Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Κρατούν το διόδιο στα 2,80 ευρώ για να παρατείνουν την εκμετάλλευση
Κρατούν το διόδιο στα 2,80 ευρώ για να παρατείνουν την εκμετάλλευση
Ανοικτό να επιστρέψει στο Δημόσιο σε τρία χρόνια, λέει ο Δημήτρης Ρέππας
Το ενδεχόμενο να επιστραφεί δέκα χρόνια νωρίτερα στο Δημόσιο η Αττική Οδός αφήνει για πρώτη φορά ανοικτό ο υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας και παραδέχεται ότι οι μέτοχοι τεχνηέντως δεν ανεβάζουν το διόδιο, δημιουργώντας «μία υστέρηση εσόδων που παρατείνει την εκμετάλλευση του έργου».
Ίσως είναι ο μόνος αυτοκινητόδρομος που οι εργολάβοι αδιαφορούν για την τήρηση των συμφωνηθέντων αφού το διόδιο θα μπορούσε σήμερα να είναι 3,70 ευρώ αλλά από το 2005 έως και πρόσφατα ήταν καθηλωμένο στο 2,70 και πήγε στα 2,80 με τις τιμαριθμικές αναπροσαρμογές.
Αξιοσημείωτη είναι η αποκάλυψη ότι ο χρυσός αυτοκινητόδρομος έχει περάσει από το κόσκινο του υπουργείου Οικονομικών και έχει απασχολήσει ακόμη και το ΣΔΟΕ! «Γίνεται έλεγχος από τις Υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών όσον αφορά φορολογικά και λοιπά στοιχεία μέσω των δικών του υπηρεσιών, όπως είναι η εφορία, ο ΦΠΑ, το ΣΔΟΕ το οποίο έχει ασχοληθεί με την εταιρεία».
Την επίσπευση της επιστροφής – είναι προγραμματισμένη για το 2024, αλλά ο υπουργός μίλησε για την προοπτική του 2014 - αποδίδει ο κ. Ρέππας στην πέρα από κάθε προσδοκία αύξηση της κυκλοφορίας του δρόμου τον οποίο, παρά την ύφεση που έχει περιορίσει τις μετακινήσεις κοντά κατά 7%, πέρσι χρησιμοποίησαν πάνω από 281.000 οχήματα.
Υπό την πίεση για την ανεύρεση νέων εσόδων αλλά και των έντονων φημών ότι η Αττική Οδός έχει ξεχρεωθεί, ο υπουργός Υποδομών παραδέχεται ότι ανέθεσε πέρσι μελέτη για την χρηματοοικονομική κατάσταση του έργου στην Διεύθυνση Μεγάλων Έργων της Εθνικής Τράπεζας.
Μιλώντας σε ραδιοφωνική συνέντευξη στο Real Fm, o κ. Ρέππας ανέφερε ότι από το πόρισμα που παραδόθηκε στο υπουργείο τον περασμένο Μάιο δεν προκύπτει ότι ο δρόμος μπορεί να επιστραφεί άμεσα στο δημόσιο.
Ίσως είναι ο μόνος αυτοκινητόδρομος που οι εργολάβοι αδιαφορούν για την τήρηση των συμφωνηθέντων αφού το διόδιο θα μπορούσε σήμερα να είναι 3,70 ευρώ αλλά από το 2005 έως και πρόσφατα ήταν καθηλωμένο στο 2,70 και πήγε στα 2,80 με τις τιμαριθμικές αναπροσαρμογές.
Αξιοσημείωτη είναι η αποκάλυψη ότι ο χρυσός αυτοκινητόδρομος έχει περάσει από το κόσκινο του υπουργείου Οικονομικών και έχει απασχολήσει ακόμη και το ΣΔΟΕ! «Γίνεται έλεγχος από τις Υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών όσον αφορά φορολογικά και λοιπά στοιχεία μέσω των δικών του υπηρεσιών, όπως είναι η εφορία, ο ΦΠΑ, το ΣΔΟΕ το οποίο έχει ασχοληθεί με την εταιρεία».
Την επίσπευση της επιστροφής – είναι προγραμματισμένη για το 2024, αλλά ο υπουργός μίλησε για την προοπτική του 2014 - αποδίδει ο κ. Ρέππας στην πέρα από κάθε προσδοκία αύξηση της κυκλοφορίας του δρόμου τον οποίο, παρά την ύφεση που έχει περιορίσει τις μετακινήσεις κοντά κατά 7%, πέρσι χρησιμοποίησαν πάνω από 281.000 οχήματα.
Υπό την πίεση για την ανεύρεση νέων εσόδων αλλά και των έντονων φημών ότι η Αττική Οδός έχει ξεχρεωθεί, ο υπουργός Υποδομών παραδέχεται ότι ανέθεσε πέρσι μελέτη για την χρηματοοικονομική κατάσταση του έργου στην Διεύθυνση Μεγάλων Έργων της Εθνικής Τράπεζας.
Μιλώντας σε ραδιοφωνική συνέντευξη στο Real Fm, o κ. Ρέππας ανέφερε ότι από το πόρισμα που παραδόθηκε στο υπουργείο τον περασμένο Μάιο δεν προκύπτει ότι ο δρόμος μπορεί να επιστραφεί άμεσα στο δημόσιο.
Υπενθυμίζεται ότι με βάση τη σύμβαση, ο αυτοκινητόδρομος φεύγει από τους ιδιώτες όταν οι επενδυτές θα έχουν εξασφαλίσει απόδοση 11,6% των ιδίων κεφαλαίων που επένδυσαν.
«Η Εθνική μας κατέθεσε μία σειρά από στοιχεία βάσει των οποίων δεν προκύπτει η υποχρέωση του αναδόχου για την επιστροφή του έργου» δήλωσε ο υπουργός.
Οι δηλώσεις του υπουργού Υποδομών έρχονται σε μια στιγμή που οι εργολάβοι της Αττικής Οδού πιέζουν για παράταση της σύμβασης παραχώρησης, αναλαμβάνοντας πρόσθετα έργα που είναι αναγκαία για την βελτίωση του δρόμου. Υπάρχουν μάλιστα πληροφορίες ότι η Αττική Οδός αποτελεί αντικείμενο συζήτησης και στο στάδιο της διαπραγμάτευσης στο πλαίσιο των ανταλλαγμάτων που έχουν πέσει από την πλευρά των παραχωρησιούχων.
Ο κ. Ρέππας για να καταδείξει τον αυστηρό έλεγχο που ασκεί η πολιτεία στον αυτοκινητόδρομο ανέφερε επίσης ότι διελεύσεις των οχημάτων παρακολουθούνται ηλεκτρονικά και σε πραγματικό χρόνο, μέσα από ένα σύστημα που είναι εγκατεστημένο στην υπηρεσία και στη συνέχεια οι διελεύσεις αυτές αντιπαραβάλλονται με τα στοιχεία των μηνιαίων αναφορών που υποβάλλει ο ανάδοχος.
«Η Εθνική μας κατέθεσε μία σειρά από στοιχεία βάσει των οποίων δεν προκύπτει η υποχρέωση του αναδόχου για την επιστροφή του έργου» δήλωσε ο υπουργός.
Οι δηλώσεις του υπουργού Υποδομών έρχονται σε μια στιγμή που οι εργολάβοι της Αττικής Οδού πιέζουν για παράταση της σύμβασης παραχώρησης, αναλαμβάνοντας πρόσθετα έργα που είναι αναγκαία για την βελτίωση του δρόμου. Υπάρχουν μάλιστα πληροφορίες ότι η Αττική Οδός αποτελεί αντικείμενο συζήτησης και στο στάδιο της διαπραγμάτευσης στο πλαίσιο των ανταλλαγμάτων που έχουν πέσει από την πλευρά των παραχωρησιούχων.
Ο κ. Ρέππας για να καταδείξει τον αυστηρό έλεγχο που ασκεί η πολιτεία στον αυτοκινητόδρομο ανέφερε επίσης ότι διελεύσεις των οχημάτων παρακολουθούνται ηλεκτρονικά και σε πραγματικό χρόνο, μέσα από ένα σύστημα που είναι εγκατεστημένο στην υπηρεσία και στη συνέχεια οι διελεύσεις αυτές αντιπαραβάλλονται με τα στοιχεία των μηνιαίων αναφορών που υποβάλλει ο ανάδοχος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα