Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Αρχίζει η «μεγάλη μάχη» για τη γραμμή 4 του Μετρό
Αρχίζει η «μεγάλη μάχη» για τη γραμμή 4 του Μετρό
Θα συνδέει το Γαλάτσι με το Γουδί με 14 σταθμούς
Σε περίπου ένα μήνα προβλέπεται να ξεκινήσει η πρώτη φάση του διαγωνισμού για τη γραμμή 4 του μετρό που θα συνδέσει το Γαλάτσι με το Γουδί με 14 σταθμούς. Πρόκειται για τη διαδικασία της προεπιλογής των υποψηφίων, από την οποία θα κριθεί ποιοι θα προχωρήσουν στη μεγάλη κούρσα του έργου προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ. Ανάδοχος πάντως δεν προβλέπεται να υπάρξει πριν τις αρχές του 2018.
Για τη μαμούθ γραμμή του μετρό, με την οποία ανοίγει ξανά η αγορά των μεγάλων έργων σταθερής τροχιάς που είχε κλείσει με την ανάθεση του μετρό του Πειραιά, προβλέπεται πλήθος υποψηφίων. Το τελευταίο διάστημα τις λεπτομέρειες του διαγωνισμού, διερευνούν μεγάλες ξένες εταιρείες, καθώς από τις συμμαχίες που θα συγκροτηθούν για το μεγάλο έργο, θα κριθεί η επιτυχία στο διαγωνισμό.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει πάντως η στάση των ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τελικά σχήματα δεν έχουν οριστικοποιηθεί καθώς οι εταιρείες περιμένουν τα τεύχη δημοπράτησης για να καθορίσουν, την στρατηγική τους και αν θα χρειαστεί λόγω απαιτήσεων και προδιαγραφών του έργου, να συμμαχήσουν με τα ευρωπαϊκά μεγαθήρια των κατασκευών. Σκέψεις υπάρχουν ακόμη και για την συγκρότηση μιας αμιγώς ελληνικής κοινοπραξίας, στην οποία θα μπορούσε να ενταχθεί όλη η «dream team» των κατασκευών (Άκτωρ, ΓΕΚ-Τέρνα, J&P Άβαξ), όμως οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν το επόμενο διάστημα. Επί του παρόντος, οι ενδιαφερόμενοι πάνε και έρχονται ενώ σε αυτούς που έχουν ζητήσει στοιχεία για τον διαγωνισμό είναι και η μεγαλύτερη Κινεζική εταιρεία τροχαίου υλικού CRRC Corporation.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Για τη μαμούθ γραμμή του μετρό, με την οποία ανοίγει ξανά η αγορά των μεγάλων έργων σταθερής τροχιάς που είχε κλείσει με την ανάθεση του μετρό του Πειραιά, προβλέπεται πλήθος υποψηφίων. Το τελευταίο διάστημα τις λεπτομέρειες του διαγωνισμού, διερευνούν μεγάλες ξένες εταιρείες, καθώς από τις συμμαχίες που θα συγκροτηθούν για το μεγάλο έργο, θα κριθεί η επιτυχία στο διαγωνισμό.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει πάντως η στάση των ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τελικά σχήματα δεν έχουν οριστικοποιηθεί καθώς οι εταιρείες περιμένουν τα τεύχη δημοπράτησης για να καθορίσουν, την στρατηγική τους και αν θα χρειαστεί λόγω απαιτήσεων και προδιαγραφών του έργου, να συμμαχήσουν με τα ευρωπαϊκά μεγαθήρια των κατασκευών. Σκέψεις υπάρχουν ακόμη και για την συγκρότηση μιας αμιγώς ελληνικής κοινοπραξίας, στην οποία θα μπορούσε να ενταχθεί όλη η «dream team» των κατασκευών (Άκτωρ, ΓΕΚ-Τέρνα, J&P Άβαξ), όμως οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν το επόμενο διάστημα. Επί του παρόντος, οι ενδιαφερόμενοι πάνε και έρχονται ενώ σε αυτούς που έχουν ζητήσει στοιχεία για τον διαγωνισμό είναι και η μεγαλύτερη Κινεζική εταιρεία τροχαίου υλικού CRRC Corporation.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα