LIVE

Κορωνοϊός

ΟΑΣΑ: «Μυστικοί επιβάτες» θα καταγράφουν προβλήματα σε μετρό και λεωφορεία

metro_athens

Μέσα στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς πιάνουν δουλειά οι «μυστικοί επιβάτες» - Στόχος να αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης σε ένα μέσο, μια περιοχή ή μια ομάδα χρηστών

Σε εφαρμογή μπαίνει το σχέδιο των «μυστικών επιβατών» στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με στόχο τη διαρκή προσαρμογή του συγκοινωνιακού έργου στις ανάγκες των επιβατών και την ταχύτερη επίλυση προβλημάτων που αφορούν στην ποιότητα εξυπηρέτησης σε ένα μέσο, μία περιοχή ή μια ομάδα χρηστών.

Οι μυστικοί επιβάτες θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2021 και θα καταγράφουν παράπονα και προβλήματα των επιβατών τόσο με τα οδικά μέσα μεταφοράς όσο και με τα μέσα σταθερής τροχιάς στην Αθήνα, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο.

Οι εργαζόμενοι θα ανήκουν σε εξωτερική εταιρεία και δεν θα είναι υπάλληλοι του ΟΑΣΑ. Θα λειτουργούν συστηματικά ως «ομάδα διασφάλισης ποιότητας», η οποία θα κινείται διαρκώς σε όλα τα μέσα, τόσο της ΟΣΥ, όσο και της ΣΤΑΣΥ. Επίσης, θα πραγματοποιούν δοκιμαστικές κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό του ΟΑΣΑ, με στόχο να ελέγχουν την ανταπόκριση της υπηρεσίας στα αιτήματα των πολιτών


Ο ΟΑΣΑ θα ενισχύσει επίσης και την καθημερινή επικοινωνία με το επιβατικό κοινό. Για τον σκοπό αυτό πρόκειται να αξιοποιηθεί και η νέα ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ, η οποία βρίσκεται ήδη στον «αέρα».

Μέχρι στιγμής δεν έχει αποφασιστεί ούτε ο αριθμός των «μυστικών επιβατών» αλλά ούτε και ο προϋπολογισμός του έργου. Η ενεργοποίησή τους εντάσσεται στο πλαίσιο της πιστοποίησης του οργανισμού, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας επιβατικών μεταφορών ISO 13816. Σε καμία περίπτωση δε θα ασκούν καθήκοντα ελεγκτή κομίστρου, κάτι το οποίο απαγορεύεται. Επίσης, απαγορεύεται να συνομιλούν με επιβάτες, καθώς ο ρόλος τους είναι να παρατηρούν τα δρομολόγια δειγματοληπτικά.

Πώς θα γίνεται η επιτήρηση και ο έλεγχος

Η επιτήρηση από τον Φορέα Πιστοποίησης θα γίνεται σε ετήσια βάση, ενώ ο έλεγχος θα αφορά σε οκτώ βασικά κριτήρια:

  • Τη διαθεσιμότητα των μέσων, δηλαδή, τη γεωγραφική κάλυψη του δικτύου, το ωράριο λειτουργίας, τη συχνότητα των δρομολογίων, κλπ.
  • Την προσβασιμότητα των μέσων προς όλους και ειδικότερα τα ΑμεΑ, καθώς επίσης τη διαθεσιμότητα εισιτηρίων σύμφωνα με τις ανάγκες των επιβατών.
  • Την παροχή αξιόπιστης πληροφόρησης προς τον επιβάτη (γενικές πληροφορίες, στοιχεία δρομολογίων, τιμές εισιτηρίων, δικαιώματα ελεύθερης – μειωμένου κομίστρου μετακίνησης, κ.λπ.).
  • Την καλύτερη δυνατή τήρηση των δρομολογίων και τη βελτίωση του χρόνου των μετακινήσεων.
  • Την άρτια εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού από το προσωπικό των μέσων (προσωπικό πώλησης εισιτηρίων, προσωπικό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, κλπ.).
  • Τη διασφάλιση συνθηκών άνετης μετακίνησης εντός των μέσων.
  • Την ασφάλεια των επιβατών, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας από τον Covid-19.
  • Την προστασία του περιβάλλοντος.


Ο ΟΑΣΑ έχει ήδη θέσει στόχος για την αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων, του αριθμού των στάσεων λεωφορείων και τρόλεϊ με προεξοχές προσβασιμότητας ΑμεΑ, του αριθμού των σημείων πώλησης εισιτηρίων, η αύξηση του αριθμού των «τηλεματικών» στάσεων, και την παροχή καλύτερης ενημέρωσης προς το επιβατικό κοινό μέσω νέας ιστοσελίδας και συστήματος GIS.

Πρότυπες λεωφορειακές γραμμές


Ο ΟΑΣΑ σχεδιάζει άμεσα να υλοποιήσει τη μέγιστη δυνατή ποιότητα εξυπηρέτησης, όσον αφορά στη συχνότητα των δρομολογίων και τον χρονοαποστάσεων, όσο και όσον αφορά στις επιμέρους παραμέτρους ποιότητας (λειτουργία τηλεματικής, κατάσταση οχημάτων, επάρκεια σημείων πώλησης, άνεση μετακίνησης, καθαριότητα, ασφάλεια, κλπ.), σε επιλεγμένες λεωφορειακές γραμμές του δικτύου που θα αποτελέσουν τις «πρότυπες γραμμές».

Σκοπός είναι η σταδιακή σύγκλιση όλο και περισσότερων λεωφορειακών γραμμών στο επίπεδο ποιότητας των «πρότυπων».
Ειδήσεις σήμερα:

Στα 445 τα νέα κρούσματα - 353 διασωληνωμένοι - 36 θάνατοι


Αεροπορική τραγωδία στην Ινδονησία: Το συγκλονιστικό μήνυμα μιας μητέρας - «Αντίο οικογένεια, πάμε σπίτι τώρα»


Ελβετία: Με χρεοκοπία απειλούνται τα μισά εστιατόρια και ξενοδοχεία αν παραταθούν τα μέτρα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (53)

Καιρός ήταν...

Πολύ καλή ιδέα. Στη Γαλλία και την Αγγλία χρησιμοποιούν τέτοιες μεθόδους (κρυφούς ελεγκτές που καταγράφουν αλλά ΔΕΝ επεμβαίνουν) για να αξιολογούν τις υπηρεσίες προς το κοινό και να εντοπίζουν τα προβλήματα - μεγάλα και μικρά. Μιλάμε για μια πρακτική που εφαρμόζεται σε πολλούς τομείς εδώ και 50 χρόνια τουλάχιστον.

Αντώνης

Χαμένα λεφτά! Τα προβλήματα είναι γνωστά: όχι συχνότητα στα δρομολόγια των λεωφορείων, όχι τηλεματική σε όλες τις στάσεις, ανεπαρκής έλεγχος εισητηρίων, έλλειψη καθαριότητας στον ηλεκτρικό, ορθάνοικτες οι μπάρες στον προαστιακό και γκράφιτι παντού!!!

ΕΝΑΣ

Οννεδιτες, γιοσμαδες James Bond,πολύ φαντασία ο βουδοματης.

Φώτος

Θα με ενδιέφερε, από μικρός ήθελα να γίνω πράκτορας .

theokal

Παλιά τεχνική τη χρησιμοποιούν πάρα πολύ στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα σοβαρές εταιρείες. Καταγράφουν καθαριότητα, συμπεριφορά, εξυπηρέτηση, εναλλακτικές προτάσεις καταναλωτών, γνώμες . Θα βοηθήσει

Pontios mytarolas

Μήπως εκεί στα μέσα να προσλάβετε τα 2 αγοράκια μου 22 και 24 χρόνων είναι να κάνουν τους μυστικους κηπουρους. Είμαστε απ τα βάθη του Τζατζικισταν και έχουμε πολλά μόρια. Αν δεν μπορείτε τότε σε γραφείο.

"Γ"

Τα προβλήματα τα γνωρίζουν, απλά μάλλον θέλουν να δώσουν σε κάποιον "ημέτερο" εργολάβο προσωπικού δουλειά.

Ο Κούλης οραματίζεται...

Να γεμίσει την Ελλάδα με ρουφιάνους.

Ilia

Αυτό κατάλαβες , βλάκα, ηλίθιε , μπαχαλακια !!! Βλάκα!!!!!!!! Αμόρφωτε η ποιότητα έχει να κάνει με τα προβλήματα που θα βιώνουν οι < μυστικοί επιβάτες> , βλάκα!! Να παρακολουθήσουν εσένα βλάκα δέν έχει και καμία αξία !!! Μακακα!!!!!

Κουκουλεν

Ρουφιανοι με λίγα λόγια...Μάλιστα.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης