Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Εξαιρούνται από το ΚΤΕΟ τα οχήματα του Στρατού και των Σωμάτων Ασφαλείας
Εξαιρούνται από το ΚΤΕΟ τα οχήματα του Στρατού και των Σωμάτων Ασφαλείας
Το υπ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη συντήρηση των οχημάτων του Δημοσίου
Έχουν εξαιρεθεί από την υποχρέωση υπαγωγής σε περιοδικό τεχνικό έλεγχο από ΚΤΕΟ, τα οχήματα που ανήκουν στις Ένοπλες Δυνάμεις, στις δυνάμεις Δημόσιας Τάξης και στο Πυροσβεστικό Σώμα, όπως γίνεται γνωστό σε έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Παπαδόπουλου που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
Στο έγγραφο αναφέρεται, ωστόσο, ότι η εξαίρεση αυτή «σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί την ευθύνη και υποχρέωση των υπηρεσιών/φορέων, στις οποίες ανήκει η κυριότητα των οχημάτων αυτών, για τη συντήρηση και την ασφαλή κυκλοφορία τους».
Ερώτηση για τη «σωστή συντήρηση των αυτοκινήτων του δημοσίου και για την ασφαλή τους κυκλοφορία», είχε καταθέσει ο ανεξάρτητος βουλευτής Πάρις Μουτσινάς, καταγγέλλοντας ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που ανήκουν σε δημόσιες υπηρεσίες δεν πέρασαν ποτέ από ΚΤΕΟ, ότι ο στόλος των αυτοκινήτων αυτών έχει φτάσει στα όριά του, με παλαιά λάστιχα και χωρίς συντήρηση.
Ο υφυπουργός Υποδομών διευκρινίζει ότι άλλες εξαιρέσεις, πέραν των ανωτέρω, για τα υπόλοιπα οχήματα του δημοσίου δεν προβλέπονται και ως εκ τούτου η αιτίαση περί διακριτικής μεταχείρισης οχημάτων ιδιωτών και δημοσίου δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ειδικά, πάντως, για τον στόλο των οχημάτων στις Ένοπλες Δυνάμεις, τη Δημόσια Τάξη και την Πυροσβεστική, ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρει ότι την εξαίρεσή τους από περιοδικό τεχνικό έλεγχο έχει προβλέψει η αντίστοιχη κοινοτική οδηγία.
Σημειώνεται ότι πολλοί βουλευτές, με ερωτήσεις τους στους αρμόδιους υπουργούς, έχουν θέσει θέμα για τον πεπαλαιωμένο στόλο των αυτοκινήτων, ιδίως αυτών που ανήκουν στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης και στο ΕΚΑΒ, για απουσία σέρβις, ελαστικών και συντήρησης
Στο έγγραφο αναφέρεται, ωστόσο, ότι η εξαίρεση αυτή «σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί την ευθύνη και υποχρέωση των υπηρεσιών/φορέων, στις οποίες ανήκει η κυριότητα των οχημάτων αυτών, για τη συντήρηση και την ασφαλή κυκλοφορία τους».
Ερώτηση για τη «σωστή συντήρηση των αυτοκινήτων του δημοσίου και για την ασφαλή τους κυκλοφορία», είχε καταθέσει ο ανεξάρτητος βουλευτής Πάρις Μουτσινάς, καταγγέλλοντας ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που ανήκουν σε δημόσιες υπηρεσίες δεν πέρασαν ποτέ από ΚΤΕΟ, ότι ο στόλος των αυτοκινήτων αυτών έχει φτάσει στα όριά του, με παλαιά λάστιχα και χωρίς συντήρηση.
Ο υφυπουργός Υποδομών διευκρινίζει ότι άλλες εξαιρέσεις, πέραν των ανωτέρω, για τα υπόλοιπα οχήματα του δημοσίου δεν προβλέπονται και ως εκ τούτου η αιτίαση περί διακριτικής μεταχείρισης οχημάτων ιδιωτών και δημοσίου δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ειδικά, πάντως, για τον στόλο των οχημάτων στις Ένοπλες Δυνάμεις, τη Δημόσια Τάξη και την Πυροσβεστική, ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρει ότι την εξαίρεσή τους από περιοδικό τεχνικό έλεγχο έχει προβλέψει η αντίστοιχη κοινοτική οδηγία.
Σημειώνεται ότι πολλοί βουλευτές, με ερωτήσεις τους στους αρμόδιους υπουργούς, έχουν θέσει θέμα για τον πεπαλαιωμένο στόλο των αυτοκινήτων, ιδίως αυτών που ανήκουν στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης και στο ΕΚΑΒ, για απουσία σέρβις, ελαστικών και συντήρησης
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα