Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
«Δικό του μαγαζί» θέλει ένας στους δύο Έλληνες, σύμφωνα με το ευρωβαρόμετρο
«Δικό του μαγαζί» θέλει ένας στους δύο Έλληνες, σύμφωνα με το ευρωβαρόμετρο
Το 50% των Ελλήνων και το 58% των Λιθουανών δεν θέλουν να είναι υπάλληλοι σε κάποια εταιρεία ή δημόσιο οργανισμό
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Δικό του μαγαζί, θέλει ένας στους δύο Έλληνες σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Ευρωβαρόμετρου, που δόθηκαν στη δημοσιότητα την Τετάρτη.
Έτσι, παρά την κρίση, το 50% των Ελλήνων και το 58% των Λιθουανών, επιθυμούν να έχουν τη δική τους επιχείρηση και να μην είναι υπάλληλοι σε κάποια εταιρεία ή δημόσιο οργανισμό.
Η τάση αυτή έρχεται σε αντίθεση με τα όσα παρατηρούνται σε γενικές γραμμές στην πλειονότητα των κρατών μελών της ΕΕ, όπου λόγω της οικονομικής κρίσης και των περιορισμένων επιχειρηματικών προοπτικών διαπιστώνεται μείωση, το 2012 σε σχέση με το 2009, του ποσοστού των πολιτών που επιθυμούν να έχουν δική τους επιχείρηση, από 45% σε 37%.
Στην ΕΕ, εκτός από τους Έλληνες και τους Λιθουανούς, υψηλό αίσθημα επιχειρηματικότητας έχουν ακόμη οι Πορτογάλοι, οι Ρουμάνοι, οι Λετονοί και οι Βούλγαροι, με ποσοστά που κυμαίνονται μεταξύ 48- 49%. Στον αντίποδα, η αυτοαπασχόληση είναι λιγότερο δημοφιλής στη Σουηδία (22%), τη Φιλανδία (24%), τη Δανία και τη Σλοβενία (από 28%), όπου οι περισσότεροι πολίτες, σε ποσοστά άνω του 70%, προτιμούν να είναι υπάλληλοι.
Γενικά στην ΕΕ, οι άνδρες και οι νέοι είναι αυτοί που προτιμούν να αυτοαπασχολούνται παρά να είναι υπάλληλοι, κάτι το οποίο επιθυμούν περισσότερο οι γυναίκες και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία.
Σε ό,τι αφορά στα βασικά εμπόδια για να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση, η μεγάλη πλειοψηφία των Ευρωπαίων αναφέρει τον κίνδυνο πτώχευσης της εταιρείας (παρόμοια άποψη διατυπώνει το 43% των ερωτηθέντων).
Έτσι, παρά την κρίση, το 50% των Ελλήνων και το 58% των Λιθουανών, επιθυμούν να έχουν τη δική τους επιχείρηση και να μην είναι υπάλληλοι σε κάποια εταιρεία ή δημόσιο οργανισμό.
Η τάση αυτή έρχεται σε αντίθεση με τα όσα παρατηρούνται σε γενικές γραμμές στην πλειονότητα των κρατών μελών της ΕΕ, όπου λόγω της οικονομικής κρίσης και των περιορισμένων επιχειρηματικών προοπτικών διαπιστώνεται μείωση, το 2012 σε σχέση με το 2009, του ποσοστού των πολιτών που επιθυμούν να έχουν δική τους επιχείρηση, από 45% σε 37%.
Στην ΕΕ, εκτός από τους Έλληνες και τους Λιθουανούς, υψηλό αίσθημα επιχειρηματικότητας έχουν ακόμη οι Πορτογάλοι, οι Ρουμάνοι, οι Λετονοί και οι Βούλγαροι, με ποσοστά που κυμαίνονται μεταξύ 48- 49%. Στον αντίποδα, η αυτοαπασχόληση είναι λιγότερο δημοφιλής στη Σουηδία (22%), τη Φιλανδία (24%), τη Δανία και τη Σλοβενία (από 28%), όπου οι περισσότεροι πολίτες, σε ποσοστά άνω του 70%, προτιμούν να είναι υπάλληλοι.
Γενικά στην ΕΕ, οι άνδρες και οι νέοι είναι αυτοί που προτιμούν να αυτοαπασχολούνται παρά να είναι υπάλληλοι, κάτι το οποίο επιθυμούν περισσότερο οι γυναίκες και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία.
Σε ό,τι αφορά στα βασικά εμπόδια για να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση, η μεγάλη πλειοψηφία των Ευρωπαίων αναφέρει τον κίνδυνο πτώχευσης της εταιρείας (παρόμοια άποψη διατυπώνει το 43% των ερωτηθέντων).
Συγκεκριμένα, οι Έλληνες, σε ποσοστό 96%, υπογραμμίζουν την έλλειψη πόρων, ενώ είναι χαρακτηριστικό, ότι το 77% των συμπολιτών μας επισημαίνει τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν προκειμένου να συλλέξουν πληροφορίες για να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση, όταν στην Ολλανδία για παράδειγμα το αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 20%.
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα