Γιγαντιαία «μαύρη τρύπα» στο κέντρο του Γαλαξία μας «εξαϋλώνει» ηλιακά συστήματα

Είναι 25.000 έτη φωτός απόσταση από τη Γη και εκτιμάται πως είναι 100.000 πιο ισχυρή από τον Ήλιο

Μία ανακάλυψη, το μέγεθος της οποίας -κυριολεκτικά και μεταφορικά- μόνο τρόμο μπορεί να προκαλέσει, πραγματοποίησαν επιστήμονες. Γιγαντιαία «μαύρη τρύπα» στο κέντρο του Γαλαξία μας, 100.000 φορές πιο ισχυρή από τον Ήλιο, «εξαϋλώνει» ρουφώντας τα πάντα γύρω της, «καταπίνοντας» ολόκληρα ηλιακά συστήματα.

Η νέα «μαύρη τρύπα» που ανακαλύφθηκε είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στον Milky Way και βρίσκεται «κρυμμένη» πίσω από ένα νεφέλωμα τοξικών αερίων, 25.000 έτη φωτός από τη Γη, όπως ανακοίνωσαν οι Ιάπωνες αστρονόμοι που διέκριναν το πανίσχυρο αυτό φαινόμενο.

Το φαινόμενο των «μαύρων τρυπών» φαντάζει εξ αρχής ως το απόλυτα καταστροφικό σενάριο. Σύμφωνα με τους επιστήμονες ωστόσο, είναι πιθανό να οφείλονται σε αυτές η δημιουργία Γαλαξιών, Ηλιακών συστημάτων, ακόμη και αυτής καθ' αυτής της ζωής.

Ο Ιάπωνας αστρονόμος, Τομοχάρου Όκα, δήλωσε ότι «ένα πιθανό σενάριο είναι οι μαύρες τρύπες ενδιάμεσης μάζας (IMBHs) να σχηματίζονται από τη συνάθροιση των αστεριών σε μικρά μικρά συμπαγή αστέρια, να συγχωνευθούν στο κέντρο ενός γαλαξία για να σχηματίσουν μια υπερμεγέθη μαύρη τρύπα».

σσσ

Ελπιζω να παρει ολους τους αριστερους και δεξιους απο εδω

Χρήστος Αλιφιέρης ( Πάρος )

Βεβαίως, οί"μαύρες τρύπες" αυτές οί δεδομένες λειτουργούν μέ όλους κανόνες καί τίς λεπτομέριες τής "Συμπαντικής Τάξης" πού ασφαλώς έτσι μπορεί νά συμμετέχει μέσα από τούς φυσικούς, κανόνες Πού, εξυπηρετούν τήν "κοσμολογιά" ώς ένα ακόμα χρήσιμο "γρανάζι" απολύτως αναγκαίο τής συνεχούς εξελίξεως τής κανονικότητας" ώστε μέσα απαυτό τό μοναδικό αλλά καί κάπως στενό δρόμο τής διερεύνησης τών "Μεγαλείων" τής Θεϊκής πρακτικής πού σαυτήν υπερτερεί ή απλότητα τής πανταχόθεν αλήθειας πού δέν είναι άλλη από τήν Ανατολή καί τήν Δύση τού Ηλίου, καθημερινά Μήν, λοιπόν γινόμασται αποδέκτες φαντασιώσεων αλλά νά έχουμε πίστης "εμπιστοσύνη" σάν εκείνους τούς εργάτες πού μέ τό γέρσιμο τού Ήλιου κατάκοποι στέκοντας στό κρύο καί ταγιάζι περιμένοντας εκεί στό σταυροδρόμι τόν επιούσιο άρτο καί τήν αμοιβή τούς,προτίστως ηθικά.-

Ακης

Περνάς εγκεφαλικό. Να καλέσουμε κάποιον;

Ορεστης

Η μαυρη τρύπα είναι η "υφαλο-τρυπίδα" του θεού!

Δεξιος που πεταγεται να πει την παντοφλα του

Τραβα και Συριζαιους; χαχαχαχα σωστος ο σοζον;

arctic