Τι αλλάζει με τους νέους σταθμούς Μετρό σε Περιστέρι και Ανθούπολη

Τι αλλάζει με τους νέους σταθμούς Μετρό σε Περιστέρι και Ανθούπολη

Μαζί με τον σταθμό «Άγιος Αντώνιος» θα εξυπηρετούνται καθημερινώς 75.000 άνθρωποι - Έρχονται νέες επεκτάσεις στα νότια προάστια τον ιούλιο - Τον Σεπτέμβριο ανοίγει ο σταθμός στο Χαϊδάρι 

Τι αλλάζει με τους νέους σταθμούς Μετρό σε Περιστέρι και Ανθούπολη
Mε καθυστέρηση δύο ετών παραδόθηκαν την Παρασκευή οι επεκτάσεις του μετρό προς Περιστέρι και Ανθούπολη, σηματοδοτώντας την λειτουργία των επεκτάσεων του μετρό νέας γενιάς. Mε τους νέους σταθμούς ο δήμος Περιστερίου, που είναι ο μεγαλύτερος δήμος της Αθήνας θα διαθέτει συνολικά τρεις σταθμούς (Άγιος Αντώνιος, Περιστέρι, Ανθούπολη) που θα εξυπηρετούν 75.000 επιβάτες. Υπολογίζεται ότι οι κάτοικοι του δήμου θα μπορούν να φτάνουν με τους συρμούς του μετρό σε μισή ώρα στο Ελληνικό και σε δέκα λεπτά στο Σύνταγμα, όταν με το αυτοκίνητο χρειάζονταν 45 λεπτά.   

Οι σταθμοί της Αθήνας θα αρχίσουν να κόβουν κορδέλες διαδοχικά. Θα ακολουθήσουν τον Ιούλιο οι σταθμοί των νοτίων προαστίων (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη,  Ελληνικό) και ο μεγάλος κύκλος προβλέπεται να κλείσει τον προσεχή Σεπτέμβριο με την παράδοση του σταθμού στο Χαϊδάρι. Πρόκειται για έργα  που δημιουργούν μεγάλη ανακούφιση στο λεκανοπέδιο Αττικής καθώς προβλέπεται ότι θα εξυπηρετούν 185.000 νέους επιβάτες και που θα συνεχιστούν με τις επεκτάσεις προς Πειραιά που ήδη έχουν μπει σε τροχιά ανάπτυξης. 

Η παράδοση των σταθμών είχε βραχυκλώσει εξαιτίας της τεχνολογικής εξάρτισης του μετρό από την Siemens. Tα συστήματα σηματοδότησης του μετρό ήταν της γερμανικής εταιρείας που μετά το σκάνδαλο με τις μίζες πάγωσαν τις εργολαβίες. Τα θέμα λύθηκε επί θητείας στο υπουργείο Υποδομών του κ. Μάκη Βορίδη και αυτός ήταν και ο λόγος που στα σημερινά εγκαίνια των σταθμών που πραγματοποίησε ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης παραβρέθηκε και ο βουλευτής της ΝΔ. «Τα έργα του ΤΡΑΜ, η επέκταση στον Πειραιά, ξεκινάνε. Σιδηροδρομικά έργα ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ μπαίνουν στις ράγες αυτό και τον επόμενο μήνα. Και οι αυτοκινητόδρομοι, ένα έργο που είχε κολλήσει για δύο χρόνια, ξεκολλάνε» είπε ο κ. Χατζηδάκης.
Κλείσιμο

Επόμενο μεγάλο στοίχημα για τον υπουργό είναι το μετρό της Συμπρωτεύουσας το οποίο αντιμετωπίζει τεράστιες δυσκολίες λόγω οικονομικών προβλημάτων του αναδόχου αλλά και εκτεταμένων αρχαιολογικών ευρημάτων.
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ανάπτυξης για να λύσει το γόρδιο δεσμό είναι σε νομοθετικό κυρίως επίπεδο και διεξάγονται αυτό το διάστημα σε δύο μέτωπα. Το πρώτο είναι να θεσπιστεί το θεσμικό πλαίσιο που θα επιτρέψει την αποζημίωση του αναδόχου για καθυστερήσεις στο έργο που έγιναν με ευθύνη του δημοσίου. Το δεύτερο είναι η διαδικασία που θα επιταχύνει το θέμα των απαλλοτριώσεων που απομένουν ώστε να ξεκινήσουν ανέφελα οι επεκτάσεις προς Καλαμαριά. Στην κυβέρνηση πάντως καταλαβαίνουν ότι τα αν δεν ξεπεραστούν τα οικονομικά προβλήματα με την ΑΕΓΕΚ, όλες οι προσπάθειες πάνε στο βρόντο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης