Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Συνήγορος του Πολίτη: Έως και 17 μήνες έκανε Δήμος να απαντήσει σε δημότη
Συνήγορος του Πολίτη: Έως και 17 μήνες έκανε Δήμος να απαντήσει σε δημότη
Μόνο μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου ενεργοποιήθηκαν οι υπηρεσίες
Υπερβολική καθυστέρηση από δήμους σε αιτήματα δημοτών τους, διαπιστώνει ο Συνήγορος του Πολίτη, μετά από καταγγελίες που δέχθηκε από τους ενδιαφερόμενους.
Μάλιστα, όπως αναφέρει η αρχή, στον δήμο Πάργας, εκκρεμούσε πάνω από επτά μήνες αίτηση δημότη για αποχρέωση τελών ύδρευσης, λόγω πολύμηνης διακοπής της παροχής, που οφειλόταν σε έργα κατασκευής κεντρικού αγωγού ύδρευσης, ενώ στον δήμο Αρχανών - Αστερουσιών εκκρεμούσε άνω των 17 μηνών αίτηση άλλου δημότη για διαγραφή τελών ύδρευσης, λόγω αμφισβήτησης της χρεωθείσας κατανάλωσης.
Ο Συνήγορος διαπίστωσε, ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν είχαν ενεργήσει ως όφειλαν σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία («Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας» ν. 2690/1999, άρθρο 4, όπως ισχύει) και απευθύνθηκε εγγράφως προς τους δήμους, ζητώντας την άμεση διεκπεραίωση των εκκρεμών αιτήσεων.
Τα αιτήματα των πολιτών τελικά εξετάστηκαν θετικά από τα αντίστοιχα Δημοτικά Συμβούλια, αφού όμως χρειάστηκε ο Συνήγορος να αποστείλει υπομνηστικά έγγραφα.
Τέλος, η ανεξάρτητη Αρχή επισήμανε προς τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες των δήμων σημαντικές διαδικαστικές παραλείψεις και ιδιαίτερα, το μεγάλο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μέχρι την εξέταση των αιτήσεων, τη μη ενημέρωση των πολιτών για τους λόγους της καθυστέρησης, καθώς και το ότι δεν γνωστοποιήθηκαν άμεσα στους ενδιαφερόμενους πολίτες οι αποφάσεις που ελήφθησαν από τα Δημοτικά Συμβούλια.
Μάλιστα, όπως αναφέρει η αρχή, στον δήμο Πάργας, εκκρεμούσε πάνω από επτά μήνες αίτηση δημότη για αποχρέωση τελών ύδρευσης, λόγω πολύμηνης διακοπής της παροχής, που οφειλόταν σε έργα κατασκευής κεντρικού αγωγού ύδρευσης, ενώ στον δήμο Αρχανών - Αστερουσιών εκκρεμούσε άνω των 17 μηνών αίτηση άλλου δημότη για διαγραφή τελών ύδρευσης, λόγω αμφισβήτησης της χρεωθείσας κατανάλωσης.
Ο Συνήγορος διαπίστωσε, ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν είχαν ενεργήσει ως όφειλαν σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία («Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας» ν. 2690/1999, άρθρο 4, όπως ισχύει) και απευθύνθηκε εγγράφως προς τους δήμους, ζητώντας την άμεση διεκπεραίωση των εκκρεμών αιτήσεων.
Τα αιτήματα των πολιτών τελικά εξετάστηκαν θετικά από τα αντίστοιχα Δημοτικά Συμβούλια, αφού όμως χρειάστηκε ο Συνήγορος να αποστείλει υπομνηστικά έγγραφα.
Τέλος, η ανεξάρτητη Αρχή επισήμανε προς τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες των δήμων σημαντικές διαδικαστικές παραλείψεις και ιδιαίτερα, το μεγάλο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μέχρι την εξέταση των αιτήσεων, τη μη ενημέρωση των πολιτών για τους λόγους της καθυστέρησης, καθώς και το ότι δεν γνωστοποιήθηκαν άμεσα στους ενδιαφερόμενους πολίτες οι αποφάσεις που ελήφθησαν από τα Δημοτικά Συμβούλια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα