LIVE

Κορωνοϊός

Δυστύχημα στη Μύκονο: Ποιος φταίει για τον θάνατο της Καρλότας;

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
italides-touristries-mukonos-arthrou

Ο δρόμος-καρμανιόλα και τα φθαρμένα (;) λάστιχα που οδήγησαν στον γκρεμό τα δύο τζιπ με τις επτά Ιταλίδες τουρίστριες - Τι ζητά η οικογένεια της 18χρονης - Κλειδί το πόρισμα της πραγματογνωμοσύνης

Η οικογένεια του θύματος είναι πεπεισμένη ότι το κορίτσι που βρήκε φρικτό θάνατο στα βράχια στην περιοχή Χουλάκια της Μυκόνου φεύγοντας με νοικιασμένο Ι.Χ. από έναν δρόμο όπου δεν υπάρχουν ούτε διαγράμμιση, ούτε φωτισμός, έπεσε θύμα του άθλιου οδικού δικτύου αλλά και των ασυντήρητων οχημάτων που είχε μισθώσει μαζί με τις φίλες της.

Ο πόνος από τον ξαφνικό, απροσδόκητο χαμό της 18χρονης Καρλότας Μαρτελίνι είναι συντριπτικός για τα μέλη της οικογένειάς της. Εχουν βυθιστεί σε απέραντη θλίψη, όντας σε κατάσταση σοκ. Δεν μπορούν να δεχτούν το γεγονός ότι το κορίτσι τους έφυγε με διάπλατο χαμόγελο από την Ιταλία μόλις ολοκληρώθηκε η σχολική χρονιά βάζοντας πλώρη για τις πρώτες της διακοπές στην Ελλάδα, και δη στο κοσμοπολίτικο Νησί των Ανέμων, για να επιστρέψει τελικά μέσα σε φέρετρο.
karlota

Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα για το πώς τα δύο τζιπ στα οποία επέβαιναν το θύμα μαζί με έξι ακόμη Ιταλίδες φίλες της, ακολουθώντας το ένα πίσω από το άλλο, κατέληξαν σε γκρεμώδη περιοχή στα Χουλάκια, σε ένα από τα πιο σκοτεινά και θανατηφόρα σημεία του οδικού δικτύου.

Για να δοθούν απαντήσεις και να αποδοθούν ευθύνες, οι πιο ψύχραιμοι από την οικογένεια της θανούσας ανέθεσαν σε δικηγορικό γραφείο των Αθηνών, το οποίο δραστηριοποιείται και στη Μύκονο, να κινήσει όλες τις απαιτούμενες από τον νόμο διαδικασίες, με σκοπό να πέσει άπλετο φως και να αποκαλυφθούν τα πραγματικά αίτια που έστειλαν στον θάνατο το 18χρονο κορίτσι.

Την υπόθεση ανέλαβε το δικηγορικό γραφείο Αγαπηνός και Συνεργάτες και πλέον αναμένεται το πόρισμα της πραγματογνωμοσύνης από τον ιδιώτη πραγματογνώμονα που όρισε το Τμήμα Ασφάλειας Μυκόνου.

«Προκύπτουν σαφέστατες ευθύνες τόσο συγκεκριμένων προσώπων όσο και της δημοτικής αρχής για την ελλιπή σήμανση, τον φωτισμό και τη συντήρηση του οδοστρώματος», αναφέρει στο «ΘΕΜΑ» ο δικηγόρος Τέλλος Αγαπηνός.
mykonos-troheo-dystihima

Οι έρευνες των αστυνομικών αρχών επικεντρώνονται στα αυτοκίνητα που είχαν νοικιάσει τα νεαρά κορίτσια, ηλικίας 18-19 ετών (άρα χωρίς πείρα στο τιμόνι), καθώς και στην κατάσταση όπου βρίσκονταν τα συγκεκριμένα οχήματα από τη στιγμή που ο ιδιοκτήτης τους τούς παρέδωσε τα κλειδιά στο χέρι, ευχόμενος στις κοπέλες «ασφαλείς μετακινήσεις» στους δρόμους του νησιού. Και εδώ προκύπτουν τα εξής ερωτήματα:

Πρόκειται άραγε για αυτοκίνητα που κουβαλούσαν πολλά χιλιόμετρα στις πλάτες τους, όντας κακοσυντηρημένα ή μπορούσαν να μεταφέρουν με ασφάλεια τους επιβάτες στον προορισμό τους; Τι χρονολογίας λάστιχα φορούσαν τα δύο οχήματα; Σε τι κατάσταση βρίσκονταν οι επτά φίλες από την Ιταλία όταν νοίκιασαν τα Ι.Χ.;

Στο βιβλίο συμβάντων του Αστυνομικού Τμήματος Μυκόνου αναφέρεται ότι έγινε έλεγχος με τη μέθοδο της αιμοληψίας για το ενδεχόμενο ύπαρξης αλκοόλ στον οργανισμό των δύο οδηγών πάνω από το επιτρεπόμενο όριο, αλλά και για πιθανές τοξικές ουσίες, χωρίς όμως να έχουν γίνει γνωστά τα αποτελέσματα. Σύμφωνα με το βιβλίο συμβάντων, εκείνο το μοιραίο βράδυ αμφότερα τα οχήματα κινούνταν με κατεύθυνση από τη Χώρα προς τον Αγιο Στέφανο, όταν το προπορευόμενο όχημα αλλά και εκείνο που το ακολουθούσε εξετράπησαν διαδοχικά της πορείας τους και κατέληξαν σε βραχώδη τοποθεσία.

Φαίνεται ότι η έξοδος της άτυχης νεαρής από το ανοιχτό τζιπ έγινε με βίαιο και απότομο τρόπο. Πιθανόν να μην μπόρεσε να κρατηθεί στη θέση της από το τράνταγμα της πρόσκρουσης και να εκσφενδονίστηκε στα βράχια, με αποτέλεσμα το 18χρονο κορίτσι από το Κορτσιάνο να βρει τραγικό θάνατο.

Τραγική φιγούρα ο πατέρας της, ο οποίος ταξίδεψε από την Ιταλία στην Ελλάδα για να παραλάβει τη σορό της κόρης του. Ωστόσο, λόγω COVID-19 χρειάστηκε να παρέμβει ο Ιταλός υποπρόξενος και να σταλεί ειδικό αεροπλάνο ώστε να τη μεταφέρει στην ιδιαίτερη πατρίδα της. Η μητέρας της, συντετριμμένη, στο άκουσμα της είδησης κατέρρευσε και δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον σύζυγό της.

Το άψυχο σώμα της Καρλότας Μαρτελίνι μεταφέρθηκε στο Σολομέο, την πόλη όπου η οικογένειά της είχε ζήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα και η άτυχη νεαρή είχε αποκτήσει πολλούς φίλους. Στην πλατεία μπροστά από την εκκλησία του Σολομέο είχαν συγκεντρωθεί δεκάδες συγγενείς και φίλοι κρατώντας πανό και μπαλόνια για να την αποχαιρετήσουν για τελευταία φορά.

Ελεγχος στις εταιρείες ενοικίασης Ι.Χ.

Την ίδια στιγμή συνεχίζονται με αμείωτη ένταση οι έλεγχοι της Αστυνομίας σε όλες τις εταιρείες ενοικίασης Ι.Χ. στο νησί. Ειδικά μετά την πρόσφατη επίσκεψη στη Μύκονο του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, οι έλεγχοι ήταν σαρωτικοί και τα ευρήματα εντυπωσιακά. Ο κ. Χρυσοχοΐδης είχε αναγγείλει τότε ότι επρόκειτο να μεταβούν άμεσα κλιμάκια από την Τροχαία και την Ασφάλεια Αττικής για ελέγχους που αποσκοπούν αφενός στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και αφετέρου στην αντιμετώπιση της διακίνησης ναρκωτικών.

Ετσι, πριν από λίγες ημέρες η Ομάδα Ελέγχου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) που μετέβη στο νησί έκανε φύλλο και φτερό εταιρεία ενοικίασης οχημάτων προβαίνοντας σε κατασχέσεις αδειών κυκλοφορίας και πινακίδων των οχημάτων. Επίσης βεβαιώθηκαν τέσσερις παραβάσεις για ζώνη ασφαλείας και μία για τζιπ στο οποίο επέβαιναν παραπάνω επιβάτες από το επιτρεπόμενο.

Συγκεκριμένα, η ΟΕΠΤΑ εντόπισε στη συγκεκριμένη επιχείρηση 21 οχήματα με φθαρμένα ελαστικά και 50 οχήματα που είναι εκτός λίστας ΕΟΤ και είναι προς έλεγχο. Επιπλέον, εντόπισε δύο οχήματα των οποίων είχε λήξει η 12ετία και 7ετία αντίστοιχα και δεν θα έπρεπε να ήταν διαθέσιμα προς μίσθωση, ενώ διαπιστώθηκε και μία παραβίαση πινακίδας STOP. Η ΟΕΠΤΑ προέβη στην αφαίρεση 22 αδειών κυκλοφορίας και 17 πινακίδων.

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση είχε ανάκληση άδειας για δίκυκλα κυβισμού από 50 κ. εκ. και πάνω, αλλά είχε μισθώσει κανονικά μηχανάκι 125 κ. εκ. Στο πλαίσιο των ελέγχων, αφαιρέθηκαν συνολικά 41 άδειες κυκλοφορίας και 21 πινακίδες. Οι έλεγχοι πρόκειται να συνεχιστούν και τις επόμενες ημέρες, καθώς αναμένεται να μεταβεί και άλλο κλιμάκιο της ΟΕΠΤΑ.

Ειδήσεις σήμερα

Έρχονται και νέα μέτρα για τον κορωνοϊό πριν τις 15 Αυγούστου

Προς επέκταση τα μέτρα στήριξης της οικονομίας λόγω κορωνοϊού

ΗΠΑ: Ο Τραμπ θέλει την G7 μετά τις εκλογές του Νοεμβρίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (38)

a

Γράφετε : ''Πιθανόν να μην μπόρεσε να κρατηθεί στη θέση της από το τράνταγμα της πρόσκρουσης και να εκσφενδονίστηκε στα βράχια''. Δηλαδή δεν φορούσε ζώνη, εε ? Μπορεί να μην είχε και δίπλωμα ούτε αυτό είναι σίγουρο, εε ? Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του πολύ πριν τα 18. Άκους εκεί !! Νέα παιδιά να μην έχουν καταλάβει την αξία της ζώνης ασφαλείας !!

kostas

🌿🙏🖤😢🕊️🕊️

eukairia

εχοντας ζησει 20 χρονια στον ιταλικο βορρα, εχω να πω πως οι ιταλοι* τουλαχιστον οι βορειοι- οπου μπορουν να βγαλουν λεφτα θα βγαλουν , ολοι εχουν ενα μικρο δικοπληκτο μεσα τους , ωστε να κινουν για πλακα δικαστικες διαδικασιες σε αναζητηση αποζημιωσεων, ποσο μαλλον αν υπαρχει κ ανθρωπος που χασε τη ζωη του στη μεση.

@Μάλιστα

"καμπριολε τζιπάρες".Ισσσσα ρε μπουρτζόβλαχε!καμπριολε τζιπάρες τα φτηνο-τζιμνι!Εκανες το κουνούπι ελέφαντα να 'ούμ!

Panos

Ούτε ο δρόμος φταίει ούτε ο φωτισμός ούτε η σήμανση. Ο καλός οδηγός προσαρμόζει την οδήγηση στις συνθήκες γύρω του. Σε δρόμο που οδηγάς πρώτη φορά και μάλιστα νύχτα πας σαν κότα.Κριμα στο κορίτσι αλλά έπεσε θύμα νεανικής επιπολαιότητας και έλλειψης εμπειρίας.

Μάλιστα

2 αμάξια πήγαν στο γκρεμό. δύο!! δηλαδή τυχαίο;;; κλαίει η μάνα, όμως σκέφτηκε πως η κόρη της 18 ετών οδηγούσε σε άγνωστο δρόμο καμπριολέ τζιπαρες; εμπειρία;; γνώση της περιοχής;; αλκοόλ;;; Όσο για την επιχείρηση, πέρα από την ατομική ευθύνη όλων των πιτσιρικάδων, να ελεγχθεί και να κλείσει χθές. Και ας γίνει αυτό αφορμή να ελεγχθούν όλες οι επιχειρήσεις παρόμοιου τύπου σε όλα τα νησιά.

Η Μύκονος παραμένει τριτοκοσμική

Σε πολλά κράτη της Αφρικής έχουν καλύτερους δρόμους, φωτισμό και προστατευτικά κυκλιδώματα.

Stef

Exeis paei Afriki kai to les afto???? Se 8 krati eimouna gia sinolika pano apo 2 mines. Asto kalitera...

Thomas M.

Ήταν ατύχημα. Το λέει και η λέξη. Ψάχνουν τώρα να βρούν δικαίωση γιατί δεν μπορούν να πιστέψουν ότι το παιδί τους έκανε ένα μοιραίο λάθος. Δυστυχώς το τιμόνι θέλει εμπειρία και δεξιότητες, ειδικά όταν είσαι στο εξωτερικό και δε γνωρίζεις το δρόμο. Όταν οδηγείς σε δρόμους κακοτράχαλους, νύχτα, δίχως φώτα, καλοκαίρι υπό την επήρρεια της καλή διάθεσης και ίσως μερικών ποτών. Τι ψάχνεις να βρείς τώρα. Ποιά λάστιχα. Το τζίπ και χωρίς λάστιχα πάει στο δρόμο, δε γλυστράει. Πόσο να τρέξεις σε αυτούς τους δρόμους. Όταν βλέπεις ένα αμάξι ότι έφυγε στο γκρεμό δε φταίνε τα λάστιχα, φταίει ότι πήγαινες πρός το γκρεμό. Με τη μούρη στο γκρεμό έπεσε. Δεν έφερε τούμπα. Ίσια πήγαινε. Αυτό σημαίνει ότι εκεί που έπρεπε να δει στροφή, είδε ευθεία. Τα υπόλοιπα περί οδοστρώματος και ελαστικών ειναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Στη Μύκονο δε μπορείς να πάς πάνω από 30-40 σε αυτό το δρόμο. Με 30-40 προλαβαίνεις να φρενάρεις και χωρίς λάστιχα. Εκτός αν δεν είχε φρένα καθόλου ή αν αντί για φρένο πάτησε γκάζι. Λυπάμαι που είμαι κυνικός αλλά δυστυχώς αυτά τα ατυχήματα είναι λίγο "τυπικά" της ηλικίας.

Ντουκης

Θέλουν 250 ευρώ για μια μερίδα καλαμαράκια και οι δρόμοι είναι σαν τραχανοπλαγιες! Βλάχοι που δεν επενδύουν στον τόπο τους. Κρίμα στην κοπελα

Arma

Είχα νοικιάσει αμάξι από εταιρεία στη φάμπρικα και με το που έβαλα μπρος με άφησε από μπαταρία 500 μέτρα πιο κάτω στο δρόμο με τους ανεμόμυλους. Ευτυχώς ήταν κοντά και ήρθαν και μου έδωσαν άλλο αμάξι. Αν σου τύχει σε καμία ερημιά την πάτησες. Το υπουργείο συγκοινωνιών φέρει όλη την ευθύνη για τη χαλαρότητα όσον αφορά την υπευθυνότητα σε όσους ασχολούνται με το οδικό σύστημα της χώρας. Συμπεριλαμβανομένων και των οδηγών.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης