Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Τρίπολη: Κλοσάρ ζουν σε εγκατελειμμένα κτίσματα του σιδηροδρομικού σταθμού
Τρίπολη: Κλοσάρ ζουν σε εγκατελειμμένα κτίσματα του σιδηροδρομικού σταθμού
Ρακένδυτοι άνθρωποι διαβιούν με τα απολύτως στοιχειώδη
Θορυβημένοι από την τριτοκοσμική εικόνα, που παρουσιάζουν τους 20 και πλέον μήνες οι χώροι γύρω από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Τρίπολης, είναι οι κάτοικοι της περιοχής και ο δήμος.
Ρακένδυτοι άνθρωποι συλλέγουν σκραπ και διαβιούν, με τα απολύτως στοιχειώδη, σε βοηθητικά κτίσματα του σταθμού.
Σημειώνεται ότι η σιδηροδρομική γραμμή ανατολικής Πελοποννήσου τέθηκε εκτός λειτουργίας από τον Δεκέμβριο του 2010, σχεδόν αμέσως μετά το ατύχημα, που σημειώθηκε έξω από τον σταθμό του Αχλαδόκαμπου.
«Παρουσιάζεται εικόνα που δεν τιμά καθόλου την πόλη μας» σημειώνει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής στον δήμο Τρίπολης, Ανδρέας Μπούρας, και προσθέτει: «Δεν γνωρίζω τι εθνικότητας είναι αυτοί οι άνθρωποι. Αυτό που θέλω να πω εγώ σαν αντιδήμαρχος είναι ότι ο χώρος ανήκει στην ΤΡΕΝΟΣΕ, προς την οποία εδώ κι ενάμιση χρόνο έχουμε στείλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα να μας τον παραχωρήσει, προκειμένου να προχωρήσουμε σε ανάπλαση και να εγκαταστήσουμε εκεί τα συνεργεία του δήμου, αναλαμβάνοντας και τη φύλαξη του χώρου, αλλά δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση».
Σε απάντησή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο προϊστάμενος Πελοποννήσου του ΟΣΕ, Δημήτρης Τζιβάρας, κάνει γνωστό πως κάποια κτίρια παραπλεύρως του σιδηροδρομικού σταθμού της Τρίπολης, έχουν ενοικιαστεί από την ΤΡΕΝΟΣΕ με διαγωνισμό σε εργολάβο, που συγκεντρώνει το άχρηστο υλικό από την Πελοπόννησο, και σ' αυτά μένουν εργάτες περισυλλογής scrap.
Ρακένδυτοι άνθρωποι συλλέγουν σκραπ και διαβιούν, με τα απολύτως στοιχειώδη, σε βοηθητικά κτίσματα του σταθμού.
Σημειώνεται ότι η σιδηροδρομική γραμμή ανατολικής Πελοποννήσου τέθηκε εκτός λειτουργίας από τον Δεκέμβριο του 2010, σχεδόν αμέσως μετά το ατύχημα, που σημειώθηκε έξω από τον σταθμό του Αχλαδόκαμπου.
«Παρουσιάζεται εικόνα που δεν τιμά καθόλου την πόλη μας» σημειώνει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής στον δήμο Τρίπολης, Ανδρέας Μπούρας, και προσθέτει: «Δεν γνωρίζω τι εθνικότητας είναι αυτοί οι άνθρωποι. Αυτό που θέλω να πω εγώ σαν αντιδήμαρχος είναι ότι ο χώρος ανήκει στην ΤΡΕΝΟΣΕ, προς την οποία εδώ κι ενάμιση χρόνο έχουμε στείλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα να μας τον παραχωρήσει, προκειμένου να προχωρήσουμε σε ανάπλαση και να εγκαταστήσουμε εκεί τα συνεργεία του δήμου, αναλαμβάνοντας και τη φύλαξη του χώρου, αλλά δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση».
Σε απάντησή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο προϊστάμενος Πελοποννήσου του ΟΣΕ, Δημήτρης Τζιβάρας, κάνει γνωστό πως κάποια κτίρια παραπλεύρως του σιδηροδρομικού σταθμού της Τρίπολης, έχουν ενοικιαστεί από την ΤΡΕΝΟΣΕ με διαγωνισμό σε εργολάβο, που συγκεντρώνει το άχρηστο υλικό από την Πελοπόννησο, και σ' αυτά μένουν εργάτες περισυλλογής scrap.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα