Στο Νοσοκομείο Αγρινίου νοσηλεύονται τρεις μαθητές Δημοτικού Σχολείου του Αγρινίου, καθώς την περασμένη Πέμπτη, κατά τη διάρκεια μαθήματος, συμμαθητής τους φέρεται να άνοιξε πυροσβεστήρα στην τάξη, με αποτέλεσμα να εισπνεύσουν σκόνη.
Τα παιδιά ενημέρωσαν τους γονείς τους μόλις σχόλασαν και μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο.
«Νοσηλεύονται τρία παιδιά στο νοσοκομείο λόγω αναφερόμενης επαφής με ξηρά σκόνη από πυροσβεστήρα. Διακομίσθηκαν με ήπιο βήχα, όχι αναπνευστικά προβλήματα», ανέφερε σχετικά η παιδίατρος του Νοσοκομείου Αγρινίου, Ουρανία Αλεξανδροπούλου.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους