Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Αντίθετοι οι δάσκαλοι στο ερωτηματολόγιο του υπ. Παιδείας
Αντίθετοι οι δάσκαλοι στο ερωτηματολόγιο του υπ. Παιδείας
Να αρνηθούν να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο, που κατάρτισε το υπουργείο Παιδείας για να αρχίσει η διαδικασία της αξιολόγησης, καλεί τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, το ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας (ΔΟΕ).
Να αρνηθούν να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο, που κατάρτισε το υπουργείο Παιδείας για να αρχίσει η διαδικασία της αξιολόγησης, καλεί τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, το ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας (ΔΟΕ).
Συγχρόνως, προειδοποιεί το υπουργείο ότι, αν προχωρήσει στην υλοποίηση της αξιολόγησης, οι δάσκαλοι θα αντιδράσουν δυναμικά.
Σε σχετική ανακοίνωση, η ΔΟΕ υποστηρίζει, μεταξύ άλλων, ότι «οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εκφράζονται, δημοκρατικά, από τα εκλεγμένα όργανα του συνδικαλιστικού κινήματος, σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο, έχουν θέσεις και προτάσεις για την αξιολόγηση- αποτίμηση του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου, θέσεις που έχουν βγει από μαζικές διαδικασίες, επιστημονικά συνέδρια και τη διεθνή εμπειρία και βρίσκονται στη διάθεση των αρμοδίων φορέων».
Σημειώνει, επίσης, ότι «οι εκπαιδευτικοί βιώνουν τη σημερινή κατάσταση, με τον πιο σκληρό, άδικο και ανάλγητο τρόπο, αφήνουν όμως την πίκρα και την οργή έξω από τη μαθησιακή διαδικασία, παλεύοντας για τα παιδιά τού ελληνικού λαού, δεν είναι διατεθειμένοι, όμως, να δεχθούν άλλα τετελεσμένα, άλλη επιβολή, άλλη υποβάθμιση».
Μάλιστα, το ΔΣ της ΔΟΕ εκφράζει την κατηγορηματική του αντίθεση «στη μορφή αξιολόγησης- χειραγώγησης, που προσπαθεί να επιβάλει η κυβέρνηση και καλεί το υπουργείο Παιδείας να μην προχωρήσει στην υλοποίησή της, σε διαφορετική περίπτωση η αντίδραση του οργανωμένου κλάδου θα είναι τέτοια που θα ανατρέψει για άλλη μια φορά τα σχέδιά τους».
Συγχρόνως, προειδοποιεί το υπουργείο ότι, αν προχωρήσει στην υλοποίηση της αξιολόγησης, οι δάσκαλοι θα αντιδράσουν δυναμικά.
Σε σχετική ανακοίνωση, η ΔΟΕ υποστηρίζει, μεταξύ άλλων, ότι «οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εκφράζονται, δημοκρατικά, από τα εκλεγμένα όργανα του συνδικαλιστικού κινήματος, σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο, έχουν θέσεις και προτάσεις για την αξιολόγηση- αποτίμηση του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου, θέσεις που έχουν βγει από μαζικές διαδικασίες, επιστημονικά συνέδρια και τη διεθνή εμπειρία και βρίσκονται στη διάθεση των αρμοδίων φορέων».
Σημειώνει, επίσης, ότι «οι εκπαιδευτικοί βιώνουν τη σημερινή κατάσταση, με τον πιο σκληρό, άδικο και ανάλγητο τρόπο, αφήνουν όμως την πίκρα και την οργή έξω από τη μαθησιακή διαδικασία, παλεύοντας για τα παιδιά τού ελληνικού λαού, δεν είναι διατεθειμένοι, όμως, να δεχθούν άλλα τετελεσμένα, άλλη επιβολή, άλλη υποβάθμιση».
Μάλιστα, το ΔΣ της ΔΟΕ εκφράζει την κατηγορηματική του αντίθεση «στη μορφή αξιολόγησης- χειραγώγησης, που προσπαθεί να επιβάλει η κυβέρνηση και καλεί το υπουργείο Παιδείας να μην προχωρήσει στην υλοποίησή της, σε διαφορετική περίπτωση η αντίδραση του οργανωμένου κλάδου θα είναι τέτοια που θα ανατρέψει για άλλη μια φορά τα σχέδιά τους».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα