Έρευνα NASA: Οι εξωγήινοι μπορεί να ζουν στον πλανήτη Αφροδίτη

afrod_099

Tα όξινα σύννεφα της Αφροδίτης θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν μία μορφή απλής μικροβιακής ζωής

Μπορεί να αποτελεί έναν από τους πιο αφιλόξενους πλανήτες στο ηλιακό μας σύστημα...σύμφωνα με ειδικούς, όμως, η Αφροδίτη θα μπορούσε να φιλοξενήσει τη ζωή ενός είδους!

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνα της NASA που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Astrobiology, τα όξινα σύννεφα της Αφροδίτης θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν μία μορφή απλής μικροβιακής ζωής ή μ' άλλα λόγια, κάποια μορφή εξωγήινης ύπαρξης θα μπορούσε να υπάρξει στον πλανήτη Αφροδίτη.

Οι επιστήμονες μελέτησαν ορισμένα ασαφή στοιχεία που συνθέτουν τα σκοτεινά «μπαλώματα» στα σύννεφα της Αφροδίτης. Με τη χρήση του Ultraviolet και των διαστημικών ανιχνευτών, οι ίδιοι, διαπίστωσαν ότι αυτά αποτελούνται από θειικό οξύ και σωματίδια απορρόφησης φωτός.

Τα μυστηριώδη «μπαλώματα» ή κηλίδες θα μπορούσαν να είναι άνθη φυκιών, όπως αυτά που υπάρχουν σε λίμνες και θάλασσες.

Ο καθηγητής Rakesh Mogul και βιολογικός χημικός στο Πολιτειακό Πολυτεχνικό Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, υποστήριξε ότι τα βακτήρια θα μπορούσαν να είναι υπεύθυνα για το παρόν θειικό οξύ. Μεταξύ άλλων ανέφερε πως η Αφροδίτη είχε αρκετό χρόνο να αναπτύξει από μόνη της ζωή, κι αυτή είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι πιστεύεται ότι συνέβη στον Άρη.

Αν και η Αφροδίτη είναι παρόμοια σε μέγεθος και δομή με τη Γη, έχει μια παχιά, τοξική ατμόσφαιρα, ενώ οι αναβλύσεις πέρα ​​από τα σύννεφα φανερώνουν ηφαίστεια γεμάτα ζωή και παραμορφωμένα βουνά.

«Στην γη ξέρουμε ότι η ζωή μπορεί να αναπτυχθεί σε πολύ όξινες συνθήκες, να τραφεί με διοξείδιο του άνθρακα και να παράξει θειικό οξύ», ανέφερε ο Mogul.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποτε η Αφροδίτη, είχε ένα κατοικήσιμο κλίμα, με νερό στην επιφάνειά της, για περίπου 2 δισεκατομμύρια χρόνια.

Life

Η ζωή υπάρχει παντού στο σύμπαν σε διάφορες μορφές μικροβιακές η μη και πρέπει να το καταλάβουν όλοι οι άνθρωποι σε αυτήν την ταλαιπώρημένη Γη, οπου πρόσφατα κάποτε ήταν ένας επίγειος παράδεισος και με την τεχνολογική απληστία του ανθρώπου, εξελίσσεται σε επίγεια άγονη και μολυσμένη κόλαση. Πρέπει να βρούμε την ζωή αλλού για να καταλάβουν όλοι οτι υπάρχουν και αλλού κόσμοι αμόλυντοι και να προσπαθήσουν να προστατέψουν την τόσο εύθραυστη ζωή που έχει απομείνει σε αυτήν εδω την Γη. Ο χρόνος που ο πλανήτης αυτός θα έχει την ικανότητα να συντηρεί την πολύπλοκη αλυσίδα της ζωής όπως την γνωρίζουμε φτάνει πολύ σύντομα στο τέλος του. Ολοι οι λαοί της Γης χρειάζονται ένα έντονο αποκαλυπτικό ταρακούνημα για να ξεχάσουν τους πολέμους και τις όποιες ανόητες διαφορές τους για να ασχοληθούν με την διάσωση του πλανήτη. Το 1987 ο Ronald Reagan είχε δηλώσει στον οργανισμό ηνωμένων εθνών οτι πόσο εύκολα θα ξεχνούσαν όλα τα κράτη τις διαφορές τους εαν η Γη αντιμετώπιζε μια εξωγηίνη απειλή? Δεν χρειάζετε όμως μια εξωγηίνη απειλή για να ενωθούν οι λαοί διότι τώρα η μεγαλύτερη απειλή του πλανήτη είναι η καταστροφή της βιόσφαιρας του. Οταν λοιπόν ανακαλύψουμε αλλού εναν νεο επίγειο παράδεισο και μας τον δείξουν σε όλους εμάς τους καταστροφείς, τότε θα καταλάβουμε πραγματικά τι κακό κάναμε στον δικό μας και ίσως μόνο τότε προσπαθήσουμε πραγματικά να τον επαναφέρουμε όπως ήταν όταν τον παραλάβαμε.

Gunjaci

Θα πάω για Πάσχα και θα σας πω αν υπάρχουν!!

εδω παπας εκει παπας

που ειναι ο παπας? αυτο μας κανει η νασα. παιζει τον παπα με τους εξωγηινους. μας δουλευουν κανονικοτατα.

Πού ειναι ο παπάς;

Η αλήθεια είναι ότι χωρίς (ορθόδοξο) παπά δεν μπορεί να υπάρξει ζωή πουθενά στο Σύμπαν... Τί οξυγόνο και μ@λ#κίες...

αρης

Ειναι αποδεδειγμενο: εξωγηϊνοι ζουνε στου Μαξιμου! Η βαση εκτοξευσης των ουφο βρισκεται στη Βουλη.

xomateri