Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Δωρεάν δικαστική συνδρομή σε υπερχρεωμένους καταναλωτές
Δωρεάν δικαστική συνδρομή σε υπερχρεωμένους καταναλωτές
Η ΕΚΠΟΙΖΩ και το Νέο ΙΝΚΑ έχουν χειριστεί εξωδικαστικά συνολικά 13.325 υποθέσεις, μέχρι και το Νοέμβριο του 2012 (9.125 υποθέσεις η ΕΚΠΟΙΖΩ και 4.200 το Νέο ΙΝΚΑ). Από αυτές, 6.807 αφορούν καταναλωτές που διαμένουν στην Αττική (ΕΚΠΟΙΖΩ: 5.307 και Νέο ΙΝΚΑ: 1.500).
Την έναρξη προγράμματος δωρεάν δικαστικής
συνδρομής σε υπερχρεωμένους καταναλωτές, που διαμένουν στην Αττική και
αδυνατούν να ανταποκριθούν στο κόστος της προσφυγής τους στο
Ειρηνοδικείο, ανακοίνωσαν η Ένωση Καταναλωτών-Η Ποιότητα της Ζωής
(ΕΚΠΟΙΖΩ) και το Νέο ΙΝΚΑ, σε συνέντευξη Τύπου.
«Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από τη σύμπραξη των ενώσεων καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και Νέο ΙΝΚΑ και αφορά στην υποστήριξη των υπερχρεωμένων καταναλωτών, μετά την αποτυχία της εξωδικαστικής προσπάθειας, μέχρι την κατάθεση αίτησης (δικογράφου) στο Ειρηνοδικείο και κοινοποίησή της» δήλωσε η γενική διευθύντρια της ΕΚΠΟΙΖΩ, Παναγιώτα Καλαποθαράκου, επισημαίνοντας ότι η χρηματοδότησή του γίνεται στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος «Αττική» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).
«Σκοπός της δράσης είναι να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που προσφέρει ο νόμος 3869/2010 για τη ρύθμιση των οφειλών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων από τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, προκειμένου να επανενταχθούν στην ενεργό κοινωνική και οικονομική δράση, κάνοντας ένα καινούριο ξεκίνημα στη ζωή τους», τόνισαν εκπρόσωποι από τις δύο καταναλωτικές ενώσεις.
Υπογράμμισαν επίσης ότι, λόγω περιορισμών του προϋπολογισμού, το πρόγραμμα αρχικά θα υλοποιηθεί σε πιλοτικό στάδιο και θα αφορά περιορισμένο αριθμό καταναλωτών, που διαμένουν εντός Αττικής.
Τα κριτήρια επιλογής, όπως δήλωσαν, είναι αυστηρά προκαθορισμένα και θα τηρηθεί σειρά χρονικής προτεραιότητας.
Πρόσθεσαν επίσης ότι τα κριτήρια είναι οικονομικά και κοινωνικά και ότι θα δοθεί προτεραιότητα σε όσους έχουν πρώτη κατοικία, στους άπορους, τους μακροχρόνια άνεργους, σε άτομα με εξαιρετικά χαμηλό οικογενειακό εισόδημα, καθώς και σε «ευπαθείς» κοινωνικές ομάδες, όπως άτομα με προβλήματα υγείας, πολύτεκνοι, μονογονεϊκές οικογένειες και άτομα με ειδικές ανάγκες.
Όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία των υποθέσεων, που έχουν χειριστεί οι δύο ενώσεις καταναλωτών εξωδικαστικά, η προσφυγή στο Ειρηνοδικείο είναι μονόδρομος για την αντιμετώπιση του προβλήματος της υπερχρέωσης, συνεπάγεται, όμως, και ένα σημαντικό κόστος για τον οφειλέτη.
Όπως αναφέρθηκε, η ΕΚΠΟΙΖΩ και το Νέο ΙΝΚΑ έχουν χειριστεί εξωδικαστικά συνολικά 13.325 υποθέσεις, μέχρι και το Νοέμβριο του 2012 (9.125 υποθέσεις η ΕΚΠΟΙΖΩ και 4.200 το Νέο ΙΝΚΑ). Από αυτές, 6.807 αφορούν καταναλωτές που διαμένουν στην Αττική (ΕΚΠΟΙΖΩ: 5.307 και Νέο ΙΝΚΑ: 1.500).
«Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από τη σύμπραξη των ενώσεων καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και Νέο ΙΝΚΑ και αφορά στην υποστήριξη των υπερχρεωμένων καταναλωτών, μετά την αποτυχία της εξωδικαστικής προσπάθειας, μέχρι την κατάθεση αίτησης (δικογράφου) στο Ειρηνοδικείο και κοινοποίησή της» δήλωσε η γενική διευθύντρια της ΕΚΠΟΙΖΩ, Παναγιώτα Καλαποθαράκου, επισημαίνοντας ότι η χρηματοδότησή του γίνεται στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος «Αττική» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).
«Σκοπός της δράσης είναι να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που προσφέρει ο νόμος 3869/2010 για τη ρύθμιση των οφειλών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων από τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, προκειμένου να επανενταχθούν στην ενεργό κοινωνική και οικονομική δράση, κάνοντας ένα καινούριο ξεκίνημα στη ζωή τους», τόνισαν εκπρόσωποι από τις δύο καταναλωτικές ενώσεις.
Υπογράμμισαν επίσης ότι, λόγω περιορισμών του προϋπολογισμού, το πρόγραμμα αρχικά θα υλοποιηθεί σε πιλοτικό στάδιο και θα αφορά περιορισμένο αριθμό καταναλωτών, που διαμένουν εντός Αττικής.
Τα κριτήρια επιλογής, όπως δήλωσαν, είναι αυστηρά προκαθορισμένα και θα τηρηθεί σειρά χρονικής προτεραιότητας.
Πρόσθεσαν επίσης ότι τα κριτήρια είναι οικονομικά και κοινωνικά και ότι θα δοθεί προτεραιότητα σε όσους έχουν πρώτη κατοικία, στους άπορους, τους μακροχρόνια άνεργους, σε άτομα με εξαιρετικά χαμηλό οικογενειακό εισόδημα, καθώς και σε «ευπαθείς» κοινωνικές ομάδες, όπως άτομα με προβλήματα υγείας, πολύτεκνοι, μονογονεϊκές οικογένειες και άτομα με ειδικές ανάγκες.
Όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία των υποθέσεων, που έχουν χειριστεί οι δύο ενώσεις καταναλωτών εξωδικαστικά, η προσφυγή στο Ειρηνοδικείο είναι μονόδρομος για την αντιμετώπιση του προβλήματος της υπερχρέωσης, συνεπάγεται, όμως, και ένα σημαντικό κόστος για τον οφειλέτη.
Όπως αναφέρθηκε, η ΕΚΠΟΙΖΩ και το Νέο ΙΝΚΑ έχουν χειριστεί εξωδικαστικά συνολικά 13.325 υποθέσεις, μέχρι και το Νοέμβριο του 2012 (9.125 υποθέσεις η ΕΚΠΟΙΖΩ και 4.200 το Νέο ΙΝΚΑ). Από αυτές, 6.807 αφορούν καταναλωτές που διαμένουν στην Αττική (ΕΚΠΟΙΖΩ: 5.307 και Νέο ΙΝΚΑ: 1.500).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα