Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Σχολικές κοπάνες με τις «ευλογίες» Φίλη
Σχολικές κοπάνες με τις «ευλογίες» Φίλη
Πώς θα λειτουργεί το «ηλεκτρονικό» απουσιολόγιο!
UPD:
30
ΣΧΟΛΙΑ
Το φαινόμενο των μαζικών απουσιών των μαθητών πριν από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, προκειμένου να διαβάσουν για τις εξετάσεις και όχι να παρακολουθήσουν το σχολείο τους, υποβοηθείται, όπως φαίνεται εφέτος, και από το υπουργείο Παιδείας.
Με απόφαση του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη «Οι απουσίες των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έγιναν κατά το τρέχον σχολικό έτος, λόγω της εποχικής γρίπης, δε θα ληφθούν υπόψη για το χαρακτηρισμό της φοίτησής τους».
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση προϋπόθεση για την απαλλαγή από τις συγκεκριμένες απουσίες αποτελεί η προσκόμιση των σχετικών δικαιολογητικών στον/στη Διευθυντή/-ντρια της σχολικής μονάδας. Η απόφαση αυτή δημιουργεί πολλά ερωτηματικά στην εκπαιδευτική κοινότητα για το κατά πόσο μπορεί να απουσιάζει μαθητής με δικαιολογητικό από γιατρό.
O κάθε μαθητής έχει 114 απουσίες συνολικά οπότε τίθεται το ερώτημα γιατί βγαίνει απόφαση λίγο πριν τη λήξη του διδακτικού έτους και το κυριότερο γιατί ένας μαθητής που αρρώστησε τον Δεκέμβρη να φέρει δικαιολογητικά τον Μάιο. Επίσης ένα ερώτημα που τίθεται είναι γιατί αυτά τα δικαιολογητικά δεν παρουσιάστηκαν εντός των προθεσμιών που ισχύει για τις υπόλοιπες ασθένειες.
Με απόφαση του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη «Οι απουσίες των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έγιναν κατά το τρέχον σχολικό έτος, λόγω της εποχικής γρίπης, δε θα ληφθούν υπόψη για το χαρακτηρισμό της φοίτησής τους».
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση προϋπόθεση για την απαλλαγή από τις συγκεκριμένες απουσίες αποτελεί η προσκόμιση των σχετικών δικαιολογητικών στον/στη Διευθυντή/-ντρια της σχολικής μονάδας. Η απόφαση αυτή δημιουργεί πολλά ερωτηματικά στην εκπαιδευτική κοινότητα για το κατά πόσο μπορεί να απουσιάζει μαθητής με δικαιολογητικό από γιατρό.
O κάθε μαθητής έχει 114 απουσίες συνολικά οπότε τίθεται το ερώτημα γιατί βγαίνει απόφαση λίγο πριν τη λήξη του διδακτικού έτους και το κυριότερο γιατί ένας μαθητής που αρρώστησε τον Δεκέμβρη να φέρει δικαιολογητικά τον Μάιο. Επίσης ένα ερώτημα που τίθεται είναι γιατί αυτά τα δικαιολογητικά δεν παρουσιάστηκαν εντός των προθεσμιών που ισχύει για τις υπόλοιπες ασθένειες.
Όπως έχει ανακοινώσει πάντως ο κ. Φίλης μελετάται ένα αυτοματοποιημένο σύστημα καταγραφής των απουσιών των μαθητών, το οποίο θα υπολογίζει τις υπερβάσεις ορίων και θα προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ενημέρωσης των γονέων, χωρίς καν να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με το σχολείο.
Σκοπός είναι το «ηλεκτρονικό» απουσιολόγιο να ειδοποιεί αυτόματα τους γονείς των μαθητών.
Το νέο σύστημα «θα βοηθά αφενός τους γονείς να έχουν μια άμεση πληροφόρηση για την πρόοδο των παιδιών τους, αφετέρου τους εκπαιδευτικούς να μην καταναλώνουν άσκοπα χρόνο εις βάρος του κυρίως έργου τους που είναι το διδακτικό» επεσήμανε ο κ. Φίλης.
Για ιδιαιτέρως προβληματική κατάσταση με το ολοένα και αυξανόμενο ποσοστό των μαθητών που συνειδητά απουσιάζουν από τα σχολεία τους και στρέφονται σε μαθήματα συμπληρωματικής εκπαίδευσης όσο πλησιάζει η έναρξη των πανελληνίων εξετάσεων έκανε λόγο στη Βουλή ο Βουλευτής Επικρατείας, Καθηγητής Θεόδωρος Φορτσάκης και ο Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων ΝΔ, Βουλευτής Λάρισας, Χαρακόπουλος.
Οι συνυπογράφοντες βουλευτές, ρωτούν τον Υπουργό Παιδείας, αιτούμενοι την κατάθεση των σχετικών εγγράφων:
· Ποια είναι τα ποσοστά απουσίας των μαθητών της Γ’ Λυκείου κατά το μήνα Απρίλιο
· Ποια μέτρα πρόκειται να λάβει το Υπουργείο Παιδείας για να αντιμετωπίσει το φαινόμενο των μαζικών απουσιών στα σχολεία λίγο πριν την έναρξη των πανελληνίων εξετάσεων
O κ. Φορτσάκης επισημαίνει: «Είναι ευρέως γνωστό ότι δυστυχώς, όσο πλησιάζει η έναρξη των πανελληνίων εξετάσεων τόσο μεγαλώνει το ποσοστό των μαθητών που συνειδητά απουσιάζουν από τα σχολεία τους. Έτσι, κατά την περίοδο αυτή μεγάλος αριθμός υποψηφίων αφιερώνει το χρόνο του σε μαθήματα συμπληρωματικής εκπαίδευσης, αντιμετωπίζοντας τα σχολικά μαθήματα ως περιττή απασχόληση. Η κατάσταση αυτή είναι εξαιρετικά προβληματική και οδηγεί στην απαξίωση της παρεχόμενης από τα σχολεία μας εκπαίδευσης τόσο στα μάτια των μαθητών μας όσο και των οικογενειών τους.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μέχρι σήμερα έχει λάβει περιστασιακά μέτρα που επιδεινώνουν αντί να αντιμετωπίζουν το πρόβλημα. Είναι χαρακτηριστικός ο Ν. 4327/2015, με τον οποίο μεταβλήθηκε το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με επιπόλαιο τρόπο, χωρίς να έχει προηγηθεί καμία διαβούλευση. Έτσι, η εισαγωγή σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ αποσυνδέθηκε από τις επιδόσεις των μαθητών στις τάξεις του Λυκείου, στερώντας τους μαθητές μας από ένα σημαντικό κίνητρο για την παρακολούθηση των σχολικών μαθημάτων. Παράλληλα, δεν υιοθετήθηκε κανένα άλλο μέτρο για την πρόληψη του φαινομένου των μαζικών απουσιών στα σχολεία λίγο πριν την έναρξη των πανελλήνιων εξετάσεων».
Σκοπός είναι το «ηλεκτρονικό» απουσιολόγιο να ειδοποιεί αυτόματα τους γονείς των μαθητών.
Το νέο σύστημα «θα βοηθά αφενός τους γονείς να έχουν μια άμεση πληροφόρηση για την πρόοδο των παιδιών τους, αφετέρου τους εκπαιδευτικούς να μην καταναλώνουν άσκοπα χρόνο εις βάρος του κυρίως έργου τους που είναι το διδακτικό» επεσήμανε ο κ. Φίλης.
Για ιδιαιτέρως προβληματική κατάσταση με το ολοένα και αυξανόμενο ποσοστό των μαθητών που συνειδητά απουσιάζουν από τα σχολεία τους και στρέφονται σε μαθήματα συμπληρωματικής εκπαίδευσης όσο πλησιάζει η έναρξη των πανελληνίων εξετάσεων έκανε λόγο στη Βουλή ο Βουλευτής Επικρατείας, Καθηγητής Θεόδωρος Φορτσάκης και ο Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων ΝΔ, Βουλευτής Λάρισας, Χαρακόπουλος.
Οι συνυπογράφοντες βουλευτές, ρωτούν τον Υπουργό Παιδείας, αιτούμενοι την κατάθεση των σχετικών εγγράφων:
· Ποια είναι τα ποσοστά απουσίας των μαθητών της Γ’ Λυκείου κατά το μήνα Απρίλιο
· Ποια μέτρα πρόκειται να λάβει το Υπουργείο Παιδείας για να αντιμετωπίσει το φαινόμενο των μαζικών απουσιών στα σχολεία λίγο πριν την έναρξη των πανελληνίων εξετάσεων
O κ. Φορτσάκης επισημαίνει: «Είναι ευρέως γνωστό ότι δυστυχώς, όσο πλησιάζει η έναρξη των πανελληνίων εξετάσεων τόσο μεγαλώνει το ποσοστό των μαθητών που συνειδητά απουσιάζουν από τα σχολεία τους. Έτσι, κατά την περίοδο αυτή μεγάλος αριθμός υποψηφίων αφιερώνει το χρόνο του σε μαθήματα συμπληρωματικής εκπαίδευσης, αντιμετωπίζοντας τα σχολικά μαθήματα ως περιττή απασχόληση. Η κατάσταση αυτή είναι εξαιρετικά προβληματική και οδηγεί στην απαξίωση της παρεχόμενης από τα σχολεία μας εκπαίδευσης τόσο στα μάτια των μαθητών μας όσο και των οικογενειών τους.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μέχρι σήμερα έχει λάβει περιστασιακά μέτρα που επιδεινώνουν αντί να αντιμετωπίζουν το πρόβλημα. Είναι χαρακτηριστικός ο Ν. 4327/2015, με τον οποίο μεταβλήθηκε το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με επιπόλαιο τρόπο, χωρίς να έχει προηγηθεί καμία διαβούλευση. Έτσι, η εισαγωγή σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ αποσυνδέθηκε από τις επιδόσεις των μαθητών στις τάξεις του Λυκείου, στερώντας τους μαθητές μας από ένα σημαντικό κίνητρο για την παρακολούθηση των σχολικών μαθημάτων. Παράλληλα, δεν υιοθετήθηκε κανένα άλλο μέτρο για την πρόληψη του φαινομένου των μαζικών απουσιών στα σχολεία λίγο πριν την έναρξη των πανελλήνιων εξετάσεων».
UPD:
30
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα