Ξεκινά με ΣΔΙΤ το έργο τηλεματικής και το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Ξεκινά με ΣΔΙΤ το έργο τηλεματικής και το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Σύστημα τηλεματικής για λεωφορεία και τρόλεϊ μέσω ΣΔΙΤ θα εφαρμόσει ο ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα ενημερώνονται για τον ακριβή χρόνο διέλευσης των λεωφορείων και τρόλεϊ σε φωτεινό πίνακα σε κάθε στάση, στο κινητό τους τηλέφωνο ή στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Σύστημα τηλεματικής για λεωφορεία και τρόλεϊ μέσω ΣΔΙΤ θα εφαρμόσει ο ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα ενημερώνονται για τον ακριβή χρόνο διέλευσης των λεωφορείων και τρόλεϊ σε φωτεινό πίνακα σε κάθε στάση, στο κινητό τους τηλέφωνο ή στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.
Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών ξεκινά την υλοποίηση ενός αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου, που θα εισάγει το «ηλεκτρονικό εισιτήριο» σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς που βρίσκονται υπό την ομπρέλα του ΟΑΣΑ. Έτσι, θα δώσει λύση στο πρόβλημα της λαθρεπιβίβασης και της πλαστογράφησης εισιτηρίων.
Αντικείμενο του έργου της τηλεματικής είναι η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου συστήματος στην ΕΘΕΛ (αστικά λεωφορεία) και στον ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ) για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου τους με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.
Το έργο αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1.000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων, από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς επίσης και από το κινητό τους τηλέφωνο και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.
Προβλέπεται, επίσης, η δημιουργία κέντρου ελέγχου, απ’ όπου θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό και βελτιστοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.
Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση, μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για δύο έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Με το τέλος της δωδεκαετούς σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών ξεκινά την υλοποίηση ενός αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου, που θα εισάγει το «ηλεκτρονικό εισιτήριο» σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς που βρίσκονται υπό την ομπρέλα του ΟΑΣΑ. Έτσι, θα δώσει λύση στο πρόβλημα της λαθρεπιβίβασης και της πλαστογράφησης εισιτηρίων.
Αντικείμενο του έργου της τηλεματικής είναι η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου συστήματος στην ΕΘΕΛ (αστικά λεωφορεία) και στον ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ) για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου τους με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.
Το έργο αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1.000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων, από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς επίσης και από το κινητό τους τηλέφωνο και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.
Προβλέπεται, επίσης, η δημιουργία κέντρου ελέγχου, απ’ όπου θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό και βελτιστοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.
Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση, μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για δύο έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Με το τέλος της δωδεκαετούς σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα