Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Θεσσαλονίκη: Δείτε φωτογραφίες από το «νεκροταφείο» τρένων στη Νέα Ιωνία
Θεσσαλονίκη: Δείτε φωτογραφίες από το «νεκροταφείο» τρένων στη Νέα Ιωνία
Ο ΟΣΕ προχωρά σε εκποίηση του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού που βρίσκεται εγκαταλελειμμένο για τουλάχιστον 30 χρόνια
Το νεκροταφείο βαγονιών του ΟΣΕ στη Νέα Ιωνία Θεσσαλονίκης ήταν πάντα συνυφασμένο με «αμαρτωλές» ιστορίες. Το λαθρεμπόριο σκραπ και η μόλυνση του υπεδάφους είναι δύο μόνο από τα αγκάθια της υπόθεσης.
Την περασμένη εβδομάδα, ο ΟΣΕ έκανε γνωστό ότι προχωρά σε εκποίηση του άχρηστου σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού που βρίσκεται εγκαταλελειμμένο για τουλάχιστον 30 χρόνια στην περιοχή της Νέας Ιωνίας, στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης. Σε μια τεράστια έκταση 1.500 στρεμμάτων, από το ύψος των διυλιστηρίων έως τη γέφυρα του Γαλλικού ποταμού, πάνω σε δέκα ανενεργές σιδηροδρομικές γραμμές ρημάζουν ντιζελάμαξες, μηχανές έλξης και τουλάχιστον 1.000 βαγόνια – φαντάσματα.
Επτά χρόνια μετά τον τελευταίο διαγωνισμό για την πώληση άχρηστου υλικού (δεν ολοκληρώθηκε ποτέ), ο ΟΣΕ αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την περιουσία του, που σκουριάζει στη Νέα Ιωνία. Εφόσον βρεθούν αγοραστές, τα βαγόνια θα διαλυθούν και θα μεταφερθούν στο χαλυβουργείο για να γίνουν σκραπ και να πουληθούν με το κιλό. Μικρός αριθμός, περίπου το 3% των βαγονιών, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν από τους αγοραστές ως εξοχικές κατοικίες ή αποθήκες.
Την περασμένη εβδομάδα, ο ΟΣΕ έκανε γνωστό ότι προχωρά σε εκποίηση του άχρηστου σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού που βρίσκεται εγκαταλελειμμένο για τουλάχιστον 30 χρόνια στην περιοχή της Νέας Ιωνίας, στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης. Σε μια τεράστια έκταση 1.500 στρεμμάτων, από το ύψος των διυλιστηρίων έως τη γέφυρα του Γαλλικού ποταμού, πάνω σε δέκα ανενεργές σιδηροδρομικές γραμμές ρημάζουν ντιζελάμαξες, μηχανές έλξης και τουλάχιστον 1.000 βαγόνια – φαντάσματα.
Επτά χρόνια μετά τον τελευταίο διαγωνισμό για την πώληση άχρηστου υλικού (δεν ολοκληρώθηκε ποτέ), ο ΟΣΕ αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την περιουσία του, που σκουριάζει στη Νέα Ιωνία. Εφόσον βρεθούν αγοραστές, τα βαγόνια θα διαλυθούν και θα μεταφερθούν στο χαλυβουργείο για να γίνουν σκραπ και να πουληθούν με το κιλό. Μικρός αριθμός, περίπου το 3% των βαγονιών, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν από τους αγοραστές ως εξοχικές κατοικίες ή αποθήκες.
Στελέχη του ΟΣΕ, μιλώντας στο seleo.gr, ευελπιστούν ότι οι διαδικασίες του νέου διαγωνισμού δεν θα καταγγελθούν ως σκανδαλώδεις, όπως πολλές φορές συνέβη στο παρελθόν με το χρυσοφόρο εμπόριο παλιών σιδήρων (σκραπ) του ΟΣΕ.
Διαβάστε περισσότερα στο seleo.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα