Χωρίς βραδινές πτήσεις νησιά του Αιγαίου γιατί τα αεροδρόμια «τυφλώθηκαν»

Χωρίς βραδινές πτήσεις νησιά του Αιγαίου γιατί τα αεροδρόμια «τυφλώθηκαν»

Στη Μυτιλήνη δεν λειτουργούν τα ραδιοβοηθήματα - Το ίδιο αναμένεται να γίνει σε Σκιάθο, Σαντορίνη

Με την έναρξη του καλοκαιριού πολλά αναμένεται να είναι τα προβλήματα σε διάφορα αεροδρόμια μεγάλων νησιών της χώρας. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας το «Εθνος» ήδη οι πρώτες καθυστερήσεις και αλλαγές ώρας σε πτήσεις ξεκίνησαν το περασμένο τριήμερο από το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης.

Λόγω της μη λειτουργίας των ραδιοβοηθημάτων (είναι αυτά που δίνουν τη δυνατότητα στα αεροσκάφη να ακολουθούν την πορεία τους από το αεροδρόμιο αναχώρησης, στο αεροδρόμιο προορισμού) διακόπηκαν νυχτερινές πτήσεις. 

Σε αντίστοιχη κίνηση διακοπής των βραδινών δρομολογίων αναμένεται να προχωρήσουν τις επόμενες μέρες άλλα δύο αεροδρόμια, αυτά της Σκιάθου και της Σαντορίνης, καθώς λήγει και η παράταση ενός μήνα για την επιθεώρηση και έλεγχο των ραδιοβοηθημάτων τους. 

Την ίδια στιγμή προβλήματα διαπιστώνονται και στο αεροδρόμιο της Μυκόνου καθώς διαρκώς «μπαλώνουν» τον διάδρομο προσγείωσης και απογείωσης των αεροσκαφών. Εξαιτίας της έλλειψης κονδυλίων η άσφαλτος ξεκολλάει και έχει να επισκευαστεί πάνω από δύο χρόνια. 

Σε ότι έχει να κάνει με τα ραδιοβοηθήματα πολλά αεροδρόμια απειλούνται να... κλείσουν με τη δύση του ηλίου. Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας εξηγούν πως αν και δουλεύουν δεν έχουν πάρει τη σχετική πιστοποίηση για φέτος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι πτήσεις να επιτρέπονται ως και μισή ώρα μετά τη δύση του ηλίου και όχι αργότερα.

Ο πρόεδρος, πάντως, της Ενωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, Σπύρος Ρολάκης, μιλώντας στο Βήμα Fm υποστήριξε ότι «σε όλα τα αεροδρόμια υπάρχουν τα ραδιοβοηθήματα, τα οποία είναι ένα όργανο που δίνει τις διάφορες γωνίες από ένα σημείο και μετά για να προσεγγίσει το αεροπλάνο και να μπει στο διάδρομο για να προσγειωθεί. Δεν είναι εκτός ενεργείας, δεν έχει χαλάσει, απλά δεν έχει γίνει το τεστ που πρέπει να γίνεται βάσει κανονισμών την ανάλογη χρονική περίοδο. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει ένας μήνας παράταση, τέλειωσε και η παράταση. Δεν αναλαμβάνει κανείς την ευθύνη που έχει τεθεί εκτός ενεργείας, μέχρι να γίνει το τεστ, το οποίο κάνει ένα αεροπλανάκι των ΗΠΑ και είναι αυτή τη στιγμή στη Γαλλία και δεν έχει επισκευαστεί ακόμα. Ακούγεται για 15-20 Ιουνίου, δεν ξέρω κι εγώ συγκεκριμένα. Κακώς βέβαια δεν έχει γίνει αυτό. 

Δεν είναι μόνο η Μυτιλήνη, είναι και άλλα αεροδρόμια, όπου το αεροπλανάκι πρέπει να κάνει τον έλεγχο. Η ασφάλεια των πτήσεων είναι δεδομένη, δεν το συζητάμε. Τα αεροπλάνα που πάνε εκεί και θα συνεχίσουν και σήμερα, δεν πάνε VFR, δεν είναι αυτό το «βλέπω και πάω», πάει κανονικά η IFR διαδικασία, με έλεγχο δηλαδή στο σημείο, το οποίο είναι εκεί κι από εκεί και μετά θα εκτελεί visual προσέγγιση, που είναι μια προσέγγιση που βλέπει ναι μεν το αεροπλάνο, αλλά ελέγχεται από τον ελεγκτή, είναι πλήρως ελεγχόμενο και λογικό είναι την νύχτα να μην μπορέσει να πάει.

Σε λίγο θα είναι η Σκιάθος, 15 Ιουνίου θα είναι η Σαντορίνη και ακολουθεί και η Κως (που θα έχουν το ίδιο πρόβλημα). Είναι ζήτημα και χρημάτων. Με τα πλήρως ανταποδοτικά τέλη διαδρομής, αυτή τη στιγμή στο κράτος, δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο τέτοια υπηρεσία. Έχουν μπλέξει το έδαφος με τον αέρα. Έχουν μπλέξει τα πάντα.

Και με την προηγούμενη κυβέρνηση (υπήρχε το πρόβλημα). Εμείς, αυτή τη στιγμή, έχουμε προσφύγει στον ΣτΕ, 20 Οκτώβρη είναι η δικάσιμος. Θεωρούμε εμείς και οι δικοί μας ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ότι είναι τυπικό το τεστ, αλλά χωρίς αυτό, αν γίνει μια στραβή, θα έχουμε την ευθύνη».


ΣΧΟΛΙΑ (36)

Ναταλια

Παντως το θεωρω τελειως ανω ποταμων νησια που χεζ... στο ταληρο να ανεχονται το χαλι αυτο και να περιμενουν απο τον ερμο τον κρατικο προυπολογισμο... Βρε αφηστε το κρατος να φτιαξει κανενα ασθενοφορο και για τα αεροδρομια σας δωστε τιποτα ψιλα ο καθενας σας (πχ τον φπα που δεν αποδιδεται) και το λυσατε το προβλημα σας.

Τέταρτο κοσμική Ελλαδα

Ευτυχώς που μετοικησαμε νωρις απο το Ελλαδισταν. Καλο κουράγιο σε όσους έμειναν πισω

ΡΕ ΑΝΤΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ

ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ...........ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗ 32 ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΚΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΝΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ................

Αγύριγο κεφάλι

"Tώρα με τον ΣΥΡΙΖΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει το 45% των λαϊκών μαζών! Και οι ΦΑΣΙΣΤΕΣ πάνε ΠΑΤΟ!.. "ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ"!..

@

Τα ψυχοφαρμακα που περνεις σου δημιουργούν παραισθήσεις πρεπει να αλλαξεις συνταγή

YΠΑ

ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ..... ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ, ΑΠΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΡΑΓΚΙΑ ΦΑΝΗΚΕ Η ΣΑΠΙΛΑ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ...........

ΝΙΚΟΣ

Οταν δεν ανανεώνεις,δεν συντηρείς,δεν φτιάχνεις κάτι που επείγει, ειδικά ένα αεροδρόμιο, τότε βάζεις σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Και η "πρώτη φορά αριστερά" είναι άφραγκη λόγω σκληρής διαπραγμάτευσης. Λεφτά δεν πρόκειται να δούνε κατά τα φαινόμενα, οπότε άστα να πάνε στο διάολο. Πάντως δεν τα πουλάνε, έχουνε αξιοπρέπεια. Αν έχουμε κανένα ατύχημα, θα θρηνούν αξιοπρεπώς.

Zoro

Έλα ρε το ξερονήσι του κερατά θέλετε και airport international αμάν πια καλά είναι όπως είσαστε και καλά καλά!

Θανασης, Δημοκρατικη Αριστερα

Το αεροδρομιο Σαντορινης, το πρωτο τουριστικα αγαπητα γνωστο νησι του κοσμου εχει το χειροτερο αεροδρομιο/αχουρι του κοσμου, ανηκει στα "καθηστεριμενα" βρωμαει χωριατιλα, να ντρεπεσαι να λες πως εισαι Ελληνας. 50 χρονια φασισμου της ΝΔ και ΠΑΣΟΚ τωρα απαιτουμε να τα καλυψει ολα ο Συριζα. Δεν φταινε ακομη δεν προλαβαν να αποδειξουν τι ξερουν (εαν ξερουν) να κανουν. Αλλα και απο αυτους εκτος απο 3-4 αξιους πολιτικους, οι αλοι ειναι καθαρα κοματοσκυλα.

Κόνιαλης

Επίτηδες τα είχαν αφήσει έτσι για να έχουν δικαιολογία για το ξεπούλημα που ετοίμαζαν, ξεπούλημα που φυσικά θα συνοδευόταν με την αναλογη μίζα σε κρυφό λογαριασμό εξωτερικού.

Νησιώτης

και γι'αυτό φυσικά φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ, σε τέσσερεις μήνες χάλασε την άσφαλτο στα αεροδρόμια, που έχει να συντηρηθεί τουλάχιστον δυο χρόνια, μαζί με τα αεροβοηθήματα. Οχι οτι οι άλλοι τα είχαν αφήσουν να διαλύσουν για να έχουν δικαιολογία για το ξεπούλημα που ετοίμαζαν...έχουν βάλει και ένα τρολλάκι απο τη Συγγρού και σε κάθε θέμα γράφει τα ίδια και απαντάει και στον εαυτό του.

ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ...ΕΓΩ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΦΕΝΤΙΚΟ...ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΟΜΑΙ...ΕΣΕΙΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΟΧΙ ΠΑΣΟΚ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ....

καρπενησιωτης

Πες τα ρε μεγαλε! Τωρα που θα τα παρει χοντρα ο ΣΥΡΙΖΑ απο Λατση και Βαρδινογιαννη θα μας φτιαξει και τα καλυτερα αεροδρομια της Ευρωπης. Οχι σαν τους αλλους που τα ξεπουλαγαν!

Νικος

Oxi ένα Τρολλάκι αλλά πολλά βγάζουν μεροκάματο τα καημένα.

@

Απλα τώρα με το Σύριζα οι κηφήνες του δημοσίου βρίσκουν απίθανες δικαιολογίες για να μην δουλεύουν νύχτα. Κάηκε μια λάμπα,δεν βρίσκουμε τον αρμόδιο να την φτιάξει κτλπ αρα τα φορτωνουμε στον κόκορα και πάμε για μπυριτσες στα μπαρακια

,

Συγνώμη ρε μάγκες,δεν έχουμε αξιοπρέπεια τώρα?ε τι άλλο θέλουμε δηλαδή?όλα καλά

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

narkwtika234

Ένας συλληφθείς είχε πάρει μέρος στην επίθεση του Βύρωνα το 2010, όταν πυροβόλησε και πέταξε χειροβομβίδες σε αστυνομικούς, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί διερχόμενος πολίτης - Με ιστιοφόρο έφερε το καρτέλ 1,2 τόνους κοκαΐνης από την Καραϊβική - Αλβανοί και Μαροκινοί οι οκτώ στα χέρια των Αρχών

39
mikrolimano11

Οι βασικοί άξονες του έργου, με προϋπολογισμό ύψους έξι εκατ. ευρώ, περιλαμβάνουν την κατεδάφιση αυθαίρετων κατασκευών, προκειμένου να δημιουργηθεί ελεύθερη ζώνη για πεζούς δίπλα στη θάλασσα, μετακίνηση των τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων σε άλλο σημείο του κοινόχρηστου χώρου και τη μετατροπή της Ακτής Κουμουνδούρου και της Ναυάρχου Βότση σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας

4