Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Στην κυκλοφορία το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Παραδείσια - Τσακώνα
Στην κυκλοφορία το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Παραδείσια - Τσακώνα
Με το συγκεκριμένο έργο ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρόμος Κόρινθος - Καλαμάτα και η διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα θα γίνεται σε δύο ώρες
Η επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων θα συμβολίσει την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας, τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης σε δηλώσεις του μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος Παραδείσια Τσακώνα του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου Καλαμάτας.
Όπως είπε, με το έργο αυτό ολοκληρώνεται ο δρόμος Κόρινθος-Καλαμάτα και η διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα θα είναι πια δύο ώρες.
Ο υπουργός χαρακτήρισε «αχτίδα αισιοδοξίας» την ολοκλήρωση του «ταλαιπωρημένου - όπως χαρακτηριστικά ανέφερε- έργου» (μετά την κατολίσθηση στις αρχές της δεκαετίας του 2000) και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι τους επόμενους μήνες θα ξεπεραστούν τα προβλήματα και για τα υπόλοιπα έργα των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων «και από τον Απρίλιο θα μπουν μπουλντόζες».
Με την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος Παραδείσια Τσακώνα αποδίδονται σε πλήρη κυκλοφορία οι ανισόπεδοι κόμβοι Παραδεισίων και Κυπαρισσίας, καθώς και το τμήμα από την Τσακώνα μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Κυπαρισσίας που κατασκευάστηκαν στο πλαίσιο της Σύμβασης Παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη.
Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του συγκεκριμένου τμήματος ο χρόνος της διαδρομής Αθήνα Καλαμάτα (250 χλμ) μειώνεται κατά περίπου 30 λεπτά, στις 2 ώρες, από 2 ώρες και 30 λεπτά που είναι σήμερα.
Στα έργα που έγιναν για την αντιμετώπιση της κατολίσθησης και την ανακατασκευή του αυτοκινητοδρόμου, περιλαμβάνονται τέσσερις μεγάλες γέφυρες συνολικού μήκους 1.220 μέτρων για τη διέλευση του αυτοκινητοδρόμου από τις περιοχές που εκδηλώθηκαν κατολισθητικά φαινόμενα. Και συγκεκριμένα: μια κοιλαδογέφυρα μήκους 500 μέτρων, δύο γέφυρες μήκους 160 μέτρων εκάστη, η σύμμεικτη τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας μήκους 400 μέτρων (Γέφυρα Τ4) η οποία κατασκευάστηκε για την γεφύρωση της περιοχής της μεγάλης κατολίσθησης.
- Δύο τεχνικά με εκσκαφή και επανεπίχωση (Cut & Cover) μήκους 125 μέτρων διπλού κλάδου και μήκους 300 μέτρων μονού κλάδου αντιστοίχως.
- Σημαντικό αριθμό ειδικών γεωτεχνικών έργων σταθεροποίησης πρανών (αγκυρώσεις, κατασκευής οπλισμένων επιχωμάτων, πασσαλότοιχων, κλπ)
- Ανακατασκευή ή επισκευή σημαντικού αριθμού εγκάρσιων τεχνικών απορροής των όμβριων του αυτοκινητοδρόμου.
Όλα τα παραπάνω έργα έχουν ολοκληρωθεί με εξαίρεση τη σύμμεικτη τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας (Γέφυρα Τ4) μήκους 400 μέτρων, η οποία θα παραδοθεί το φθινόπωρο του 2013. Προκειμένου να μη καθυστερήσει περαιτέρω η παράδοση του έργου κατασκευάστηκε οδική παράκαμψη της Γέφυρας Τ4.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα