ΠΝΟ: Νέοι έλεγχοι και την Παρασκευή σε πλοία εταιρειών που οφείλουν δεδουλευμένα
ΠΝΟ: Νέοι έλεγχοι και την Παρασκευή σε πλοία εταιρειών που οφείλουν δεδουλευμένα
Δεν θα αποπλέουν τα πλοία εάν δεν διευκρινίζεται πότε θα γίνεται η πληρωμή των ναυτικών
Σε νέους ελέγχους σε πλοία εταιρειών που οφείλουν δεδουλευμένα, και τα οποία δεν θα επιτρέψει πιθανόν να αποπλεύσουν, θα προχωρήσει και αύριο Παρασκευή, κλιμάκιο της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ).
Το μεσημέρι συνεδρίασε εκ νέου η εκτελεστική επιτροπή της ΠΝΟ προκειμένου να εξετάσει την κατάσταση από τους σημερινούς ελέγχους που πραγματοποίησε σε πλοία εταιρειών που είχαν προγραμματισμένα δρομολόγια για τον Αργοσαρωνικό αλλά και τα νησιά του Αιγαίου. Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές της ΠΝΟ, έγιναν έλεγχοι στα πλοία «Αχαιός», «Αγ. Νεκτάριος» και «ΠΟΣΕΙΔΩΝ», στα οποία δεν διαπιστώθηκαν οφειλές και αναχώρησαν κανονικά για τους προορισμούς τους.
Κανονικά θα αναχωρήσουν και τα πλοία «Κρήτη ΙΙ» και «Οlympic Champion», για τα οποία, σύμφωνα με τους ίδιους, δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι έως το Πάσχα θα έχει δοθεί μέρος των οφειλομένων και πλήρης εξόφληση τον Ιούνιο.
Την Παρασκευή θα πραγματοποιηθούν έλεγχοι στα πλοία «Πρέβελης», «European Express» και «Βιτσέντζος Κορνάρος».
Το πρωί της Πέμπτης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΝEL, Γιάννης Αβραντίνης, μιλώντας προς τους ναυτεργάτες, αναφέρθηκε στις δύσκολες ώρες που περνά η ακτοπλοΐα και επισήμανε ότι επιθυμεί την πλήρη εξόφληση των πληρωμάτων στα υπό πλοιοκτησία διαχείριση πλοία της. Σύμφωνα με στελέχη της διοίκησης της ΠΝΟ, η ΝΕL με έγγραφη δήλωσή της προς τη συνομοσπονδία των ναυτικών εκχώρησε εγγράφως το ποσό του 1.200.000 ευρώ, που διατηρεί και δικαιούται να λάβει από τη συμβαλλόμενη πιστώτρια τράπεζα «Millennium» και την καθολική της διάδοχο «Τράπεζα Πειραιώς». Έως τώρα η τράπεζα Πειραιώς δεν έχει κάνει γνωστές τις προθέσεις της, ενώ αξιόπιστες πηγές ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕL, Γιάννης Αβραντίνης, έχει θέσει στη διάθεση των μετόχων αλλά και της τράπεζας Πειραιώς την παραίτησή του και αναμένει επίσημη απάντηση. Πάντως συνδικαλιστές της ΠΝΟ, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τόνισαν ότι δεν πρόκειται υπάρξει εμπλοκή της συνομοσπονδίας στο θέμα που έχει προκύψει με την τράπεζα «Πειραιώς» και ότι αν η ΝΕL δεν εξοφλήσει τις οφειλές στα πληρώματα, δεν θα επιτρέψει την αναχώρηση των πλοίων της.
Την Παρασκευή, στις 5 το απόγευμα, φθάνει στο λιμάνι του Πειραιά από προγραμματισμένο δρομολόγιο το πλοίο της ΝΕL «European Express», ενώ στις 2 Απριλίου αναμένεται η αναχώρηση από τον Πειραιά του πλοίου «Θεόφιλος». Το μεσημέρι της Πέμπτης, η ΝEL στην επίσημη ιστοσελίδα της ανακοίνωσε ότι λόγω προβλήματος σε ανεφοδιασμό με καύσιμα, δεν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Αqua Spirit» έως την ερχόμενη Δευτέρα 31/03.
Το μεσημέρι συνεδρίασε εκ νέου η εκτελεστική επιτροπή της ΠΝΟ προκειμένου να εξετάσει την κατάσταση από τους σημερινούς ελέγχους που πραγματοποίησε σε πλοία εταιρειών που είχαν προγραμματισμένα δρομολόγια για τον Αργοσαρωνικό αλλά και τα νησιά του Αιγαίου. Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές της ΠΝΟ, έγιναν έλεγχοι στα πλοία «Αχαιός», «Αγ. Νεκτάριος» και «ΠΟΣΕΙΔΩΝ», στα οποία δεν διαπιστώθηκαν οφειλές και αναχώρησαν κανονικά για τους προορισμούς τους.
Κανονικά θα αναχωρήσουν και τα πλοία «Κρήτη ΙΙ» και «Οlympic Champion», για τα οποία, σύμφωνα με τους ίδιους, δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι έως το Πάσχα θα έχει δοθεί μέρος των οφειλομένων και πλήρης εξόφληση τον Ιούνιο.
Την Παρασκευή θα πραγματοποιηθούν έλεγχοι στα πλοία «Πρέβελης», «European Express» και «Βιτσέντζος Κορνάρος».
Το πρωί της Πέμπτης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΝEL, Γιάννης Αβραντίνης, μιλώντας προς τους ναυτεργάτες, αναφέρθηκε στις δύσκολες ώρες που περνά η ακτοπλοΐα και επισήμανε ότι επιθυμεί την πλήρη εξόφληση των πληρωμάτων στα υπό πλοιοκτησία διαχείριση πλοία της. Σύμφωνα με στελέχη της διοίκησης της ΠΝΟ, η ΝΕL με έγγραφη δήλωσή της προς τη συνομοσπονδία των ναυτικών εκχώρησε εγγράφως το ποσό του 1.200.000 ευρώ, που διατηρεί και δικαιούται να λάβει από τη συμβαλλόμενη πιστώτρια τράπεζα «Millennium» και την καθολική της διάδοχο «Τράπεζα Πειραιώς». Έως τώρα η τράπεζα Πειραιώς δεν έχει κάνει γνωστές τις προθέσεις της, ενώ αξιόπιστες πηγές ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕL, Γιάννης Αβραντίνης, έχει θέσει στη διάθεση των μετόχων αλλά και της τράπεζας Πειραιώς την παραίτησή του και αναμένει επίσημη απάντηση. Πάντως συνδικαλιστές της ΠΝΟ, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τόνισαν ότι δεν πρόκειται υπάρξει εμπλοκή της συνομοσπονδίας στο θέμα που έχει προκύψει με την τράπεζα «Πειραιώς» και ότι αν η ΝΕL δεν εξοφλήσει τις οφειλές στα πληρώματα, δεν θα επιτρέψει την αναχώρηση των πλοίων της.
Την Παρασκευή, στις 5 το απόγευμα, φθάνει στο λιμάνι του Πειραιά από προγραμματισμένο δρομολόγιο το πλοίο της ΝΕL «European Express», ενώ στις 2 Απριλίου αναμένεται η αναχώρηση από τον Πειραιά του πλοίου «Θεόφιλος». Το μεσημέρι της Πέμπτης, η ΝEL στην επίσημη ιστοσελίδα της ανακοίνωσε ότι λόγω προβλήματος σε ανεφοδιασμό με καύσιμα, δεν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Αqua Spirit» έως την ερχόμενη Δευτέρα 31/03.
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μιλώντας πρόσφατα σε ημερίδα του ΣΕΕΝ για το θέμα της μη καταβολής δεδουλευμένων στα πληρώματα, είχε τονίσει ότι το υπουργείο δεν πρόκειται να επιδείξει ανεκτικότητα σε οποιαδήποτε εταιρεία οφείλει. «Θεωρώ πως κανένας δεν πρέπει να δουλεύει για την "πλάκα" και οι απολαβές των εργαζομένων να καταβάλλονται έγκαιρα και πλήρως» είχε χαρακτηριστικά σημειώσει.
Σύμφωνα με στοιχεία της ομάδας εργασίας που συστάθηκε με πρωτοβουλία του Ελληνικού Επιμελητηριακού Συνδέσμου Μεταφορών, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας και εργαστηρίου διοίκησης ναυτιλιακών και λιμενικών επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το σύνολο των ζημιών των εισηγμένων εταιρειών της ακτοπλοΐας από το 2009 έως το 2011 αγγίζει τα 806,82 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνολικές ζημιές των πλοίων ακτοπλοΐας και Αδριατικής φθάνουν τα 906,82 εκατ. ευρώ.
Επίσης, για το διάστημα 2009-2012 σημειώθηκε πτώση κατά 22,42% της επιβατικής κίνησης στην εσωτερική ακτοπλοΐα, κατά 28,18% στην κίνηση οχημάτων και κατά 15,11% στα φορτηγά.
Τέλος, στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας η μείωση ήταν 33,09% στην επιβατική κίνηση, 33,82% στα οχήματα και 20,72% στα φορτηγά.
Σύμφωνα με στοιχεία της ομάδας εργασίας που συστάθηκε με πρωτοβουλία του Ελληνικού Επιμελητηριακού Συνδέσμου Μεταφορών, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας και εργαστηρίου διοίκησης ναυτιλιακών και λιμενικών επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το σύνολο των ζημιών των εισηγμένων εταιρειών της ακτοπλοΐας από το 2009 έως το 2011 αγγίζει τα 806,82 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνολικές ζημιές των πλοίων ακτοπλοΐας και Αδριατικής φθάνουν τα 906,82 εκατ. ευρώ.
Επίσης, για το διάστημα 2009-2012 σημειώθηκε πτώση κατά 22,42% της επιβατικής κίνησης στην εσωτερική ακτοπλοΐα, κατά 28,18% στην κίνηση οχημάτων και κατά 15,11% στα φορτηγά.
Τέλος, στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας η μείωση ήταν 33,09% στην επιβατική κίνηση, 33,82% στα οχήματα και 20,72% στα φορτηγά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα