Το νεκροταφείο βαγονιών του ΟΣΕ στη Νέα Ιωνία Θεσσαλονίκης ήταν πάντα συνυφασμένο με «αμαρτωλές» ιστορίες. Το λαθρεμπόριο σκραπ και η μόλυνση του υπεδάφους είναι δύο μόνο από τα αγκάθια της υπόθεσης.
Την περασμένη εβδομάδα, ο ΟΣΕ έκανε γνωστό ότι προχωρά σε εκποίηση του άχρηστου σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού που βρίσκεται εγκαταλελειμμένο για τουλάχιστον 30 χρόνια στην περιοχή της Νέας Ιωνίας, στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης. Σε μια τεράστια έκταση 1.500 στρεμμάτων, από το ύψος των διυλιστηρίων έως τη γέφυρα του Γαλλικού ποταμού, πάνω σε δέκα ανενεργές σιδηροδρομικές γραμμές ρημάζουν ντιζελάμαξες, μηχανές έλξης και τουλάχιστον 1.000 βαγόνια – φαντάσματα.
Κλείσιμο
Επτά χρόνια μετά τον τελευταίο διαγωνισμό για την πώληση άχρηστου υλικού (δεν ολοκληρώθηκε ποτέ), ο ΟΣΕ αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την περιουσία του, που σκουριάζει στη Νέα Ιωνία. Εφόσον βρεθούν αγοραστές, τα βαγόνια θα διαλυθούν και θα μεταφερθούν στο χαλυβουργείο για να γίνουν σκραπ και να πουληθούν με το κιλό. Μικρός αριθμός, περίπου το 3% των βαγονιών, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν από τους αγοραστές ως εξοχικές κατοικίες ή αποθήκες.
Στελέχη του ΟΣΕ, μιλώντας στο seleo.gr, ευελπιστούν ότι οι διαδικασίες του νέου διαγωνισμού δεν θα καταγγελθούν ως σκανδαλώδεις, όπως πολλές φορές συνέβη στο παρελθόν με το χρυσοφόρο εμπόριο παλιών σιδήρων (σκραπ) του ΟΣΕ.
Όταν τίποτα δεν σε σταματά, προχωράς μπροστά, με ταχύτητα και δυναμισμό. Δημιουργείς, επικοινωνείς, διασκεδάζεις, ανακαλύπτεις, χωρίς να χάνεις στιγμή. Το Nova 5G και το πρόγραμμα Unlimited All είναι εδώ για να σε πάει πιο μακριά.
Οι διακοπές πλησιάζουν, τα σχέδια για αποδράσεις παίρνουν μπρος και η καλοκαιρινή διάθεση έχει ήδη ανέβει. Όμως για να απολαύσεις κάθε χιλιόμετρο με το Volkswagen σου, ξέγνοιαστα και με απόλυτη σιγουριά, υπάρχει κάτι που δεν πρέπει να ξεχάσεις: τον τεχνικό έλεγχο.