Μία Τιτανομαχία ένα δισ. έτη φωτός μακριά: Τρεις Μαύρες Τρύπες συγκρούονται μεταξύ τους

nasa_blakhole

Στη σύγκρουση τριών γαλαξιών, επιστρατεύθηκε το... βαρύ πυροβολικό - Το τεραστίων διαστάσεων αυτό φαινόμενο βρίσκεται σε απόσταση ενός δισ. ετών φωτός από τη Γη

Σύγκρουση... Μπορείτε να φανταστείτε πώς θα ήταν ο κόσμος δίχως συγκρούσεις; Πώς και αν θα είχαμε εξελιχθεί ως κοινωνίες; Αν θα είχαν αποκτήσει οι άνθρωποι περισσότερα δικαιώματα; Αν θα είχε εξελιχθεί η επιστήμη; Αν θα μιλούσαμε σήμερα για ταξίδια στο Διάστημα και για αποικίες σε Σελήνη και Άρη; Ό,τι είναι ζωντανό κινείται, και ό,τι κινείται, φτάνει η στιγμή που συγκρούεται. Ο κόσμος είναι ένας κόσμος σύγκρουσης, ωστόσο μικρογραφία ενός Σύμπαντος που στηρίζει την ύπαρξή του στη σύγκρουση. Ουράνια σώματα συγκρούονται με πλανήτες, μεταφέροντας υλικά για τη δημιουργία ζωής. Γαλαξίες ολόκληροι συγκρούονται μεταξύ τους, σε μία Τιτανομαχία, που ξεπερνά τη λογική και το εύρος της ανθρώπινης γνώσης. Το στοιχείο της σύγκρουσης δεν λείπει ούτε από το πλέον ανεξήγητο και νεφελώδες φαινόμενο του γνωστού -στον άνθρωπο- Σύμπαντος. Τις Μαύρες Τρύπες. Για πρώτη φορά, η αθρωπότητα παρακολουθεί τη σύγκρουση τριών γαλαξιών, οι οποίοι, στην προσπάθειά τους να... επικρατήσουν, έχουν στείλει το «βαρύ πυροβολικό» στην πρώτη γραμμή. Το «βαρύ πυροβολικό» δεν είναι άλλο από τις Μαύρες Τρύπες που διαθέτουν στο κέντρο τους, οι οποίες βρίσκονται σε πορεία σύγκρουσης, με αποτελέσματα και συνέπειες που ούτε καν μπορούμε να διανοηθούμε στην παρούσα φάση.

Η τεράστια συντριβή βρίσκεται σε απόσταση ενός δισ. ετών φωτός από τη Γη και συγκεκριμένα στο σύστημα SDSS J084905.51 + 111447.2. Για να το δουν, οι αστρονόμοι χρειάζονται τη χρήση τηλεσκοπίων στο έδαφος και στο διάστημα.

Πώς εντοπίστηκε η Τιτανομαχία

Το τηλεχειριστήριο Sloan Digital Sky Survey στο Νέο Μεξικό απεικόνισε το σύστημα σε οπτικό φως. Η παρακολούθηση από τους επιστήμονες που συμμετείχαν στο project Galaxy Zoo βοήθησε να επισημανθεί το σύστημα ως γαλαξιακή σύγκρουση.

Τα όργανα της Surface Survey Surface Wide Field της NASA έδειξαν λαμπρό υπέρυθρο φως που προήλθε από τη σύγκρουση. Το παρατηρητήριο ακτίνων Χ Chandra παρουσίασε φωτεινά σημεία φωτός στο κέντρο κάθε γαλαξία. Το πυρηνικό φασματοσκοπικό τηλεσκόπιο της NASA έχει εντοπίσει αέριο και σκόνη. Οι πληροφορίες αυτές συνδυάστηκαν και αποκάλυψαν ενεργές, υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες.

Η έρευνα για το σπάνιο τριπλό σύστημα δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα στο The Astrophysical Journal.

«Ψάχναμε μόνο για ζεύγη μαύρων τρυπών εκείνη την εποχή, και όμως, μέσω της τεχνικής επιλογής μας, σκόνταψαμε σε αυτό το καταπληκτικό σύστημα», δήλωσε ο επικεφαλής της μελέτης Ryan Pfeifle, πτυχιούχος βοηθός έρευνας στο Πανεπιστήμιο George Mason. «Αυτές είναι οι ισχυρότερες ενδείξεις που βρέθηκαν ακόμα για ένα τέτοιο τριπλό σύστημα ενεργητικής τροφοδότησης των υπερμεγέθων μαύρων τρυπών», πρόσθεσε.

Οι εικόνες και τα δεδομένα που συλλέχθηκαν σε διαφορετικά μήκη κύματος φωτός έδωσαν τελικά όλα τα κομμάτια που ήταν απαραίτητα για την ανακατασκευή του παζλ. «Με τη χρήση αυτών των μεγάλων παρατηρητηρίων, εντοπίσαμε έναν νέο τρόπο αναγνώρισης τριπλών υπερμεγέθων μαύρων οπών. Κάθε τηλεσκόπιο μας δίνει μια διαφορετική ένδειξη για το τι συμβαίνει σε αυτά τα συστήματα», ανέφερε ο Pfeifle.

Anonymous

Η ταχυτητα του φωτος δεν ηταν ποτε ο σωστος τροπος μετρησης αποστασεων . Αυτο συμβαινει γιατι την θεωρουμε ως παγκοσμια σταθερα και τα παντα εχουν καλιμπραριστει επανω σε αυτην . Το κακο για την θρησκεια που ονομαζεται επιστημη ειναι οτι εχει αποδειχθει οτι το φως ειναι αργο , υπαρχουν αλλα πραγματα που ειναι πιο γρηγορα . Επιπλεον το διαστημα δεν ειναι "κενο" συνεπως η ταχυτητα του συνεχως μεταβαλλεται . Χωρις πετεταιρω αναλυσεις , εφ οσων το φως ειναι αργο , ολα ειναι πιο κοντα σε εμας διοτι τα νουμερα των αποστασεων με νεο καλιμπραρισμα θα ειναι μικροτερα . Δεν γινετε φυσικα αυτο γιατι δεν συμφερει κανεναν επιστημονα να παραδεχτει ενα τετοιο σφαλμα . Μην ακουτε για αποστασεις δις ετων φωτος . ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ τετοια νουμερα στην πραγματικοτητα , ολα ειναι πιο μικρα σε μεγεθος και πολυ πιο κοντα μας . Απλως πρεπει να στηρηχθει η σχετικοτητα του Αλμπερτου με νυχια και με δοντια . Ο ιδιος μαλιστα ειπε περιτρανα " εαν δεν ταιριαζουν τα στοιχεια με το αποτελεσμα , αλλαξε τα στοιχεια"!!! Ακολουθοντας και εμεις την απερισκεπτη τακτικη του ,συμφωνα με εναν παρατηρητη εκτος ενος αντικειμενου που κινηται ,η δεσμη φωτος εντος του αντικιμενου μεταξυ δυο σημειων Α και Β εντος του αντικειμενου και αυτα κινηται με c+v αντικειμενου . Bye bye σχετικοτητα .....Και αυτο γιατι οταν το φως ξεκινησε απο το Α σε 0 χρονο , στο πρωτο δεκατο του δευτερολεπτου το σημειο Β εχει μετακινηθει ιση αποσταση με την ταχυτητα του αντικειμενου συνεπως η δεσμη φωτος εντος ενος αντικειμενου που κινηται ειναι πιο γρηγορη απο μια δεσμη φωτος σε σταθερο αντικειμενο . Και επειδη c=c+v δεν μπορει να ισχυσει , παει ακλαφτη πραγματικα η θεωρια αυτη . Οσοι πιστευουν ακομα σε αυτην , ζουν με ψευδαισθησεις....

Ch

Καλημέρα σε όλη την Ελλάδα με τον Ιησού Χριστό. Τα πάντα ο Θεός τα εφτιαξε με την Σοφία Του, και με τον Λόγο της Δυνάμεως Του. ΜΌΝΟ τον Αν-θρωπο, έπλασε, Πατέρας Θεός Ιησούς Χριστός Άγιο Πνεύμα =1, με τα χέρια Του.Με την σημερινή τεχνολογία, μπορούμε να μελετήσουμε, με ακρίβεια,το πως εργάζεται το ανθρώπινο σώμα. Και κάθε μέλος του ξεχωριστα.

Akis

Το ξέρετε ότι με την πρώτη ανακάλυψη έστω και ενός μικροβίου το οποίο δεν θα έχει προέλθει από την Γη, αντίο θρησκεία.

JohnT

Εφόσον το φαινόμενο βρίσκεται 1 δις έτη φωτός μακριά, παρατηρούμε τώρα τι συνέβη πριν από 1 δις χρόνια... Φρέσκο πράγμα!

oct