Η NASA ανακάλυψε 10 νέους πλανήτες που μπορούν να υποστηρίξουν εξωγήινη ζωή

Άλλοι 219 πλανήτες προστέθηκαν στη λίστα εξερεύνησης του Διαστήματος - Συνολικά 4.034 ουράνια σώματα έχουν εντοπιστεί από το τηλεσκόπιο Κέπλερ

Αλλάζει δραματικά ο σχεδιασμός εξερεύνησης του Διαστήματος μετά τις σημερινές αποκαλυπτικές ανακοινώσεις της NASA, η οποία εντόπισε 10 πλανήτες που διαθέτουν όλα εκείνα τα στοιχεία, βάσει των οποίων μπορεί να στοιχειοθετηθεί η ύπαρξη εξωγήινης ζωής.

Η Διαστημική Υπηρεσία προέβη τη Δευτέρα σε συγκλονιστικές ανακοινώσεις, κάνοντας γνωστό ότι μέσω του τελευταίας τεχνολογίας υπερτηλεσκοπίου Κέπλερ, εντοπίστηκαν άλλοι 219 υποψήφιοι πλανήτες, οι 10 εκ των οποίων είναι πολύ πιθανό να φιλοξενούν εξωγήινη ζωή, καθώς παρουσιάζουν όλα εκείνα τα δεδομένα που ευνοούν τη δημιουργία, ύπαρξη και εξέλιξη οργανισμών. Πρόκειται για πλανήτες στο μέγεθος της Γης, με αναλύσεις που παραπέμπουν στον πλανήτη μας.

Το διαστημικό τηλεσκόπιο Κέπλερ

Με τις νέες προσθήκες, ο κατάλογος των πλανητών που έχει ανακαλύψει το Κέπλερ ανέρχεται σε αριθμό στους 4.034 υποψήφιους πλανήτες. Οι 2.335 από αυτούς έχουν πιστοποιηθεί και χαρακτηρίζονται εξωπλανήτες, ενώ οι 50 έχουν το μέγεθος της Γης και παρουσιάζουν ανάλογα δεδομένα, τα οποία επιτρέπουν την ανάπτυξη σεναρίου για την ύπαρξη ζωής.

Τα νέα ευρήματα παρουσιάστηκαν σε κλίμα απόλυτου ενθουσιασμού από τους υπεύθυνους του προγράμματος, στις εγκαταστάσεις της NASA στη Σίλικον Βάλεϊ της Καλιφόρνιας.

«Η κατανόηση της συχνότητας του Γαλαξία μας θα βοηθήσει στον σχεδιασμό των μελλοντικών αποστολών της NASA», δήλωσε ο Μάριο Πέρεζ, εκ των επικεφαλής του προγράμματος Κέπλερ.

Η αποστολή του Κέπλερ είναι επικεντρωμένη στην αναζήτηση πλανητών που πλησιάζουν στο μέγεθος της Γης ή που μπορεί να φανερώνουν ενδείξεις ότι ενδέχεται να φιλοξενούν ζωή. Η χαρτογράφηση του Διαστήματος αποτελεί κομβικό στοιχείο στην «κατάκτηση του Διαστήματος» και βάση για το μέλλον της ανθρωπότητας και των επόμενων γενεών, οι οποίες θα κληθούν να διαχειριστούν την επιβίωση του ανθρώπινου είδους.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη Τύπου από την Καλιφόρνια...

Αλιεν

Τι στιγμή που δεν ειναι εφικτό να πας εκεί τη να το κάνεις

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΦΙΚΤΟ

ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΦΙΚΤΟ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΕΦΙΚΤΗ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΠΤΗΣΗ, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΕΦΙΚΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ CURIOSITY ROVER ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΦΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ! ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ IXS ENTERPRISE! ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΞΩΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΓΙΑ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΓΗ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΣΑΝ ΜΙΑ ΚΟΚΚΟΣ ΑΜΜΟΥ ΣΤΟ ΑΧΑΝΕΣ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ Η NASA ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΩΡΙΜΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΟΥΝ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΕΝΩΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΥΠΟΥ 1! ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΛΛΟΥ Η ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ?

Το να πας σε εξωπλανήτη με επιχείρημα ότι έφτιαξες αεροπλάνο κάποτε είναι σα να θες να πας περπατώντας στο Περού επειδή πας μέχρι το περίπτερο... Απλά είναι πολύ μακριά φιλαράκι.

ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ

2 ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ! Η ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΦΙΚΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΒΟΜΒΕΣ, ΤΗΝ ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΥΠΕΡΠΛΗΘΥΣΜΟ ΜΕ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ, Η ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΦΙΚΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΥΠΟΥ 1 ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟ 100 ΕΤΩΝ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2030 ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΙΚΙΑ. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ 10% ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ. ΑΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΙΓΜΗ. Η ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥ. ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η NASA ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ Η ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΑΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο STEPHEN HAWKING ΟΠΟΥ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 20-30 ΕΤΗ 15 ΔΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΠΙ ΠΤΩΜΑΤΩΝ ΣΕ ΑΣΥΛΛΗΠΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ

Amat React

Δεν υπαρχει ακομη η τεχνολογια.Ακομη δεν εχουμε καταφερει να κατασκευασουμε Πυρ.Αντιδραστηρα Συντηξης.....ποσο δε μαλλον σε Αστροπλοιο ως συστημα προωθησης....το οποιο και παλι θα μας επιτρεψει ταχυτητες εως 15% της Τ.Φ.....που ομως δεν εχουμε εφευρει ενεργη ασπιδα προστασιας ετσι ωστε να θωρακιστει το Αστροπλοιο κατα μικροσωματιδιων κ μικρομετεωριτων που θα προσκρουουν στην ασπιδα κατα την πορεια του Αστροπλοιου.(σε αυτες τις ταχυτητες ακομη και ενας κοκκος αμμου ειναι αρκετο για να τρυπισει απο ακρη σε ακρη το Αστροπλοιο)....αρα και το ταξιδι θεωρειτε αποτυχημενο εξ αρχης.Θελουμε πανω κατω 75 χρονια για να κανουμε τις 1ες δοκιμες τετοιων Αστροπλοιων.....και 100χρονια εως την 1η αποστολη στο Αλφα Κενταυρου....και καμια 200 χρονια για να εχουμε αποστολες εντος 10-20 ετων φωτος.απο εκει κ περα ..... θα χρειαστει παλι ποιο ανεπτυγμενη τεχνολογια προωθησεις και ακομη καλυτερα συστηματα θωρακισης.....πχ κινητηρας προωθησης Αντιυλης (RamJet monopole catalize)....και εξεληγμενη νανοτεχνολογια θωρακισης.Προς το παρον αυτα μενουν στην θεωρια....οποτε και εμεις στην Γη.Οσο για τον πλυθησμο το 2040 θα ειναι 9δις και το 2065 10δις....τα 15 δις θα ερθουν πολυ μετα....2150.

ΠΑΛΙ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ NASA ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ: On the Edge of Forever - International Cooperation TO VIDEO ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤO ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ NASA JOHNSON SPACE CENTER ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΤΟ ΣΤΟ YOU TUBE ΕΤΣΙ: On the Edge of Forever - International Cooperation

Καλό ταξίδι

Και σκέψου ότι όταν κάτι βρίσκεται 10.000 έτη φωτός από εδω αυτό που βλέπουμε ειναι πριν 10.000 Χρονια. Αυτή τη στιγμή μπορεί να μην υπάρχει τίποτα εκεί .

Διευκρίνηση

Μια μικρή αλλά μεγάλης σημασίας διευκρίνηση! Να επισημάνουμε οτι αυτοί 219 νεοι πλανήτες, που προστέθηκαν στην μεγάλη λίστα πλανητών, τους κατέγραψε το τηλεσκόπιο Kepler εστιάζοντας σε ενα μόνο μικρό πεδίο-κατεύθυνση προς τον αστερισμό του κύκνου και μέχρι εκεί που μπορούν να φτάσουν οι οπτικές δυνατότητες των φακών του σε ένα σύμπαν με άπειρο βάθος πεδίου! και για να καταλάβουν όλοι την σημασία αυτού, είναι για παράδειγμα σαν να βρισκόμαστε στην μέση του ατλαντικού και να καταγράφουμε οτι βλέπουμε με ενα ζευγάρι κυάλια προς μια μονάχα κατεύθυνση και μέχρι εκεί που φτάνει η δυνατότητα που έχουν τα κυάλια μας! Πόσα λοιπόν θα καταγράψουμε απο όλο τον πλανήτη με αυτήν την προσπάθεια απο ενα σημείο και προς μια μονάχα κατεύθυνση? Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην φαντασία σας!

Α300

ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΑΝΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ . ΟΠΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ. ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑΣΑΣ? ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑΣΑΣ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

STARFLEET ACADEMY

CONGRATULATIONS A300! United Federation of Planets welcomes you to Starfleet Academy! Your primary mission if you decide to accept it is to help others to understood the interstellar definition of universe and you must create other teachers like you for doing this enlightenment viral to all ;-)

ΝΑ(ΤΑ)ΣΑ

Η Σελήνη είναι μέσα στους 10;

LIVE LONG AND PROSPER

Συγχαρητήρια Σάββα & Πρώτο Θέμα για το υπέροχο άρθρο!!! You have the force of light knowledge! MAY THE FORCE BE WITH YOU FOREVER AND EVER! LIVE LONG AND PROSPER LIGHT AND KNOWLEDGE!

giant_panda