Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Οι 8 νικητές του βραβείου «Στέλιος Χατζηιωάννου 2017»
Οι 8 νικητές του βραβείου «Στέλιος Χατζηιωάννου 2017»
Ανάμεσα σε 89 εταιρείες που έθεσαν συνολικά υποψηφιότητα στη φετινή διοργάνωση, μεγάλος νικητής για το 2017 ανακηρύχθηκε η εταιρεία MELIRA Greek Honey
Για δέκατη συνεχή χρονιά ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου βράβευσε με 100.000 ευρώ, συνολικά 8 νέες εταιρείες στο πλαίσιο του «Βραβείο Στέλιος Χατζηιωάννου επιχειρηματικό ξεκίνημα 2017».
Ανάμεσα σε 89 εταιρείες που έθεσαν συνολικά υποψηφιότητα στη φετινή διοργάνωση, μεγάλος νικητής για το 2017 ανακηρύχθηκε η εταιρεία MELIRA Greek Honey η οποία, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της οικογενειακής παράδοσης, δημιουργεί εκλεκτά μονοποικιλιακά μέλια, αλλά και μια σειρά άλλων προϊόντων με βάση το αγνό ελληνικό μέλι.
Η MELIRA εξειδικεύεται στην ξεχωριστή πρόσμιξη των μονοποικιλιακών μελιών και των προϊόντων της μέλισσας όπως η γύρη, η προπόλη και ο βασιλικός πολτός, αναδεικνύοντας την ποικιλομορφία τους, ανάλογα με την φυτική τους προέλευση, αλλά και τα μοναδικά ελληνικά, αγνά χαρακτηριστικά τους.
Εκτός από τη MELIRA Greek Honey που έλαβε το ποσό των €30.000, επτά ακόμα Εταιρείες ανακηρύχθηκαν νικήτριες, λαμβάνοντας το ποσό των €10.000 έκαστη. Πρόκειται για τις: Agro Know, εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της έρευνας και ανάπτυξης πληροφοριών σε οικολογικά και γεωργικά θέματα. Athens Insiders, εταιρεία με εξειδικευμένες υπηρεσίες τουρισμού. Chimera , εταιρεία παραγωγής προϊόντων με βάση το ελληνικό κρασί. Choureal, ζαχαροπλαστείο το οποίο ειδικεύεται στο προφιτερόλ. Elixir , κέντρο υγείας και ομορφιάς. Relevance, εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες ψηφιακής διαφήμισης και Sea You Soon , εταιρεία με πετσέτες θαλάσσης.
Ανάμεσα σε 89 εταιρείες που έθεσαν συνολικά υποψηφιότητα στη φετινή διοργάνωση, μεγάλος νικητής για το 2017 ανακηρύχθηκε η εταιρεία MELIRA Greek Honey η οποία, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της οικογενειακής παράδοσης, δημιουργεί εκλεκτά μονοποικιλιακά μέλια, αλλά και μια σειρά άλλων προϊόντων με βάση το αγνό ελληνικό μέλι.
Η MELIRA εξειδικεύεται στην ξεχωριστή πρόσμιξη των μονοποικιλιακών μελιών και των προϊόντων της μέλισσας όπως η γύρη, η προπόλη και ο βασιλικός πολτός, αναδεικνύοντας την ποικιλομορφία τους, ανάλογα με την φυτική τους προέλευση, αλλά και τα μοναδικά ελληνικά, αγνά χαρακτηριστικά τους.
Εκτός από τη MELIRA Greek Honey που έλαβε το ποσό των €30.000, επτά ακόμα Εταιρείες ανακηρύχθηκαν νικήτριες, λαμβάνοντας το ποσό των €10.000 έκαστη. Πρόκειται για τις: Agro Know, εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της έρευνας και ανάπτυξης πληροφοριών σε οικολογικά και γεωργικά θέματα. Athens Insiders, εταιρεία με εξειδικευμένες υπηρεσίες τουρισμού. Chimera , εταιρεία παραγωγής προϊόντων με βάση το ελληνικό κρασί. Choureal, ζαχαροπλαστείο το οποίο ειδικεύεται στο προφιτερόλ. Elixir , κέντρο υγείας και ομορφιάς. Relevance, εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες ψηφιακής διαφήμισης και Sea You Soon , εταιρεία με πετσέτες θαλάσσης.
Κατά τη διάρκεια της φετινής τελετής απονομής, ο Στέλιος Χατζηιωάννου δήλωσε σχετικά: «Σε μια χρονιά σταθμό για τη διοργάνωση του θεσμού που φέτος συμπληρώνει 10 χρόνια, η συμμετοχή νέων επιχειρηματιών ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Είναι παράλληλα εντυπωσιακό και ελπιδοφόρο ότι τόσοι νέοι άνθρωποι, κόντρα στην Ελλάδα της κρίσης, επιλέγουν να τολμήσουν, να επενδύσουν στα όνειρά τους και τελικά να συμβάλουν ουσιαστικά στην ανάπτυξη της χώρας τους. Η δημιουργικότητα, η προσπάθεια, η καινοτομία και η αφοσίωση στο στόχο τους, σε συνδυασμό με το υγιές επιχειρηματικό μοντέλο που παρουσίασαν, βοήθησε τις εταιρείες που έφθασαν στο τελικό στάδιο της διοργάνωσης, να διακριθούν. Όσο υπάρχουν νέοι με ουσιαστικό όραμα, αποφασιστικότητα και διάθεση για δουλειά και ρίσκο, όπως οι συμμετέχοντες στο «ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΧΡΟΝΙΑΣ 2017», η Ελλάδα μπορεί να ελπίζει ότι θα βγει από την κρίση».
Η Εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο κτήριο του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου, στο κέντρο της Αθήνας. Στον ίδιο χώρο, υλοποιείται καθημερινά η πρωτοβουλία του Ιδρύματος, «Φαγητό από Καρδιάς», με διανομή περισσότερων από 25.000 σνακ, σε 12 διαφορετικά σημεία σε Αθήνα και Κύπρο. Μέσα από την πρωτοβουλία αυτή έχουν διανεμηθεί τα τελευταία χρόνια σε Ελλάδα και Κύπρο, συνολικά 9 εκατομμύρια σνακ.
Το Βραβείο απευθύνεται αποκλειστικά σε νέες και νέους Έλληνες επιχειρηματίες μέχρι 40 ετών (γεννηθείς το 1977 ή αργότερα) που έχουν ιδρύσει την εταιρεία τους στην Ελλάδα και έχουν ξεκινήσει την επιχειρηματική τους δραστηριότητα τα τελευταία 7 χρόνια, συγκεντρώνοντας συνολικό τζίρο τουλάχιστον €10.000 το χρόνο. Η επιχείρησή τους πρέπει να απασχολεί τουλάχιστον δύο άτομα και ο επιχειρηματίας πρέπει να κατέχει τουλάχιστον το 50% αυτής. Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες της εταιρείας είναι δύο άτομα, θα πρέπει να κατέχουν, συνολικά και οι δύο, το 80% της επιχείρησής τους. Αιτήσεις με περισσότερους από δύο υποψήφιους από την ίδια εταιρεία δεν γίνονται δεκτές.
Μέχρι σήμερα, έχουν συνολικά βραβευθεί 16 επιχειρήσεις, με 8 από αυτές να ανακηρύσσονται νικητές το 2016. Αναλυτικά, ανάμεσα σε συνολικά 67 συμμετοχές, αριθμό ρεκόρ για τα δεδομένα του Διαγωνισμού μέχρι πέρυσι, μεγάλος νικητής ήταν η εταιρεία Sun of a Beach που έλαβε το ποσό των €30.000. Επτά ακόμα εταιρείες βραβεύθηκαν την ίδια χρονιά με το ποσό των €10.000 η κάθε μια. Πρόκειται για τις:Agnotis, Apifon, Glowbox, Isostevia, Mermix, Finest Roots και Sleed. Τις προηγούμενες χρονιές, νικήτριες ανακηρύχθηκαν οι εταιρείες: Sede (το 2015), Ancient Greek Sandals (το 2014), Nanobionic (το 2013), People for Business (το 2012), Fereikos Helix (το 2011), Fasmetrics (το 2010), Zoo.gr (το 2009) και Simply Burgers (το 2008).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα