Επενδύσεις 5 δισ. US$ σχεδιάζει η KPMG για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών της
Επενδύσεις 5 δισ. US$ σχεδιάζει η KPMG για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών της
Η επένδυση αυτή θα επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιρειών-μελών της KPMG και των πελατών της, που θα επωφεληθούν από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις
Η KPMG ανακοίνωσε επενδύσεις στην τεχνολογία, στο ανθρώπινο δυναμικό και στην καινοτομία, αναμένοντας να δαπανήσει US$ 5 δισ. μέσα στην επόμενη πενταετία, που θα της επιτρέψουν να ενισχύσει την ηγετική της θέση στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επαγγελματικών της υπηρεσιών.
Η επένδυση αυτή θα επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιρειών-μελών της KPMG και των πελατών της, που θα επωφεληθούν από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στους τομείς των Ελεγκτικών, Φορολογικών και Συμβουλευτικών υπηρεσιών αλλά και από την τεχνογνωσία των υψηλά καταρτισμένων στελεχών της KPMG τα οποία θα τους βοηθήσουν να μετασχηματίσουν τις επιχειρήσεις τους.
Η επένδυση της KPMG θα δώσει προτεραιότητα σε τρεις βασικούς τομείς, με στόχο να ενισχύσει τις σχέσεις με τους πελάτες της και να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες ανάπτυξης σε μια εποχή ριζικών μεταβολών. Οι τομείς αυτοί είναι οι εξής:
— Τεχνολογία: ενιαίες πλατφόρμες μέσω cloud, για ενίσχυση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται και νέες επιχειρηματικές λύσεις και υπηρεσίες που απευθύνονται στον πελάτη
— Άνθρωποι: βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της KPMG παγκοσμίως και επέκταση μέσω προσέλκυσης στελεχών με εξειδικεύσεις όπως η επιστήμη των δεδομένων και η ψηφιακή αρχιτεκτονική
— Καινοτομία: επέκταση του εύρους των ψηφιακών παροχών και κλείσιμο συμφωνιών μέσω ενός διαφοροποιημένου οικοσυστήματος στρατηγικών συμμαχιών και του παγκόσμιου δικτύου καινοτομίας
«Η τεχνολογία προκαλεί ανατροπές στις επιχειρήσεις ανά την υφήλιο», σημειώνει ο Bill Thomas, Πρόεδρος της KPMG International. «Οι πελάτες στρέφονται σε εμάς περισσότερο από ποτέ και εμπιστεύονται τους επαγγελματίες της KPMG για να τους βοηθήσουν να εφαρμόσουν, να διαχειριστούν και να βελτιστοποιήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους. Οι επενδύσεις μας τοποθετούν την KPMG σταθερά στην πρωτοπορία αυτής της στροφής στην ψηφιακή εποχή και ενισχύουν τη θέση μας ως ψηφιακός ηγέτης στις επαγγελματικές υπηρεσίες»
Η KPMG υπογράφει πενταετή συμφωνία με την Microsoft για επένδυση σε τεχνολογίες cloud
Στο πλαίσιο αυτής της επένδυσης, η KPMG και η Microsoft έχουν υπογράψει μια συμφωνία πενταετούς διάρκειας που επιτρέπει στις εταιρείες-μέλη της KPMG και στους κοινούς πελάτες τους να επωφεληθούν από την τεχνολογία, την καινοτομία και τις εξελίξεις στις πλατφόρμες cloud της Microsoft. Η KPMG αξιοποιεί την τεχνολογία της Microsoft - όπως για παράδειγμα Microsoft Azure και Microsoft 365 - για τη δημιουργία μιας κοινής, παγκόσμιας πλατφόρμας μέσω cloud και την επέκταση του φάσματος των ψηφιακών υπηρεσιών της.
Η KPMG υλοποιεί σε παγκόσμια κλίμακα τις ελεγκτικές υπηρεσίες μέσω cloud
Το 2017, η KPMG εγκαινίασε τη μετάβαση στην παροχή ελεγκτικών υπηρεσιών μέσω cloud με την έναρξη λειτουργίας του KPMG Clara, μιας έξυπνης πλατφόρμας ελεγκτικών υπηρεσιών με βάση το Microsoft Azure. Με τον τρόπο αυτό, η KPMG έγινε η πρώτη μεταξύ των Big Four εταιρειών που στράφηκε προς την παροχή ελεγκτικών υπηρεσιών μέσω cloud, ενώ πλέον είναι έτοιμη για πλήρη υλοποίηση σε παγκόσμιο επίπεδο. Η πλατφόρμα KPMG Clara επιτρέπει στους επαγγελματίες να εφαρμόζουν το πλήρες εύρος των γνώσεων που έχουν για τον κλάδο, για την παροχή ελεγκτικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, που πληρούν τα ισχύοντα επαγγελματικά πρότυπα, εδραιώνουν την εμπιστοσύνη των πελατών και διατηρούν την εμπιστοσύνη του κοινού. Περιέχει εξελιγμένες δυνατότητες προγνωστικής ανάλυσης εντός μίας ενιαίας πηγής με βάση το cloud, ενώ υιοθετεί ομαλά τις τελευταίες λύσεις της γνωσιακής επιστήμης και της Τεχνητής Νοημοσύνης. Αυτό επιτρέπει στους επαγγελματίες της KPMG να αξιοποιήσουν εξελιγμένες τεχνολογίες που παρέχουν στους πελάτες ένα μεγαλύτερο εύρος και βάθος συμπερασμάτων σχετικά με τους κινδύνους και τις ανωμαλίες.
Επενδύσεις που βοηθούν τους πελάτες να διαχειριστούν το φορολογικό και νομικό πλαίσιο
Η KPMG συνεχίζει να κάνει σημαντικές επενδύσεις στις φορολογικές τεχνολογίες για να βοηθήσει τους επικεφαλής, και τα φορολογικά και νομικά τμήματα να διαχειριστούν τις ρυθμιστικές αλλαγές, να εξορθολογήσουν τις διαδικασίες και την διαχείριση των δεδομένων, να επιτύχουν βελτίωση σχετικά με τις αναφορές και να επιτρέψουν την αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ τμημάτων. Η KPMG θα επενδύσει περισσότερο σε δυνατότητες γνωσιακής επιστήμης, Τεχνητής Νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης με στόχο να μετασχηματίσει τις φορολογικές και νομικές λειτουργίες της.
Συν-δημιουργία κορυφαίων συμβουλευτικών δυνατοτήτων με πελάτες και συνέργειες
Η προσέγγιση της KPMG σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, βοηθάει τους πελάτες των εταιρειών-μελών της να ευθυγραμμίσουν τη λειτουργία τους με το σύνολο της επιχείρησης, ενώ προσφέρει μια «ενιαία διαδρομή» για τον πελάτη, μέσω των λύσεων Connected Enterprise και Powered Enterprise της KPMG. Επιπλέον κορυφαίες δυνατότητες περιλαμβάνουν λύσεις κυβερνοασφάλειας και προηγμένης χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης και της έξυπνης αυτοματοποίησης στις λύσεις Regulatory Driven Transformation και Deal Advisory. Οι επαγγελματίες της KPMG έχουν πρόσβαση σε εργαλεία και λύσεις, benchmarks και αναλύσεις του κλάδου, για την παροχή συνεπούς υποστήριξης στους πελάτες σε όποιον τομέα και αν αυτοί δραστηριοποιούνται.
Η επένδυση αυτή θα επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιρειών-μελών της KPMG και των πελατών της, που θα επωφεληθούν από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στους τομείς των Ελεγκτικών, Φορολογικών και Συμβουλευτικών υπηρεσιών αλλά και από την τεχνογνωσία των υψηλά καταρτισμένων στελεχών της KPMG τα οποία θα τους βοηθήσουν να μετασχηματίσουν τις επιχειρήσεις τους.
Η επένδυση της KPMG θα δώσει προτεραιότητα σε τρεις βασικούς τομείς, με στόχο να ενισχύσει τις σχέσεις με τους πελάτες της και να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες ανάπτυξης σε μια εποχή ριζικών μεταβολών. Οι τομείς αυτοί είναι οι εξής:
— Τεχνολογία: ενιαίες πλατφόρμες μέσω cloud, για ενίσχυση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται και νέες επιχειρηματικές λύσεις και υπηρεσίες που απευθύνονται στον πελάτη
— Άνθρωποι: βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της KPMG παγκοσμίως και επέκταση μέσω προσέλκυσης στελεχών με εξειδικεύσεις όπως η επιστήμη των δεδομένων και η ψηφιακή αρχιτεκτονική
— Καινοτομία: επέκταση του εύρους των ψηφιακών παροχών και κλείσιμο συμφωνιών μέσω ενός διαφοροποιημένου οικοσυστήματος στρατηγικών συμμαχιών και του παγκόσμιου δικτύου καινοτομίας
«Η τεχνολογία προκαλεί ανατροπές στις επιχειρήσεις ανά την υφήλιο», σημειώνει ο Bill Thomas, Πρόεδρος της KPMG International. «Οι πελάτες στρέφονται σε εμάς περισσότερο από ποτέ και εμπιστεύονται τους επαγγελματίες της KPMG για να τους βοηθήσουν να εφαρμόσουν, να διαχειριστούν και να βελτιστοποιήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους. Οι επενδύσεις μας τοποθετούν την KPMG σταθερά στην πρωτοπορία αυτής της στροφής στην ψηφιακή εποχή και ενισχύουν τη θέση μας ως ψηφιακός ηγέτης στις επαγγελματικές υπηρεσίες»
Η KPMG υπογράφει πενταετή συμφωνία με την Microsoft για επένδυση σε τεχνολογίες cloud
Στο πλαίσιο αυτής της επένδυσης, η KPMG και η Microsoft έχουν υπογράψει μια συμφωνία πενταετούς διάρκειας που επιτρέπει στις εταιρείες-μέλη της KPMG και στους κοινούς πελάτες τους να επωφεληθούν από την τεχνολογία, την καινοτομία και τις εξελίξεις στις πλατφόρμες cloud της Microsoft. Η KPMG αξιοποιεί την τεχνολογία της Microsoft - όπως για παράδειγμα Microsoft Azure και Microsoft 365 - για τη δημιουργία μιας κοινής, παγκόσμιας πλατφόρμας μέσω cloud και την επέκταση του φάσματος των ψηφιακών υπηρεσιών της.
Η KPMG υλοποιεί σε παγκόσμια κλίμακα τις ελεγκτικές υπηρεσίες μέσω cloud
Το 2017, η KPMG εγκαινίασε τη μετάβαση στην παροχή ελεγκτικών υπηρεσιών μέσω cloud με την έναρξη λειτουργίας του KPMG Clara, μιας έξυπνης πλατφόρμας ελεγκτικών υπηρεσιών με βάση το Microsoft Azure. Με τον τρόπο αυτό, η KPMG έγινε η πρώτη μεταξύ των Big Four εταιρειών που στράφηκε προς την παροχή ελεγκτικών υπηρεσιών μέσω cloud, ενώ πλέον είναι έτοιμη για πλήρη υλοποίηση σε παγκόσμιο επίπεδο. Η πλατφόρμα KPMG Clara επιτρέπει στους επαγγελματίες να εφαρμόζουν το πλήρες εύρος των γνώσεων που έχουν για τον κλάδο, για την παροχή ελεγκτικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, που πληρούν τα ισχύοντα επαγγελματικά πρότυπα, εδραιώνουν την εμπιστοσύνη των πελατών και διατηρούν την εμπιστοσύνη του κοινού. Περιέχει εξελιγμένες δυνατότητες προγνωστικής ανάλυσης εντός μίας ενιαίας πηγής με βάση το cloud, ενώ υιοθετεί ομαλά τις τελευταίες λύσεις της γνωσιακής επιστήμης και της Τεχνητής Νοημοσύνης. Αυτό επιτρέπει στους επαγγελματίες της KPMG να αξιοποιήσουν εξελιγμένες τεχνολογίες που παρέχουν στους πελάτες ένα μεγαλύτερο εύρος και βάθος συμπερασμάτων σχετικά με τους κινδύνους και τις ανωμαλίες.
Επενδύσεις που βοηθούν τους πελάτες να διαχειριστούν το φορολογικό και νομικό πλαίσιο
Η KPMG συνεχίζει να κάνει σημαντικές επενδύσεις στις φορολογικές τεχνολογίες για να βοηθήσει τους επικεφαλής, και τα φορολογικά και νομικά τμήματα να διαχειριστούν τις ρυθμιστικές αλλαγές, να εξορθολογήσουν τις διαδικασίες και την διαχείριση των δεδομένων, να επιτύχουν βελτίωση σχετικά με τις αναφορές και να επιτρέψουν την αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ τμημάτων. Η KPMG θα επενδύσει περισσότερο σε δυνατότητες γνωσιακής επιστήμης, Τεχνητής Νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης με στόχο να μετασχηματίσει τις φορολογικές και νομικές λειτουργίες της.
Συν-δημιουργία κορυφαίων συμβουλευτικών δυνατοτήτων με πελάτες και συνέργειες
Η προσέγγιση της KPMG σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, βοηθάει τους πελάτες των εταιρειών-μελών της να ευθυγραμμίσουν τη λειτουργία τους με το σύνολο της επιχείρησης, ενώ προσφέρει μια «ενιαία διαδρομή» για τον πελάτη, μέσω των λύσεων Connected Enterprise και Powered Enterprise της KPMG. Επιπλέον κορυφαίες δυνατότητες περιλαμβάνουν λύσεις κυβερνοασφάλειας και προηγμένης χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης και της έξυπνης αυτοματοποίησης στις λύσεις Regulatory Driven Transformation και Deal Advisory. Οι επαγγελματίες της KPMG έχουν πρόσβαση σε εργαλεία και λύσεις, benchmarks και αναλύσεις του κλάδου, για την παροχή συνεπούς υποστήριξης στους πελάτες σε όποιον τομέα και αν αυτοί δραστηριοποιούνται.
Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό για αξιοποίηση της πλέον προηγμένης τεχνολογίας
Η KPMG πραγματοποιεί τολμηρές επενδύσεις για την επαγγελματική εξέλιξη των ανθρώπων της, με τη δημιουργία ενός κέντρου μάθησης και καινοτομίας παγκόσμιου κύρους στο Ορλάντο της Φλόριντα. Ξεκινώντας από τις αρχές Ιανουαρίου 2020, η KPMG αναμένει να υποδέχεται 800 συνεργάτες και επαγγελματίες στο KPMG Lakehouse κάθε εβδομάδα και να πραγματοποιεί περισσότερες από ένα εκατομμύριο ώρες προσωπικών εμπειριών μάθησης. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία και τους ειδικά σχεδιασμένους ευέλικτους χώρους μάθησης - μεταξύ των οποίων και αντεστραμμένες αίθουσες που ανοίγουν προς τα έξω - το Lakehouse θα ενθαρρύνει τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την ανακάλυψη.
Η εναρκτήρια τάξη του προγράμματος εκπαίδευσης για το cloud της KPMG εγκαινιάστηκε τον Νοέμβριο του 2019. Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους επαγγελματίες της KPMG να κατανοήσουν πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας cloud και να αξιοποιήσουν τα εργαλεία αυτά όταν αναπτύσσουν εσωτερικές λύσεις αλλά και λύσεις που απευθύνονται στους πελάτες.
Η KPMG ενισχύει τις δυνατότητες παγκόσμιας καινοτομίας
Η KPMG συνεχίζει να δίνει κίνητρα για τεχνολογική καινοτομία μέσω μιας σειράς παγκόσμιων προγραμμάτων, μεταξύ των οποίων το αναπτυσσόμενο οικοσύστημα στρατηγικών συμμαχιών, το KPMG Global Lighthouse και το Κέντρο Αριστείας (CoE) για τεχνολογίες που βασίζονται σε δεδομένα.
Η KPMG επίσης επενδύει στο παγκόσμιο δίκτυο καινοτομίας της που αυτή τη στιγμή λειτουργεί σε 51 σημεία. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται τα Insights Centers - συνεργατικά περιβάλλοντα υψηλής τεχνολογίας όπου εξερευνούμε τεχνολογίες με βάση τα δεδομένα, αναδυόμενες τάσεις και τις τελευταίες λύσεις και υπηρεσίες στην ανάλυση - και τα Innovation Labs, όπου οι επαγγελματίες της KPMG συνεργάζονται με τους πελάτες σε μια διαδικασία εμβάθυνσης για τη δημιουργία καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων.
Επιπλέον, το Sensory Advantage Ecosystem της KPMG αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο ανθρώπινου και ψηφιακού δυναμικού που βοηθάει στην ενεργή και πρώιμη αναγνώριση των τάσεων και ενδείξεων της αγοράς, όπου διεξάγονται έρευνες που μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να επιταχύνουν την ανάπτυξη και την επιτυχία τους.
Η KPMG πραγματοποιεί τολμηρές επενδύσεις για την επαγγελματική εξέλιξη των ανθρώπων της, με τη δημιουργία ενός κέντρου μάθησης και καινοτομίας παγκόσμιου κύρους στο Ορλάντο της Φλόριντα. Ξεκινώντας από τις αρχές Ιανουαρίου 2020, η KPMG αναμένει να υποδέχεται 800 συνεργάτες και επαγγελματίες στο KPMG Lakehouse κάθε εβδομάδα και να πραγματοποιεί περισσότερες από ένα εκατομμύριο ώρες προσωπικών εμπειριών μάθησης. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία και τους ειδικά σχεδιασμένους ευέλικτους χώρους μάθησης - μεταξύ των οποίων και αντεστραμμένες αίθουσες που ανοίγουν προς τα έξω - το Lakehouse θα ενθαρρύνει τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την ανακάλυψη.
Η εναρκτήρια τάξη του προγράμματος εκπαίδευσης για το cloud της KPMG εγκαινιάστηκε τον Νοέμβριο του 2019. Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους επαγγελματίες της KPMG να κατανοήσουν πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας cloud και να αξιοποιήσουν τα εργαλεία αυτά όταν αναπτύσσουν εσωτερικές λύσεις αλλά και λύσεις που απευθύνονται στους πελάτες.
Η KPMG ενισχύει τις δυνατότητες παγκόσμιας καινοτομίας
Η KPMG συνεχίζει να δίνει κίνητρα για τεχνολογική καινοτομία μέσω μιας σειράς παγκόσμιων προγραμμάτων, μεταξύ των οποίων το αναπτυσσόμενο οικοσύστημα στρατηγικών συμμαχιών, το KPMG Global Lighthouse και το Κέντρο Αριστείας (CoE) για τεχνολογίες που βασίζονται σε δεδομένα.
Η KPMG επίσης επενδύει στο παγκόσμιο δίκτυο καινοτομίας της που αυτή τη στιγμή λειτουργεί σε 51 σημεία. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται τα Insights Centers - συνεργατικά περιβάλλοντα υψηλής τεχνολογίας όπου εξερευνούμε τεχνολογίες με βάση τα δεδομένα, αναδυόμενες τάσεις και τις τελευταίες λύσεις και υπηρεσίες στην ανάλυση - και τα Innovation Labs, όπου οι επαγγελματίες της KPMG συνεργάζονται με τους πελάτες σε μια διαδικασία εμβάθυνσης για τη δημιουργία καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων.
Επιπλέον, το Sensory Advantage Ecosystem της KPMG αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο ανθρώπινου και ψηφιακού δυναμικού που βοηθάει στην ενεργή και πρώιμη αναγνώριση των τάσεων και ενδείξεων της αγοράς, όπου διεξάγονται έρευνες που μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να επιταχύνουν την ανάπτυξη και την επιτυχία τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα