bwin και bwinSportFM ένωσαν τις δυνάμεις τους και μαζί πρόσφεραν €4.000, για την ενίσχυση του έργου του Χατζηπατέρειου Ιδρύματος.
Θα γίνουμε διεθνώς ρεζίλι… ξανά
Θα γίνουμε διεθνώς ρεζίλι… ξανά
Έπειτα από απόφαση της ιδιοκτήτριας εταιρείας, το κρουαζιερόπλοιο Zenith δεν πρόκειται να καταπλεύσει τη Δευτέρα...
Έπειτα από απόφαση της ιδιοκτήτριας εταιρείας, το κρουαζιερόπλοιο Zenith δεν πρόκειται να καταπλεύσει τη Δευτέρα στο λιμάνι του Πειραιά, λόγω της απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.
Αγωνία επικρατεί και για το τι μέλλει γενέσθαι και με άλλα πέντε κρουαζιερόπλοια που αναμένονται την ίδια ημέρα στον Πειραιά με χιλιάδες επιβάτες.
Σε συνέντευξη τύπου για την απεργία τους, ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κ. Γ.Χαλάς δήλωσε ότι «οι Έλληνες ναυτεργάτες θα αντισταθούν σε πολιτικές που ακολουθεί η κυβέρνηση και στρέφονται κατά των δικαιωμάτων τους, όπως και σε λογικές που θέλουν να φέρουν πλοία με ξένες σημαίες, στα οποία δεν θα υπάρχουν Έλληνες ναυτικοί».
Είπε ακόμη ότι το κρουαζιερόπλοιο «Zenith» αποτελεί «δούρειο ίππο συμφερόντων, προκειμένου να καθιερωθεί και στην Ελλάδα κρουαζιέρα από πλοία, στα οποία εργάζονται ναυτικοί χωρίς στοιχειώδη δικαιώματα, με πολύ χαμηλούς μισθούς και ανασφάλιστοι».
«Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε πλοία, όπως το Zenith, να συνεχίσουν να εκτελούν δρομολόγια στην Ελλάδα, αφού υπάρχει σοβαρό θέμα ασφάλειας, καθώς εργάζονται 613 άτομα από 27 χώρες και υπάρχει σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας και συνεννόησης μεταξύ τους» είπε ο ίδιος.
Αγωνία επικρατεί και για το τι μέλλει γενέσθαι και με άλλα πέντε κρουαζιερόπλοια που αναμένονται την ίδια ημέρα στον Πειραιά με χιλιάδες επιβάτες.
Σε συνέντευξη τύπου για την απεργία τους, ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κ. Γ.Χαλάς δήλωσε ότι «οι Έλληνες ναυτεργάτες θα αντισταθούν σε πολιτικές που ακολουθεί η κυβέρνηση και στρέφονται κατά των δικαιωμάτων τους, όπως και σε λογικές που θέλουν να φέρουν πλοία με ξένες σημαίες, στα οποία δεν θα υπάρχουν Έλληνες ναυτικοί».
Είπε ακόμη ότι το κρουαζιερόπλοιο «Zenith» αποτελεί «δούρειο ίππο συμφερόντων, προκειμένου να καθιερωθεί και στην Ελλάδα κρουαζιέρα από πλοία, στα οποία εργάζονται ναυτικοί χωρίς στοιχειώδη δικαιώματα, με πολύ χαμηλούς μισθούς και ανασφάλιστοι».
«Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε πλοία, όπως το Zenith, να συνεχίσουν να εκτελούν δρομολόγια στην Ελλάδα, αφού υπάρχει σοβαρό θέμα ασφάλειας, καθώς εργάζονται 613 άτομα από 27 χώρες και υπάρχει σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας και συνεννόησης μεταξύ τους» είπε ο ίδιος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα