Θλίψη έχει προκαλέσει ο θάνατος του γνωστού τηλεγιατρού Ανδρέα Φικιώρη ο οποίος έφυγε ξαφνικά από τη ζωή στα 72 του χρόνια.
Ανακοίνωση για τον θάνατό του εξέδωσε ο Εξωραϊστικός Σύλλογος Μεγάλα Πεύκα Κερατέας:
«Το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου συγκλονισμένο και με μεγάλη λύπη ενημερώνει τους κατοίκους της περιοχής Λαυρεωτικής ότι το εξέχον μέλος του και διακεκριμένος ιατρός Αντρέας Φικιώρης απεβίωσε την 12/12/2020 στην οικία του στο Μετόχι σε ηλικία 72 ετών.
Είμαστε όλοι πολύ συγκλονισμένοι από την αιφνίδια και πρόωρη απώλεια του φίλου και γείτονά μας. Ο Αντρέας ήταν ο άνθρωπος που με πάθος και αγάπη για ό,τι έκανε άφηνε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του σε κάθε του πέρασμα. Χρωμάτιζε με ζωντανά και ανεξίτηλα χρώματα κάθε συναναστροφή όσο σύντομη και αν ήταν.
Αγάπησε με πάθος την οικογενειά του, τη δουλειά του και τον τόπο μας. Πρόσφερε όλο του το είναι και στους τρεις.
Θα λείψει σε όλους μας η καθαρή και δυνατή φωνή του, τα αγνά και γενναιόδωρα συναισθήματα του και το πλατύ χαμόγελό του.
Η κηδεία του θα γίνει σε στενό οικογενειακό κύκλο. Αντί στεφάνων το Διοικητικό Συμβούλιο θα προβεί σε δωρεά χρημάτων σε κοινωφελές ίδρυμα της επιλογής των οικείων του».
Τα τελευταία χρόνια ο Ανδρέας Φικιώρης φέρεται να αντιμετώπιζε καρδιολογικά προβλήματα. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, «έφυγε» ενώ κοιμόταν και βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του το πρωί του Σαββάτου 12 Δεκεμβρίου.
Ο Ανδρέας Φικιώρης, όπως ο ίδιος είχε δηλώσει, είχε την ειδικότητα του αναισθησιολόγου, έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό από την τηλεόραση όπου προωθούσε διάφορες θεραπείες και σκευάσματα. Το πιο γνωστό από αυτά ήταν το νερό με όζον, προϊόν που του είχε δώσει το παρατσούκλι «Δρ Όζον».
Τον Ανδρέα Φικιώρη αποχαιρέτησαν και κάποιοι χρήστες των social media οι οποίοι μόλις πληροφορήθηκαν την είδηση του θανάτου έσπευσαν να του πουν διαδικτυακά το «τελευταίο αντίο».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.