Στα γραφεία της εφημερίδας Πρώτο Θέμα, βρέθηκαν το πρωί της Τρίτης 20 μαθητές και μαθήτριες από το γενικό λύκειο Θρακομακεδόνων.
Συνοδευόμενοι από καθηγητές τους περιηγήθηκαν στους χώρους της εφημερίδας και παρακολούθησαν από κοντά τον τρόπο λειτουργίας τόσο της έντυπης όσο και της ηλεκτρονικής έκδοσής της.
Οι έφηβοι μαθητές ενημερώθηκαν αρχικά από τους αρχισυντάκτες και τους συντάκτες του protothema.gr για το πώς λειτουργεί το site. Τον τρόπο με τον οποίο συντάσσονται, αλλά και αναρτώνται οι ειδήσεις, τα κριτήρια επιλογής τους, αλλά και την ιεράρχησή τους στην κεντρική σελίδα του site.
Το πρωτοσέλιδο των μαθητών
Κλείσιμο
Οι μαθητές που ήταν της θετικής κατεύθυνσης, γνώριζαν και είχαν έντονο ενδιαφέρον για τα μεγάλα θέματα της επικαιρότητας.
Στη συνέχεια και αφού τους λύθηκαν όλες οι απορίες σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί του site, οι μαθητές μετατράπηκαν σε δημοσιογράφοι.
Χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες. Κάποιοι ασχολήθηκαν με το πολιτικό ρεπορτάζ, άλλοι με το οικονομικό, με το ελεύθερο, με το αθλητικό ή με το πολιτιστικό ρεπορτάζ. Αφού όρισαν έναν αρχισυντάκτη, πρότειναν θέματα και επέλεξαν με τι τελικά θα ασχοληθούν. Έτσι στο τέλος, η κάθε ομάδα έγραψε ένα θέμα, έβαλε τίτλο και επέλεξε φωτογραφία. Οι μαθητές μαζί με τους καθηγητές τους, αποφάσισαν ποια θέματα και σε ποια θέση θα τοποθετηθούν στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας και στην συνέχεια το έστειλαν στο τυπογραφείο για εκτύπωση.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.