Τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαίο δυστύχημα με την εμπλοκή τριών αυτοκινήτων, το οποίο σημειώθηκε λίγο μετά τη 1 το μεσημέρι, στην παλαιά εθνική οδό Λαμίας - Θεσσαλονίκης στο ύψος του «Γκλαντζούνη» στον Καραβόμυλο.

Σύμφωνα με το LamiaReport, στο μοιραίο αυτοκίνητο, ένα ασημί Nissan, επέβαινε η οικογένεια ενός ιερέα από την Άνω Σπαρτιά του Δήμου Στυλίδας. Οδηγός του αυτοκινήτου ήταν ένας 55χρονος, εκπαιδευτικός, ενώ στη θέση του συνοδηγού  καθόταν  84χρονος ιερέας και πατέρας του και στο πίσω κάθισμα η μητέρα του ηλικίας 82 ετών.


   
Από τη σφοδρή πλαγιομετωπική σύγκρουση με το απορριμματοφόρο του Δήμου Ιστιαίας σκοτώθηκαν επί τόπου ο γιος και ο πατέρας, ενώ σοβαρά τραυματισμένη διακομίστηκε στο Κέντρο Υγείας Στυλίδας η  84χρονη, η οποία απεγκλωβίστηκε από πυροσβέστες, άνδρες του ΕΚΑΒ και διερχόμενους οδηγούς.

Η άτυχη γυναίκα όμως λίγο αργότερα υπέκυψε στα τραύματά της.

Το χρονικό της τραγωδίας

Σύμφωνα με το LamiaReport, όλα ξεκίνησαν όταν ο οδηγός ενός μπλε αγροτικού, που κινούταν προς Ράχες, αρχικά έβγαλε φλας και επιχείρησε να στρίψει μέσα στον «Γκλαντζούνη».

Την τελευταία στιγμή φέρεται να άλλαξε γνώμη και να βγήκε πάλι δεξιά, με αποτέλεσμα ο οδηγός του ασημί Nissan που ακολουθούσε να αιφνιδιαστεί και για να τον αποφύγει βγήκε στο αντίθετο ρεύμα πέφτοντας με δύναμη πάνω στο απορριμματοφόρο, το οποίο στη συνέχεια έπεσε πάνω σε αυτοκίνητο ο οδηγός του οποίου περίμενε να βγει στην παλαιά εθνική οδό.



Ωστόσο, το τελικό πόρισμα για το τριπλό θανατηφόρο τροχαίο φυσικά θα το βγάλει η αστυνομία που διενεργεί προανακριση και συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία και τις μαρτυρίες.


ΣΧΟΛΙΑ (14)

Διπλή γραμμή

Στο σημείο αυτό υπάρχει διπλή διαχωριστική γραμμή. Το μπλε δεν έπρεπε να επιχειρήσει στρίψει αριστερά στον Γκλατζούνη από τη αρχή. Κρίμα και πάλι.

Για αλλη μια φορα ενα αγροτικο

Ενα ντοπιος που κινητε σε κεντρικο δρομο λες και ειναι σε χωματοδρομο!Τρεχουμε βεβαια σφαιρα αλλα λιγο τα αγροτικα λιγο τα τρακτερ λιγο και το καλο εθνικο οδικο μας δικτυο μας εχουν διαλυση!

έμπειρος οδηγός

Όταν προπορευόμενος οδηγός σε δρόμο διπλής ή μονής κυκλοφορίας ανάβει φλας για να μπει σε παράδρομο ποτέ δεν τον προσπερνάς προτού το αυτοκίνητό του ήδη έχει μπει στον παράδρομο. Και τούτο διότι εάν το μετανιώσει την τελευταία στιγμή(όπως στο τραγικό εδώ συμβάν) θα πεταχτείς για να τον αποφύγεις καθώς προσπερνάς την τελευταία στιγμή στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, όπου εκεί σώζεσαι μόνο εάν είσαι τυχερός και δεν έρχεται όχημα από το αντίθετο ρεύμα . Επίσης σε μονής κυκλοφορίας δρόμο, όταν προηγείται αλλο αυτοκίνητο και ο οδηγός ανάβει φλας για να μπει σε παράδρομο πιάνοντας και λίγιο δεξιά σε στενό δρόμο κυκλοφορίας πάλι δεν τον προσπερνάς, διότι εάν το μετανιώσει και δεν στρίψει την τελευταία στιγμή θα σε βρει από πλάγια καθώς τον ακολουθείς. Και πολλώ δε μάλλον εάν πίσω από σένα που κάνεις την προσπέραση ακολουθεί και άλλος βιαστικός οδηγός και επιχειρεί και αυτός να προσπεράσει μαζί με σένα εκεί θα γίνει και καραμπόλα και κόλαση. Ο άριστος οδηγός δεν εκείνος που ξέρει το τιμόνι και οδηγεί καλά στο δρόμο, αλλαάριστος είναι εκείνος που προβλέπει και προαισθάνεται από τον προπορευόμενο ποιο λάθος μπορεί να κάνει για να είναι έτοιμος να το αποφύγει. Κι αυτό σίγουρα θέλει εμπειρία και μεγάλη αντίληψη πιθανών κινδύνων. Και το τελευταίο: εάν μπροστά από σας ο μπροστινός από εσας οδηγός που τον βλέπετε από 5 - 20 μέτρα πίσω του ότι παρκάρει δεξιά ή αριστερά του δρόμου κορνάρετε πριν τον προσπεράσετε ή τον προσπερνάτε αμέριμνοι; Εάν δεν κορνάρετε μέγα το λάθος σας!! Διότι πλειστάκις(έχω δει τουλάχιστον 5 τέτοιες περιπτώσεις) μόλις παρκάρει ο οδηγός αφηρημένος ανοίγει την πόρτα του προς τον δρόμο, ή κάποιος άλλος συνεπιβάτης την πίσω πόρτα σε δευτερόλεπτα μετά το παρκάρισμα και καθώς θα περνάτε δίπλα του και η πόρτα του θα ξηλωθεί και το αυτοκίνητό σας θα χαλάσει και τραυματισμός μπορει να συμβεί. Με το κορνάρισμα τον προειδοποιείτε και τον "ξυπνάτε". Αυτά τα 2% από τους 100 κινδύνους που παραμονεύουν κάθε μέρα στους δρόμους και οι άπειροι οδηγοί, ως επί το πλέιστον, πέφτουν συνεχώς θύματα μη σωστής εκπαίδευσης, της απειρίας τους και μη σωστού διαβάσματος της κυκλοφορίας στους δρόμους που οδηγούν..

Καραφλιασα

Ναρωτικα παιρνεις?Εβγαλε δικο του κωδικα αυτος. Που μενεις '' έμπειρος οδηγός'' να ξερω να.... φυλαγομαι

έμπειρος οδηγός

@Καραφλιασα 10/10/201703:03 Εσύ να οδηγείς πάντα , όπως οδηγείς και μη λαμβάνεις καθόλου υπόψη σου τα όσα εγώ έγραψα. Πέταξέ τα αυτά όλα στον κάλαθο των αχρήστων και να είναι σαν να μην τα διάβασες. Πες ότι είναι συμβουλές ενός ανίδεου και άσχετου οδηγού. Και σου εύχομαι ειλικρινά να είσαι πάντα, σε όλη σου τη ζωή, σώος και αβλαβής. Σε χαιρετώ.

Σε

λιγο με τροχαια σε αυτη την χωρα φλερταρουμε να γινει αληθινη η ρηση δεν θα υπαρχει παπας να μας θαψει! Πολεμος κανονικος!

Νικόλαος Τσουκαλάς

Κάμερες παντού.ΔΕΝ αλάζει το attitute αυτού του λαού, ούτε με μεταμόσχευση εγκεφάλου!Και για να αποφύγουμε μάρτυρες και άλλα κατασκευασμένα πορίσματα, κάμερες υποχρεωτικά και στα αυτοκίνητα!

Christos

Η καμπίνα του αυτοκινήτου είναι ανέπαφη. Το πιθανότερο ήταν οι επιβάτες να μη φορούσαν ζώνη. Οι κάμερες από τι ακριβώς θα σε προστατεύουν ? Στη Γερμανία που σε ενα ικανοποιητικό τμήμα των αυτοκινητόδρομων δεν έχουν όρια ταχύτητας, έχουν περισσότερα ατυχήματα ?

κ.δ

ο θεος να μας φυλαει απο δαυτους , παιδεια οδηγησης μηδεν

Chris

''Ο οδηγός ενός μπλε αγροτικού, που κινούταν προς Ράχες αρχικά έβγαλε φλας και επιχείρησε να στρίψει μέσα στον Γκλαντζούνη αλλά την τελευταία στιγμή φέρεται να άλλαξε γνώμη και βγήκε πάλι δεξιά.. Πάντα ο κλασσικός βλάκας οδηγός κάνει το λάθος και την πληρώνει ο αθώος που έρχεται απο πίσω...

Δεν είναι...

...ακριβώς έτσι.Είσαι υποχρεωμένος να ρυθμίζεις την ταχύτητά σου με βάση τις επικρατούσες κάθε φορά συνθήκες, να τηρείς σωστές αποστάσεις ασφαλείας και να είσαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να αντιδράσεις σε απρόβλεπτες περιπτώσεις.Ή σε όχι και τόσο απρόβλεπτες όπως το να θέλει ο άλλος να στρίψει για κάπου και τελικά να αλλάξει γνώμη. Όταν έρχεσαι από πισω με 120 χλμ για παράδειγμα δεν είσαι και τόσο αθώος.Εάν δηλαδή σε σημείο, που έχει τόσες διασταυρώσεις, πήγαινε με 50 και 70 χλμ σου λέω εγώ, για ποιόν ακριβώς λόγο με τέτοια ταχύτητα να φύγει αιφνιδιασμένος απέναντι και να καρφωθεί σε άλλο όχημα;Δεν μπορώ να γνωρίζω τι ακριβώς έγινε, αλλά η λογική λέει ότι η ταχύτητά του ήταν τέτοια που δεν του επέτρεψε να ελέγξει το αυτοκίνητό του. δυστυχώς είμαι κάθε μέρα στο δρόμο, σε επαρχιακούς δρόμους μάλιστα, και ομολογώ ότι κάθε φορά που γυρνάω το κλειδί τρέμω μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου.Ειναι προκλητικά υπερβολική και θανατηφόρα η ταχύτητα με την οποία κινείται ο μέσος Έλληνας οδηγός σε οποιεσδήποτε συνθήκες.Εξ ού και τα αποτελέσματα σε φόρο αίματος.δυστυχώς για όλους μας.

Γεμίσαμε εξυπνάκιδες...

Εσύ έβγαλες και πόρισμα για την ταχύτητα του οχήματος του 55χρονου οδηγού χωρίς να αναφέρεται κάπου, αλλά φαίνεται πως αδυνατείς να βγάλεις πόρισμα για την δείκτη ευφυίας του μπαστουνόβλαχου με το μπλε φορτηγάκι που οδηγούσε σε δρόμο λες και δεν υπήρχαν άλλοι...ρε μπας και είσαι ο μπαστουνόαρβανιτόβλαχος;;;

Μα πρόταση που λέει πολλά

Ο οδηγός ενός μπλε αγροτικού, που κινούταν προς Ράχες αρχικά έβγαλε φλας και επιχείρησε να στρίψει μέσα στον Γκλαντζούνη αλλά την τελευταία στιγμή φέρεται να άλλαξε γνώμη και βγήκε πάλι δεξιά... Να σε φυλάει ο Θεός από αγρότη-οδηγό.

ΘΟΔΩΡΟΣ

Πρεπει να εχεις τα ματια σου 114 στην επαρχια κυκλοφορουν χωρις διπλωματα σε αντιθετο ρευμα το βραδυ χωρις φωτα επει ξερουν που ειναι τα μπλοκα . Και αν τους πεις και κατι σου λενε εσυ δε ξερεις να φυλαχτεις

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης